Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITUnreal Engine: Kto wygrał E3 2012? Zdaniem Epic Games...

Hut piątek, 15 czerwca 2012, 8:58 News
Unreal Engine 3
Unreal Engine 3

Kto "wygrał" E3 2012? Na oficjalnym blogu technologii Unreal Engine pojawił się wpis, który dowodzi, że zwycięzcą był silnik graficzny studia Epic Games. Na targach w Los Angeles pokazano nie tylko nową wersję UE, ale i 25 tytułów, które korzystają z obecnej generacji tej technologii. 

To rzeczywiście robi wrażenie. Według Epic Games25 tytułów pokazywanych na targach korzysta z Unreal Engine 3 w jego podstawowej, lub mobilnej wersji.

Pełna lista przedstawia się następująco:

  • Aliens: Colonial Marines
  • Batman: Arkham City - Armored Edition
  • Borderlands 2
  • Devil May Cry
  • Dishonored
  • Dust 514
  • Fable: The Journey
  • Gears of War: Judgment
  • Infinity Blade: Dungeons
  • Injustice: Gods Among Us
  • Lollipop Chainsaw
  • Lost Planet 3
  • Mass Effect 3: Wii U Edition
  • Papo & Yo
  • Quantum Conundrum
  • Spec Ops: The Line
  • Star Wars 1313
  • Transformers: Fall of Cybertron
  • XCOM: Enemy Unknown

 

Pod TYM ADRESEM znajdziecie zestaw zwiastunów przedstawiających wszystkie te produkcje w akcji. My zaś zastanawiamy się, czy nie jesteście czasem trochę "przejedzeni" UE3. Kiedyś fakt korzystania z tej technologii był ewidentną zaletą gry. A teraz?

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Epic Games, Unreal Engine 4, FPS, akcja, strategia, bijatyka, Gearbox Software, CD Projekt, SEGA, Yager, Cenega Poland, 2K Games, Ninja Theory, Capcom, High Moon Studios, LEM, Activision Blizzard, Take 2 Interactive, Arkane Studios, Bethesda Softworks, Grasshopper, Warner Bros Interactive, Airtight Games, Square Enix, Firaxis Games, Epic Games, dystrybucja cyfrowa, Spark Unlimited, PEŁNA WERSJA (PC) W CDA 02/2018, NetherRealm Studios, LucasArts, Microsoft Polska, Microsoft Game Studios,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 16 czerwca 2012, 8:17   Kadel

@Aargh bo już hen dawno temu Croteam wiedział, jak robić pokazówki silnika (i gry przy okazji).

sobota, 16 czerwca 2012, 8:16   Kadel

@Aargh oświeć mnie proszę - co zatem ma pokazywać pokazówka silnika? Fabułę?

piątek, 15 czerwca 2012, 13:35   skoczny

@Wcogram: czyli wbrew temu co pisze Aargh fizyki też nie pokazywali (i o to mi chodziło).
Co do efektów w większości gier, zgadzam się. Ale czy to powód do chwalenia, że zrobiliśmy coś i innym się nie chce, więc korzystają z naszej pracy? Nie dość, że sam engine jest multiplatformowy i dość prosty w obsłudze (w porównaniu z innymi), to jeszcze im się nie chciało korzystać z potęgi engine&039;u, którą niewątpliwie posiada. To nie jest dobre.

piątek, 15 czerwca 2012, 13:15   Wcogram

@skoczny Fizykę pokazali jedynie spadających głazów. Ale ta głazu już nie blokowały lawy płynącej w kanałach na podłodze, przy takiej technologi powinni pokazać, patrzcie głaz spadł, zatkał kanał lawa rozlewa się na boki i zastyga etc. etc. Siła silnika Ue3 i teraz U4 to jego multiplatforma oraz edytor. Praktycznie 80% gier wydawanych na EU3 miało te same efekty, ognia, wybuchów, dymu, światła, tekstury, woda, itd. Wszystko było gotowe przez Epic i deweloperzy nie tracili na to czasu.

piątek, 15 czerwca 2012, 12:23   skoczny

@Sphinxyro: w sporej części masz rację, bo nie wszystkie gry ją miały. Jednak biorąc prezentację Unreal Engine 4 przez Epic również to widać. Więc co? Epic też ma słabych grafików? Poza tym ta plastikowość zawsze wyglądała tak samo i zgaduję, że jest to zapewne jakaś naleciałość po Unreal Tournament 3

piątek, 15 czerwca 2012, 12:07   Sphinxyro

@skoczny to że "grafika w sporej części była plastikowa i nienaturalna" to wina tylko i wyłącznie developerów danej produkcji, dokładnie grafików, wykonania modeli i teksturowania nie samego silnika który napędza daną produkcję.

piątek, 15 czerwca 2012, 11:34   skoczny

Korzystanie z tej technologi rzadko kiedy był zaletą. Tzn na plus należało zaliczyć wymagania, ale sama grafika w sporej części była plastikowa i nienaturalna. Zgodzę się, że nie wszystkie produkcje, ale spora ich część. Czy takie Spec Ops, DMC, Gearsy i inne zrobiły jakieś specjalnie wrażenie graficzne? Nie, przynajmniej nie mnie
@Aargh: tylko co? Efekty cząsteczkowe, oświetlenie itd to elementy grafiki. Fizyki też na pewno nie pokazywano. Wiec co miała na celu ta prezentacja?

piątek, 15 czerwca 2012, 11:32   wonrz

Statyczne lightmapy w niskich rozdzielczościach w U3 już trącą mychą, podobnie ograniczenie jedno dynamiczne źródło światła i cieni na scenę. No i te cienie z oświetlenia globalnego na dynamicznych obiektach, które przenikają przez wszystko. Tak, w ostatnim Batmanie już dawał się ostro we znaki.

piątek, 15 czerwca 2012, 11:02   PhilipMarlowe

UE3 jest (w obecnej formie) cholernie potężnym narzędziem i nie wiem do czego pije Hut. Wystarczy porównać nadchodzące gry Hawken i MechWarrior Online. Pierwszy tytuł działa na UE3 i wygląda znacznie lepiej od wykorzystującego najnowszy Cry Engine 3 konkurenta. Tyle w temacie przestarzałości technologii Epic Games :)

piątek, 15 czerwca 2012, 10:14   Kadel

Widziałem pokazówkę tego silnika i nie wiem, czym się podniecają. Frostbite 2 kopie mu dupsko - może zmienię zdanie gdy pokażą coś więcej niż breję w małym HD. :P

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

…mamusia ubiła tylko dlatego, że zaciął się na ścianie budynku.

Komentarzy:
6

Ja też nie wiedziałam aż do piątku, a teraz dzielę się tą wiedzą z Tobą.

Komentarzy:
8

…i tracę punkt poczytalności.

Komentarzy:
3

Głuchowski to przede wszystkim ojciec Uniwersum Metro 2033 – powieści z tego cyklu zapewniły mu popularność i dały początek świetnej serii gier. Autor parę razy już jednak udowodnił, że potrafi uciec od klaustrofobicznych klimatów. Tym razem jest podobnie – ale też nie do końca. Bo klimat postapo można wyciskać z każdej ze stron.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z