Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITNvidia pokazała swoją technologię renderowania twarzy. PS4 może się schować? [WIDEO]

Piotrek66 czwartek, 21 marca 2013, 0:40 News

Zaprezentowana w trakcie PlayStation Meeting przez Quantic Dream technologia animacji twarzy robiła piorunujące wrażenie. To jednak nic w porównaniu z tym co na odbywającej się w tym tygodniu konferencji GPU Technology Conference pokazała Nvidia. Przyznam, że oglądając udostępniony film z demonstracji zastanawiałem się czy rzeczywiście mam do czynienia z wirtualnym modelem...

Zaprezentowana w czasie konferencji technologia renderowania twarzy generowała obraz w czasie rzeczywistym, a całość była uruchomiona na komputerze wyposażonym w GeForce Titan - potężną, ale drogą kartę graficzną, która niedawno trafiła na rynek.

Technologia Nvidii sprawia, że wirtualna twarz zachowuje się w naturalnie i w "ludzki" sposób wyraża swoje emocje (śmiech, powagę, itd.). Oczywiście jeszcze minie sporo czasu nim rozwiązanie producenta GeForce'ów trafi pod strzechy - na potrzeby pokazu całą moc obliczeniową wykorzystano tylko w jednym celu: na twarz. A w grach karta graficzna będzie miała też inne zastosowania. Poza tym musi rownież spaść cena samego Titana.

Poniżej znajdziecie film z demonstracji (fragment z twarzą zaczyna się od 8:40):

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: NVIDIA,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 25 marca 2013, 22:43   KotekBehemotek

Co to ma być - gumowy kawałek twarzy. Na włosy, coś poniżej szyi czy chociażby tło już mocy nie starczyło. Jak złoży się 8 takich tytanów to wyrenderują 1 rzeczywistą postać z warkoczem :P
A szef nVidii żenujący jak zwykle - ten spasiony, spocony, podstarzały Azjata w kurtce 20-letniego motocyklisty mógłby wreszcie zmienić image, poćwiczyć trochę i przestać biegać z artapą-cegłą w ręce jak zwykle.

poniedziałek, 25 marca 2013, 17:20   longin

Za 5 lat będzie to potrafiła każda zintegrowana karta

poniedziałek, 25 marca 2013, 16:11   Dybybcio

@someone1989
No tak ale jak jest problerm w tym żeby n akarcie za 4k zrobić taka twarz bo wg mnie żadane jak by zrobili to na sprzecie za 2k to by było coś a takto zero, to tak jak by zrobić supre kwadratowy pokój na kompie za 50k i mówic ze wszystko moze sie schować

poniedziałek, 25 marca 2013, 15:01   someone1989

@Dybycio tylko na ps4 w życiu nie uzyskasz takiego efektu nawet jak tylko twarz będzię się wyświetlać to po 1 a po drugie jakbyś umiał czytać z zrozumieniem to byś wiedział że to jest jedynie pokaz możliwości. Żeby to osiągnąć karta musi całą swoją moc obliczeniową skupić na twarzy. W normalnej grze by tego nie uzyskała bo są inne elementy do wyświetlania też więc jest to pokaż co za jakiś czas będzię dostępne w domu jak wyjdą kart z 2 czy 3 razy mocniejsze od Tytana. Albo jak stanieje i będziesz miał z 3

niedziela, 24 marca 2013, 22:06   Tricky

z jednej strony , technologia podąża na tyle do przodu , że efekty które wcześniej wystrczały , obecnie nie co nudza uśmiech , ciekawe co w takim razie za kilka lat nowe karty będą mogłu udzwignąć .
Nvidia pokazuje , że moc w kartach graficznych jest silna ( oby i Radeon umożliwił na wszelkie imponujące doznania podczas gry , która by była ciekawsza niż włosy ) , a gracz mógby sobie na to pozwolić bez wydawania kilku tysięcy na samą kartę

niedziela, 24 marca 2013, 20:29   Dybybcio

Oni nic nie pokazali nawet co to jest kawałek japy na karcie za 4300 zł i co ?? przecie to pompa jest jakaś

niedziela, 24 marca 2013, 20:24   Dybybcio

Woo tylko dopisac trzeba że ta karta kosztuje około 4tyś zł czyli tyle ile 2x ps4 sama karta więc szału nie ma hehe

niedziela, 24 marca 2013, 19:39   Konradzinski

Polaczenie entuzjazmu prowadzacego z tym co pokazano wzbudza uczucie zazenowania. Juz niektore twarze z Crysis 3 wygladaly lepiej. A mowienie o tym, ze "PS4 moze sie schowac", szczegolnie kiedy jej specyfikacja nie jest znana i niewiele wiadomo o zasobach potrzebnych do uruchomienia powyzszej animacji, jest paplaniem bez sensu.

sobota, 23 marca 2013, 17:57   Kwad_rat

Wciąż Uncanny Valley, a powiem szczerze, że zagłębiamy się w nią jeszcze bardziej. Czuję się jakbym znów oglądał nową wersję Trona.

sobota, 23 marca 2013, 17:35   thauramarth

A moze w nvidia uznano, ze konsole stacjonarne nowej generacji moga nie odniesc wielkiego sukcesu, w obliczu konkurencji mobilnej. Wobec czego nie warto inwestowac w ten rynek. Tym bardziej, ze nvidia ma swoje produkty mobilne, a AMD wrecz przeciwnie. Swoja droga, ciekawe czy konsumenci pobiegna do sklepow po nowe konsole Sony czy MS. Sytuajca na rynku wyglada zgola inaczej niz w 2006/2007.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Stąd pod koniec tego odcinka prezentuję coś ekstra.

Komentarzy:
2

Nie tam, gdzie bym się go mogła spodziewać.

Komentarzy:
6

Dla osób spoza świata gier głównym skojarzeniem z tematem polskich produkcji będzie bez wątpienia Wiedźmin. Gracze znają dużo więcej tytułów i wiedzą, jak kreatywna potrafi być nasza branża. Jednak najwięcej o sile sektora gamedev wiedzą... inwestorzy. Oni zarabiają na nim od lat.

Komentarzy:
1

Nick Waldron to jedna z tych osób, które są przez wszystkich lubiane, wszędzie ich pełno, przyjaźnią się z każdym i każdemu pomagają. Ich urok jest nieodparty, a intencje zdają się czystsze niż łza. A więc, zgodnie z prawidłami sztuki, Nick musi zginąć w strasznym wypadku.

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« listopad 2020
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30