Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITL.A. Noire: Kompilacja wpadek z produkcji [WIDEO]

Piotrek66 poniedziałek, 4 lutego 2013, 11:41 O grach inaczej
L.A. Noire
L.A. Noire

Wielokrotnie w trakcie napisów końcowych komedii widzieliście filmiki pokazujące wpadki aktorów na planie — tzw. bloopersy. W sieci pojawił się pierwszy tego typu materiał dotyczący gry — oto wpadki z L.A. Noire.

Do tej pory nie było bloopersów związanych z grami, bowiem proces ich produkcji jest zupełnie inny niż filmów. Unikatowa technologia animacji twarzy z L.A. Noire sprawiła jednak, że można było nie tylko utrwalić to, co trafiło ostatecznie do gry, ale i właśnie wpadki.

Ich kompilację można zobaczyć na filmiku, który jakiś czas temu trafił na YouTube’a. Warto obejrzeć — uśmiech gwarantowany.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Ciekawostki, akcja, Team Bondi, Rockstar Games, Cenega Poland,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 5 lutego 2013, 20:08   ktoo

@slocik OK masz racje na temat technologi łapania ruchów twarzy i tym podobnym ,ale chyba mnie z kim mylisz pisząc że nie pierwszy raz odwalam taki numer bo postuje raz na rok może pół roku . Po za tym mówisz o czelności ? To tylko internet i komentarz nie sala sądowa i pamiętaj sam mówisz o wymądrzaniu się na tematy o których nic nie wiem a sam podpierasz się kłamstwem bezczelnie pokazujące twoją małą znajomość tej strony i użytkowników.

wtorek, 5 lutego 2013, 16:29   slocik

@ktoo
A mi chodizlo o to zebys sie wymadrzal na tematy o ktorych nic nie wiesz, a tymabrdziej zarzucal komus innemu ze nie wie co mowi i jeszcze mial czelnosc ich poprawiac. To nie pierwszy raz kiedy taki numer odwalasz.
I jaki vektor jaki skin. Modele skaldajace sie z 500+ ruchomych punktow sa fizycznie niemozliwe do obrobienia recznie, stosunek wymaganej pracy do wynikow jest najzwyczajnie nieoplacalny. Mozna wykozystac 2 rigi na dokaldne animacje i ogolne, ale za cholere ich sie nie da wymieszac.

wtorek, 5 lutego 2013, 9:18   ktoo

@slocik Może rzeczywiście w la noire jest inna technika do łapania ruchu twarzy chodziło mi tylko o to ,że wystarczy złapać wektor ruchy przenieść go na skin może to nawet być kwadrat a i tak będzie się poruszał, starcze.

poniedziałek, 4 lutego 2013, 22:08   Tukan

Jak to pierwszy? A Prince of Persia Dwa Trony? Jak się przeszło grę, to można było chyba w bonusach coś podobnego zobaczyć.

poniedziałek, 4 lutego 2013, 20:53   slocik

Choć nie znaczyże żę przy wielkim wysiłku nie dało by się tej technologji wykorzystać w normalnych grach, problem tylko w tym że starci sie te wszytkie detale ktore tutaj oni sie staraja zlapac ktorych normalnei nie ma z powodu malej ilości kości na modelach.
A wtedy po co ci te 30 kamer i 8 superkompoterow do obrobienia gigabajtow danych na secunde, jak ten sam wynik bedziesz mial z 3 kamer i kropek narysowanych na twarzy aktora.
A wiec zawszemodel bedzie podobny do aktora przy wykozystaniu takeigo scanowa

poniedziałek, 4 lutego 2013, 20:47   slocik

Tutaj natomiast wykorzystuje sie 30+ kamer zeby stwozryc animowany scan 3d skladajacy sie z tysiecy albo milionow punktow, a na to jest nalozona prowizoryczna textura slepiona z setek zdjec ktore lapia te kamery. Secunda takeigo scany zajmuje gigabajty miejsca.
W obrobce na ten scan naklada sie duzo prostszy model z ladna uv mapa i wypala textury. I zamiast animowac kilka kosci, animuje sie kazdy punkt budujacy model osobno w kazdej sekundzie. Nie ma zadnych kosci ktore bys mogl zmodyfikowac recznie.

poniedziałek, 4 lutego 2013, 20:42   slocik

A teraz dla tych co w ogole nei ogarniaja animacji szybko wyjasnie jak to dziala. Normalnie w modelach masz pewna ilosc punktow ktore lacza sie w kosci i tworza cos na wzor ludzkiego szkieletu, do nich sa przypisane vertexy z modelu ktore tworza polygony z uvmapami. Mozesz szukac podobnych punktow na ludzkim ciele i sledzic je kamera jak w normalnym mocapie, animowac recznie albo proceduralnie. Tak generalnie tworzone sa animacje w 99% procentach gier

poniedziałek, 4 lutego 2013, 20:39   slocik

@ ktoo
Po cholere sie dzieciaku wypowiadasz jak nie masz zielonego pojecia o cgi.
Eustachy ma racje, ta technologia dziala tylko wtedy kiedy postac wyglada dokladnei jak aktor.
@ noniewiem
ty w ogole o czym innym gadasz, tutaj nie jest wykorzytywany mocap do lapania mimiki twarzy.

poniedziałek, 4 lutego 2013, 19:05   noniewiem

Problem dotyczy jedynie odległych scen, elementów, horyzontu, ale to już kwestia kasy, wyposażenia studia mocapowego... Tak naprawdę dodatkowa kasa na bajer, bez którego można się obejść.

poniedziałek, 4 lutego 2013, 19:04   noniewiem

@Revendell
Aha, odnośnie tego, że "ta technologia jest ograniczona, postacie nie mają tak naprawdę kontaktu wzrokowego z otoczeniem, bo aktorzy nie widzą, gdzie są i w co patrzą"... Polecam mocapy z Wiedźmina 2, znajdziesz ich parę na yt. Zawsze tworzysz scenografię, która imituje otoczenie, stoły, markery wyznaczające klamkę drzwi, itp. Wystarczy, że obejrzysz making of intra do Wiedźmina 2, a zobaczysz, że specjalnie zbudowano równię pochyłą, która miała imitować pokład zapadającego się statku.

Podobne newsy

[Red Dead Weekend] Jak dobrze znasz gry Rockstara? [QUIZ]

News
piątek, 26 października 2018

red-dead-weekend-jak-dobrze-znasz-gry-rockstara-quiz W Red Dead Redemption II z pewnością będziecie musieli strzelać. A w naszym quizie?

Komentarzy:
13

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To edycja izolacyjno-urodzinowa – wszak pierwszy numer CDA pojawił się w kioskach w kwietniu 1996 roku. Z tej okazji redaktorzy wspominają swoje pierwsze spotkanie z CD-Action i czekaja na wasze historie.

Komentarzy:
21

Z racji, że chcemy, byście wiedzieli, co u nas słychać (czasem nawet o to zapytacie w prywatnej wiadomości) i zwyczajnie lubimy sobie pogadać, postanowiliśmy codziennie publikować redakcyjnego gamewalkera. Będziemy opowiadać, dyskutować i co tylko nam jeszcze przyjdzie do głowy. 

Komentarzy:
13

Soundbary kojarzone są na ogół z kinem domowym – nie znaczy to jednak, że omijają świat gamingu. Crative Stage jest takim urządzeniem przeznaczonym właśnie dla graczy. Do tego stosunkowo tanim i z założenia będącym alternatywą dla standardowych głośników podpinanych do komputera. I muszę przyznać, że jest to bardzo ciekawy zamiennik.

Komentarzy:
6

W menu posypki o smaku cenzury, majsterkowania i dziury w ziemi.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z