Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITMax Payne 3: Max w sieci [WIDEO]

Piotrek66 środa, 28 marca 2012, 19:17 News
Max Payne 3
Max Payne 3

Max Payne 3 po raz pierwszy w historii serii pojawi się tryb multiplayer. Zabawa w sieci ma być przy tym dość nietypowa - zadania powiązane będą ze sobą fabularnie, rozjaśniajac pewne wątki z "singla", zaś wśród umiejetności bohaterów pojawi się kultowy bullet time. O multi opowiadaja twórcy w nowym materiale filmowym.

Multi w Max Payne 3:

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 2 kwietnia 2012, 14:48   kamil950

@THERON23 - to na jakimś innym filmiku był lepiej widoczny system zniszczeń dot. trybu dla jednego gracza (chyba tym o "filmowości" i efektach specjalnych jak dobrze pamiętam, ale nie jestem pewny).

sobota, 31 marca 2012, 10:45   THERON23

HiP0L nie źle patrzyłem tylko na TYM filmiku rozwalają się tylko szyby.

sobota, 31 marca 2012, 1:08   HiP0L

@ THERON23 - chyba zle patrzyles. Na jednym z trailerow wyraznie pokazuja ze praktycznie wszystkie oslony sa zniszczalne i maja rozna odpornosc w zaleznosci od tego z czego sa zrobione. Latwiej zniszczyc drewniany plotek, troche trudniej balkon, lub murowany plotek a filar betonowy trzyma sie bardzo dlugo i tylko sie troche strzepi. Obejrzyj jeszcze raz dokladnie. System zniszczen jest genialny i mega realny....

piątek, 30 marca 2012, 20:10   LEYDER

Bullettime jest sporym znakiem zapytania, ale w FEAR Combat było to prosto rozwiązane w trybie multiplayer gracz który zebrał i użył Adrenalinę dostawał przyspieszenia w ruchu i strzale zaś cała gra się spowalniała dla wszystkich, gracz z "dopalaczem" mógł wielu skosić nim sam padł gdyż reszta graczy wszytko robiła wolniej (podobnie zrobiłem mod pod UT04). Oczywiście trochę by to głupie było gdyby w MP3 każdy z graczy używał tylko dla siebie takiego dopalacza ale może ten kto ma najwięcej punktów? taki boss

piątek, 30 marca 2012, 11:29   THERON23

Rozgrywka i tryby mi się podobają. Co do reszty grafika, taaa rozgrywka z konsoli nie robi wrażenia, ja osobiście czekam na gameplay PC z DX11, który mam nadzieję, jest faktycznie wykorzystany a nie takie same pierdoły jak z Crysis&039;em 2. Dziwi mnie, że gra w której jest taka rozróba jedyną zniszczalną rzeczą którą zauważyłem są szyby(!) i dlaczego wszystkie postacie mają paski energii? Żeby wiedzieć do kogo strzelać w pierwszej kolejności?

czwartek, 29 marca 2012, 13:39   blitz01

Przy uzyciu Bullettime&039;a prawdopodobnie ousoba go uzywajaca bedzie musiala przewidziec w jakiej pozycji za 2s znajdzie sie gracz do ktorej strzela. Tak ja to widze. Bedzie taka gra w zwodzenie przeciwnika.

czwartek, 29 marca 2012, 12:09   luczador

No tak, tylko niech bedzie sytuacja biegniesz swoją postacią i nagle na otwartej przestrzeni widzisz 5 innych osób i nagle jedna z nich włacza u siebie Bullettime wtedy reszta w zasiegu wzroku tez ma spowolnione ruchy i nagle gdy ten pierwsz zakończy spowolnienie za chwile inny gracz w zasiegu korzysta z tej opcji tak kilka osób po kolei i ty jesteś zdany na spowolnienie bop jesteś w zasięgu wzroku mimo że nie chcesz w danej chwili to będzie cięzka sprawa ale powodzenia oby im sie udało bo byłoby to cudne.

czwartek, 29 marca 2012, 8:43   HiP0L

@ qndzio i luczador - bullettime jest ograniczony, nie mozna go wlaczac bez non stop. Gracz ktory wlaczy bullettime ma spowolnienie ruchu, tak samo maja osoby w zasiegu jego wzroku, zeby mogly uniknac strzalow. Mysle ze to bedzie rewelacja. Mega filmowa i klimatyczna akcja. Jak zwolni ci tempo to wiesz ze ktos Cie namierza i trzeba robic rolla,chowac sie,albo uzyc jakiegos innego tricku,nie wiem co oni tam dadza do dysopozycji,pewnie jakies slizgi jeszcze. Strzaly zostawiaja smugi wiec da sie ich uniknac.

czwartek, 29 marca 2012, 6:50   luczador

Z trailera na trailer coraz bardziej czekam na ten tytuł. Rockstar odwala kawał świetnej roboty, myślę że panowie z Remendy patrzą na kolegów z R* z uznaniem. Najważniejsze, że legendarnego tytułu widać, że nie chrzanili a co więcej wzbogacili go mocno. Jedyne czego się obawiam to kwestia Bullettime&039;i w multi jakoś nie potrafię sobie wyobrazić żeby to się sprawdziło. Irytujące będzie jeśli co chwilę będę spowolniony tylko dlatego że ktos obok mnie uruchomił Bullettime&039;a chyba że źle to rozumiem.

czwartek, 29 marca 2012, 0:07   qndzio

@heydude- mają lagi albo czas przyspiesza u nich w domu, przeż to oczywiste.

Podobne newsy

The Humble Store przecenia tytuły Rockstara

News
niedziela, 19 listopada 2017

the-humble-store-przecenia-tytuly-rockstara Osoby mające zaległości z seriami GTA i Max Payne uprasza się o nieregulowanie odbiorników.

Komentarzy:
11

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Przyniosłam w plecaku trochę Nintendo, trzecią część To the Moon oraz ostatnią grę twórców No Man’s Sky. Smacznego! 

Komentarzy:
0

Jeszcze ciągle się łudzę, że zasnął…

Komentarzy:
4

Przez 17 lat swej historii seria Far Cry zasłynęła między innymi pamiętnymi antagonistami. Przy okazji premiery „szóstki” warto zarówno zapoznać się z brylującym w niej Antónem Castillo, jak i przypomnieć sobie jego barwnych poprzedników ze starszych odsłon.

Komentarzy:
8

Czytaj artykuł dziewiątki! 

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z