1
26.07.2012, 14:45Lektura na 1 minutę

Twoja gra dostała mniej niż 85% na Metacriticu? Nie dostaniesz pracy

Irrational Games, twórcy BioShocka, umieścili właśnie nowe ogłoszenie o pracę. Poszukują "design managera", a jednym z wymagań, poza sześcioletnim doświadczeniem i innymi standardami, jest posiadanie na koncie przynajmniej jednej gry... z oceną powyżej 85% na Metacriticu.


Berlin

Nowe ogłoszenie o pracę zamieszczone w internecie przez Irrational Games wymaga od kandydata kilku lat doświadczenia oraz innych dosyć standardowych "umiejętności". Dosyć kontrowersyjnym punktem ogłoszenia jest jednak: "Udział w chociaż jednym projekcie ze średnią 85 lub więcej na Metacriticu".

Z jednej strony: to całkiem racjonalne wymaganie dla "managera projektu". W końcu od dawna wiadomo, że system ocen jest, delikatnie mówiąc, zepsuty i nikt nie chce na swoich grach tracić, a średnia na Metacriticu mniejsza niż 85% powszechnie uznawana jest za "wtopę". 

Z drugiej strony w internecie pojawiły się już komentarze wyrażające obawy, że tego typu wymagania mogą stać się standardem w branży. Jeden z zagranicznych serwisów podaje przykład potencjalnego świetnego animatora, który pracował przy kiepskiej grze i nie miał wpływu na to, że ktoś spartolił mechanikę strzelania. Argumentuje, że przecież "w wielu kiepskich zespołach grają świetni gitarzyści".

Myślicie, że obsesja na punkcie Metacritica ma jakikolwiek sens?


Redaktor
Berlin

Everybody wants to be a Master — everybody wants to show their skill. Everybody wants to get there faster, make their way to the top of the hill. Each time you try you're gonna get just a little bit better. Each day we climb one more step up the ladder. It's a whole new world we live in — it's a whole new way to see. It's a whole new place, with a brand new attitude. But you've still gotta catch 'em all... And be the best that you can be!

Profil
Wpisów1396

Obserwujących9

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze