Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITTwoja gra dostała mniej niż 85% na Metacriticu? Nie dostaniesz pracy

Berlin czwartek, 26 lipca 2012, 14:45 News
Metacritic - logo
Metacritic - logo

Irrational Games, twórcy BioShocka, umieścili właśnie nowe ogłoszenie o pracę. Poszukują "design managera", a jednym z wymagań, poza sześcioletnim doświadczeniem i innymi standardami, jest posiadanie na koncie przynajmniej jednej gry... z oceną powyżej 85% na Metacriticu.

Nowe ogłoszenie o pracę zamieszczone w internecie przez Irrational Games wymaga od kandydata kilku lat doświadczenia oraz innych dosyć standardowych "umiejętności". Dosyć kontrowersyjnym punktem ogłoszenia jest jednak: "Udział w chociaż jednym projekcie ze średnią 85 lub więcej na Metacriticu".

Z jednej strony: to całkiem racjonalne wymaganie dla "managera projektu". W końcu od dawna wiadomo, że system ocen jest, delikatnie mówiąc, zepsuty i nikt nie chce na swoich grach tracić, a średnia na Metacriticu mniejsza niż 85% powszechnie uznawana jest za "wtopę". 

Z drugiej strony w internecie pojawiły się już komentarze wyrażające obawy, że tego typu wymagania mogą stać się standardem w branży. Jeden z zagranicznych serwisów podaje przykład potencjalnego świetnego animatora, który pracował przy kiepskiej grze i nie miał wpływu na to, że ktoś spartolił mechanikę strzelania. Argumentuje, że przecież "w wielu kiepskich zespołach grają świetni gitarzyści".

Myślicie, że obsesja na punkcie Metacritica ma jakikolwiek sens?

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Irrational Games,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
Nikt jeszcze tego nie skomentował.

O autorze

Berlin

Podobne newsy

Następna gra Kena Levine´a będzie nieliniowa

News
sobota, 22 marca 2014

nastepna-gra-kena-levinea-bedzie-nieliniowa Ken Levine znany jest z wielu świetnych, liniowych i koncentrujących się na fabule produkcji – przykładem są chociażby świetny BioShock oraz BioShock Infinite. Zasłużony dla branży projektant nie chce jednak, by jego kolejna gra była liniowa. Dlaczego?

Komentarzy:
11

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Zainteresowani wiedzą już zapewne, że nowy Baldur nie będzie miał wiele wspólnego ze starym. Czy fan serii powinien zatem chwycić za Karsomira i z nabożną pieśnią w sercu ruszyć na siedzibę Lariana? A może jednak po 12 miesiącach we wczesnym dostępie udało się stworzyć coś, co przekona niedowiarków?

Komentarzy:
26

Przyniosłam w plecaku trochę Nintendo, trzecią część To the Moon oraz ostatnią grę twórców No Man’s Sky. Smacznego! 

Komentarzy:
2

Jeszcze ciągle się łudzę, że zasnął…

Komentarzy:
4

Przez 17 lat swej historii seria Far Cry zasłynęła między innymi pamiętnymi antagonistami. Przy okazji premiery „szóstki” warto zarówno zapoznać się z brylującym w niej Antónem Castillo, jak i przypomnieć sobie jego barwnych poprzedników ze starszych odsłon.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z