Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITAliens: Colonial Marines ? Gearbox Software czy TimeGate? SEGA dementuje, ale...

Piotrek66 środa, 13 lutego 2013, 20:07 News
Aliens: Colonial Marines
Aliens: Colonial Marines

Po premierze Aliens: Colonial Marines wybuchła afera — okazało się, że najprawdopodobniej grę zrobiło w większości nie studio Gearbox Software, a TimeGate. SEGA wraz z zespołem Randy’ego Pitchforda dementują te doniesienia, ale głosy dobiegające od twórców Section 8 zdają się twierdzić co innego.

Wczoraj bloger Superannuation odkrył napisany przez byłego pracownika Gearbox Software post, w którym autor twierdził, że za Aliens: Colonial Marines w większości odpowiedzialni są nie jego pracodawcy, a studio TimeGate. W rozmowie z Playnews starszy producent w firmie SEGA, Matthew J. Powers zdementował te doniesienia. Jak mówi:

Zdecydowanie nie. Gra została zrobiona przez Gearbox Software. Inne studia pomagały w produkcji trybu single i multiplayer.

Głos zabrał też Randy Pitchford, prezes Gearbox Software, który na Twitterze zapewniał, że TimeGate stworzyło Aliens: Colonial Marines tylko w 20%-25%. Za resztę odpowiedzialny jest jego zespół.

I na tym pewnie wszystko by się zakończyło, gdyby nie post opublikowany na oficjalnym forum TimeGate przez jej moderatorkę, Rosinnę-Sama. Jak bowiem pisze:

Myślałam, że TimeGate pracowało tylko nad multiplayerem, ale byłam w błędzie. Skontaktowałam się z kilkoma osobami w TG i dowiedziałam się, że studio właściwie zajmowało się wszystkim. Byli odpowiedzialni za bronie, postacie, niektóre wątki fabularne, całkiem pokaźną liczbę obcych. I nie mam tu na myśli tylko wstępnych projektów, zrobili ostateczne modele broni, itd. Technicznie nadal pracowali nad multiplayerem, ale nie tak, jak początkowo myślałam.

Jak dodaje:

Gra przeszła wiele zmian, więc TG nie wie, ile stworzonej przez studio zawartości pozostało w grze. Niektórzy przewidują, że 50% tego, co widzieliście w kampanii fabularnej to ich robota, inni chcą sami zagrać i wtedy skontaktują się ze mną.

Oczywiście nie wiadomo, w jakim stopniu Gearbox Software wykorzystało pracę developerów z TimeGate. Istnieje jednak możliwość, że Pitchford i spółka dokonali tylko nielicznych zmian i szlifów. Pozostaje też kwestia, na ile można wierzyć moderatorce.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 14 lutego 2013, 12:36   AlieN_dwa

@piwodex
brawa dla Ciebie tego linka!

czwartek, 14 lutego 2013, 12:06   Waylander

Uwielbiam Gearbox za Borderlands (1 i 2) - natomiast nie rozumiem co starają się osiągnąć przejmując tytuły, które skazane są na porażkę. Nie wiem kto oszukiwał samego siebie myśląc, że DNF tak jak i A:CM będą co najmniej dobrymi produkcjami. Od samego początku widać było jak to się skończy, crapem. Naprawdę nie trzeba być wróżką albo prorokiem żeby to przewidzieć.

czwartek, 14 lutego 2013, 11:19   Death Angel

@piwodex
Szacun za wklejenie tego linka ,o tym powinno się zrobić tutaj newsa.

czwartek, 14 lutego 2013, 11:14   Professor

Osobiscie uwazam to za false advertising, bo gra znaczaco odbiega od tego, co prozentowano przed premiera. Problem w tym, ze prawo nie nadaza za dynamicznie rozwijajacym sie rynkiem gier video. Jesli kogos interesuja roznice, to powinien sprawdzic Jimquisition, na stronie escapist magazine.

czwartek, 14 lutego 2013, 11:11   Professor

@matipro - sa rozne powody. Przede wszystkim glupio jest, jesli Gearbox podpisuje sie pod cudza robota. Z marketingowego punktu widzenia, bylo to troche niezbyt przyjazne dla potencjalnych nabywcow, ktorzy kupowali gre oczekujac czegos na poziomie Borderlands, a dostali gre, ktora mogla byc stworzona przez ludzi z TimeGate, ktorzy nie operuja na tym poziomie. To dosc wazne kwestie. Inna sprawa, ze bardziej mnie denerwuje demo, jakie przedstawiono prasie przed premiera.

czwartek, 14 lutego 2013, 10:54   piwodex

ocb?
http:youtu.be/6lGXDM3LGnk

czwartek, 14 lutego 2013, 10:02   matipro

Po co te kłótnie ? Powinni wogóle nie przyznawać sie do tego crapa.

czwartek, 14 lutego 2013, 9:38   krisn1

Najpierw klęska z DNF a teraz z Aliens:CM, Gearbox będzie teraz trudno odzyskać zaufanie graczy, nawet przy świetnych recenzjach i wynikach sprzedaży serii Borderlands.

czwartek, 14 lutego 2013, 8:10   Foxfire

A widać, że mogło być epicko. Zmarnowany potencjał... Podoba mi się tuning arsenału, podoba mi się sposób w jaki teraz używa się motion trackera. Ale nie ma tego gęstego klimatu, nie ma się jak przestraszyć... nie ma już chwały :( To mi przypomina ten artykuł, że wypuszczanie wersji demo może się negatywnie przełożyć na sprzedaż gier. nie sposób się nie zgodzić... Jeśli wypuszcza się totalny kał jadąc na znanej i kochanej marce to ludzie i tak to kupią... A jakby zagrali w demo? No właśnie... Smutno mi :(

czwartek, 14 lutego 2013, 8:08   Foxfire

Chciałem kupić tą grę w ciemno, ale się wstrzymałem. Mimo to wciąż chciałem dać jej szansę i kupić. Bo może chociaż multi da radę. Ale musiałem się przekonać na własne oczy więc z braku sensownego dema ściągnąłem sobie pirata. Tak tak wiem, jestem zły... w piekle jest dla mnie specjalne miejsce. Dodam tylko, że robię to bardzo często, a jak gra mi się spodoba to i tak ją kupuje. Whatever... Chce tylko powiedzieć, że jest TRAGEDIA. Animacje ksenosów są tak fatalne, że po prostu patrzeć na to nie mogę.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Zainteresowani wiedzą już zapewne, że nowy Baldur nie będzie miał wiele wspólnego ze starym. Czy fan serii powinien zatem chwycić za Karsomira i z nabożną pieśnią w sercu ruszyć na siedzibę Lariana? A może jednak po 12 miesiącach we wczesnym dostępie udało się stworzyć coś, co przekona niedowiarków?

Komentarzy:
26

Przyniosłam w plecaku trochę Nintendo, trzecią część To the Moon oraz ostatnią grę twórców No Man’s Sky. Smacznego! 

Komentarzy:
1

Jeszcze ciągle się łudzę, że zasnął…

Komentarzy:
4

Przez 17 lat swej historii seria Far Cry zasłynęła między innymi pamiętnymi antagonistami. Przy okazji premiery „szóstki” warto zarówno zapoznać się z brylującym w niej Antónem Castillo, jak i przypomnieć sobie jego barwnych poprzedników ze starszych odsłon.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z