Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITAfterfall: InSanity - Nicolas Games osiągnęło porozumienie z Epic Games

Piotrek66 piątek, 7 grudnia 2012, 11:49 News
Afterfall: InSanity
Afterfall: InSanity

Kilka dni temu pisaliśmy o konflikcie sądowym pomiędzy Epic Games i rodzimym Nicolas Games, które ponoć nie zapłaciło twórcom Gears of War za wykorzystanie silnika Unreal Engine 3 w grze Afterfall: InSanity. Spór został jednak już zażegnany – obie firmy poinformowały o zawarciu stosownej ugody.

W oficjalnym komunikacie Nicolas Games poinformowało, że wczoraj, 6 grudnia, firma zawarła porozumienie ze studiem Epic Games w sprawie licencjonowania silnika Unreal Engine 3.

Niestety szczegóły ugody – w tym kwestie finansowe – nie są znane.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Epic Games, akcja, Nicolas Games, CD Projekt, The Games Company,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 9 grudnia 2012, 2:32   milanos

Grałem w tę grę i szerze ją polecam : D.W sumie nie przeszedłem całej ale sama w sobie mi się bardzo podobała : ).Grałem na minimalnych ustawieniach a jednak grafika mi się podobała : ).W sumie jak by ją troszkę dopracowali to bym ją kupił nawet za nawet 120 zł : ).

sobota, 8 grudnia 2012, 20:33   JerichoHorn

Poza tym, jeśli chcecie gier osadzonych w polskich realiach od zachodnich/wschodnich deweloperów to powodzenia. Ze świecą szukać, chyba że to jest niezbędne, np. w grach historycznych.

sobota, 8 grudnia 2012, 20:32   JerichoHorn

Sama gra poszła w rzeczywiście innym kierunku niż powinna była. Pierwsze materiały to staaaare dzieje. Afterfall miał być początkowo grą a la Fallout, lub też wypełniającą lukę po braku kontynuacji serii. Był taki materiał alpha swego czasu, który wyglądał jak trójwymiarowa wersja starych Falloutów, ale przedstawiana w takim samym rzucie. Czasami nawet błędnie wrzucano ten materiał do neta jako materiał twórców oryginalnego F. Potem Bethesda kupiła prawa do Fallouta, a Afterfall wyewoluował.

sobota, 8 grudnia 2012, 20:27   JerichoHorn

@ skoczny A kto z nas pisze o akceptacji niedotrzymania umowy? Umowy pewnie nie dotrzymali, bo zabrakło pieniędzy - gra sprzedawała się dość kiepsko. Wkurzające mogły być na tym tle buńczuczne wypowiedzi przedstawicieli Nicholas Games, którzy oficjalnie przedstawiali prognozy sprzedaży wzięte z kosmosu. Wynikało to albo z ignorancji i nieświadomości wad własnego produktu, albo z przekonania, że przeciętny gracz kupi każde G. Jednak życzyć źle firmie, gdy nie miała nawet pieniędzy na licencję silnika...

sobota, 8 grudnia 2012, 1:47   N1ker

Do poniższej wypowiedzi pana DavidCopperhead.
Dokładnie, gra tą nie robiło jakieś super bogate studio, ale ( przynajmniej w pierwszych fazach rozwoju) całość była finansowana z kieszeni jednego gostka, i mimo braku nakładu finansowego wyszło nawet nawet. Gdyby tylko dopracowali tytuł a nie wydali pół produkt,to ta gra była by już całkiem niezła.
Ja osobiście nieco się zawiodłem ale tylko nieco, miał być polki Fallout, wyszedł nieco gorszy Polski DS... i to mnie boli. Zapowiadali troszkę inną grę, no ale już

piątek, 7 grudnia 2012, 23:08   DavidCopperhead

Na koniec jeszcze dodam, że właśnie sprawdziłem kilka stron tematu odnośnie tej gry i większość opinii jest bardzo pozytywna. Przeważają też opinie, że ta gra powinna nawet więcej kosztować niż 15 dolców i są zdziwieni, że to jest indyk, a nie tytuł AA czy nawet AAA. Jak widać ten tytuł jest przykładem jaką wodę z mózgu mogą zrobić media i komentarze ludziom. Najlepiej samemu sprawdzić i ocenić. Dzisiaj marketing potrafi sprzedać produkt słaby, a zniszczyć produkt dobry. Taka prawda.

piątek, 7 grudnia 2012, 22:50   DavidCopperhead

grafika ogółem sama w sobie jest miła dla oka, gra ma całkiem przyjemny klimat takiego survival horroru i jak stanieje jeszcze troszkę, to się skuszę jako fan tego gatunku (zwłaszcza gier z cyklu Dead Space&039;a).Ci goście nie mają super doświadczenia więc dajcie im szanse, a nie hejtujecie bez sensu. Powinniście się cieszyć, że Polacy coś próbują wypuścić na rynek w miarę ciekawego. W końcu to buduje gospodarkę i tworzy miejsca pracy.Linczować to się powinno za wypuszczanie gier historycznych - patrz Uprising

piątek, 7 grudnia 2012, 22:47   DavidCopperhead

Jak czytam komentarze Polaków odnośnie Nicolas games to wstydzę się, że jestem Polakiem. Jak można życzyć komuś wszystkiego najgorsze jak się pewnie nawet nie zagrało w grę, którą razem z daną firmą się tak hejtuje? Jeszcze rozumiem samą grę, no dobra. Czasem widać po gameplayach/walkthrough, ale co ma do tego firma? Zwłaszcza, że oni nie mieli takiego budżetu jak takie CoDy, MoHy i inne,a i tak zrobili dosyć ładną grę. Jak patrzę na gameplaye, to animacje są mega drętwe i trochę aktorstwo kuleje, ale...

piątek, 7 grudnia 2012, 21:47   Paindemonium

USA= kretynistan... uświadom to sobie :)

piątek, 7 grudnia 2012, 19:50   matusiak97

Wiecie co tak czytam sobie dyskusję o tej grze na Steamie, i jest śmieszna sytuacja, że Polacy tą grę hejtują, natomiast zagraniczni gracze polecają i stawiają na równi z Dead Space :D
"One of the more polished games I have ever played"

Podobne newsy

Twórcy Afterfall InSanity złożyli wniosek o upadłość likwidacyjną

News
wtorek, 9 czerwca 2015

tworcy-afterfall-insanity-zlozyli-wniosek-o-upadlosc-likwidacyjna Twórcy Afterfalla, Nicolas Games, poszli do sądu z Epic Games, bo Epic uznało, że polskie studio wisi im pieniądze za używanie Unreal Engine 3. Epic ostatecznie dopięło swego i zablokowało Polakom możliwość sprzedawania swoich produkcji na Steamie. Tracąc najważniejszy kanał sprzedażowy, Nicolas Games straciło bardzo dużo pieniędzy. Wczoraj złożyło wniosek o upadłość likwidacyjną.

Komentarzy:
14

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
8

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
3

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z