Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITCall of Duty: Black Ops 2 - MEGA wyciek - data premiery i sporo informacji o multi!

Piotrek66 środa, 28 marca 2012, 18:59 Plotka
Call of Duty: black Ops 2 (grafika fanowska)
Call of Duty: black Ops 2 (grafika fanowska)

Activision nie ma szczęścia. Przed oficjalną zapowiedzią Call of Duty: Modern Warfare 3 do sieci wyciekła spora porcja informacji, która znalazła swoje potwierdzenie w rzeczywistości. Myśleliśmy, że tym razem nie dopuszczą do kolejnego wycieku, ale do sieci trafiły jednak niepotwierdzone (jeszcze?) przecieki na temat multi w Black Ops 2!

Na oficjalnym forum Call of Duty: Black Ops pojawił się wątek, w którym jego autor ujawnił dużą ilość szczegółów o kontynuacji wydanej w 2010 roku gry Treyarchu. Nie wiadomo jednak, skąd pochodzą te informacje, ale temat został szybko skasowany przez moderatorów Activision, co może sugerować wiarygodność ujawnionych rewelacji. Warto jednak mieć na uwadze, że są to tylko plotki, które mimo wszystko mogą nie okazać się prawdziwe.

Najważniejsze informacje o Call of Duty: Black Ops 2 w punktach:

  • premiera 6 listopada;
  • pojawi się nowy tryb rozgrywki w multi – Escort. Będzie on podobny do Search & Destroy, w którym należy wysadzić jeden z obiektów na mapie i chronić gracza przenoszącego ładunek wybuchowy. Nowy wariant rozgrywki różnić się będzie tym, że eskortowana osoba nie może zostać zabita (inaczej nastąpi koniec zabawy);
  • powrócą tryby Drop Zone i Kill Confirmed z Modern Warfare 3, nie pojawią się natomiast Team Defender i Infected (też z ostatniego CoD-a);
  • powróci system pointstreaków z Modern Warfare 3, w którym zbiera się punkty pozwalające na wykonanie perków, ale gromadzi się je nie tylko za zabójstwa, ale np. wykonanie zadań na które ma zostać tym razem położony większy nacisk) i nie resetują się po śmierci;
  • zmienione zostały perki z sekcji specjalistycznych – będą to jedyne umiejętności, których zdobycie będzie wymagało zabijania przeciwników. Za dwa zabójstwa pod rząd dostaniemy jeden perk, za cztery kolejne 2 perki, za sześć następne 3 perki, a za osiem otrzymamy ostatnie 4 perki;
  • wśród perków zabraknie zdalnie sterowanego samochodu. Pojawi się natomiast Heat Vision, które umożliwi obserwowanie przeciwników przez ściany;
  • zdobycie losowych zestawów przedmiotów wymagać będzie teraz 5 pointstreaków;
  • zmieniono nieco system ulepszania perków. Teraz daną umiejętność będzie można ponoć usprawnić na dwa różne sposoby, które odblokowuje się wykonując pewne wyzwania. By skorzystać z innej wersji danego perka należy wejść w tryb Prestige dostępny po osiągnięciu maksymalnego poziomu doświadczenia;
  • wygląd bohatera będzie teraz zależał od wszystkich wykorzystanych perków i poinstreaków;
  • będzie 15 odznak prestiżu, podzielonych na 50 rang (po zdobyciu dwóch medali ranga zwiększa się o pięć punktów). Ostatnia odznaka prestiżu będzie posiadała 90 poziomów doświadczenia;
  • usługa Elite będzie po raz kolejny zintegrowana z grą. Sekcja śledząca postępy graczy zmieni nazwę na Elite Stats, będzie można korzystać z opcji turniejów klanowych;
  • w grze nie pojawią się: perk pozwalający zrzucić bombę atomową, umiejętność Last Stand (można uratować się przed zgonem strzelając do wroga z pistoletu), deathstreaki (po kilkukrotnej śmierci bez zabicia kogokolwiek można było „zemścić” się na przeciwnikach korzystając ze specjalnej mocy) i miotacze płomieni;
  • mapy pod względem projektowym mają przypominać te z pierwszego BlackOps niż z Modern Warfare 3;
  • efektywność snajperek ma zostać zwiększona, nie będzie jednak żadnych wspomagaczy, a kołysanie się lufy ma być mniejsze;
  • w grze ma być położony większy nacisk na tryb Hardcore niż w jakiejkolwiek dotychczasowej części cyklu. W wariancie tym niedostępny będzie granatnik, będzie można skorzystać jednak z rakietnicy montowanej na pojazdach. Czas pomiędzy respawnami ma zostać zmniejszony, z kolei jeden strzał w stopę nie doprowadzi już do śmierci – by zabić przeciwnika trzeba będzie strzelić w głowę lub w klatkę piersiową. Postać może też krwawić, jeśli zostanie kilkukrotnie postrzelona;
  • powróci treningowy tryb Combat Traning, w którym gracze mogą zmierzyć się ze sterowanymi przez AI przeciwnikami. Sztuczna inteligencja wrogów ma być znacznie ulepszona  i mają zachowywać się podobnie, jak w trybie Spec Ops z Modern Warfare 3.
Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 30 marca 2012, 1:48   Konradzinski

@luq8912 - silnik moze i jest stary, ale ciagle udoskonalany i niesamowicie plynnie dzialajacy nawet na starszym sprzecie i obslugujacy DX9. A poziom graficzny serii Call of Duty nie schodzi ponizej sredniej i nieodstaje wcale od nadchodzacego Ghost Recon: Future Soldier, czy BF3 na srednich detalach. W niektorych kregach modne jest psioczenie na grafe w COD&039;ach, ale jak dla mnie jest ona na calkiem przyzwoitym poziomie.

czwartek, 29 marca 2012, 17:27   Battlefielder

<ironia mode: on> Oh nie, Tego się nie spodziewałem <ironia mode: off>

czwartek, 29 marca 2012, 17:05   marcusfenix345

jeśli nie bedzie zombie(albo będzie mało plansz) = brak powodu do zakupu gry.

czwartek, 29 marca 2012, 14:42   Evenix

Ha, ha, ha, ha, ha "MEGA" wyciek hahahahaha, activision zawsze ma mega wycieki o Codzie, ciekawe dlaczego? A gra wygląda jak duży patch do mw3 :P

czwartek, 29 marca 2012, 12:02   White87

Co to do cholery jest rakietnica? Kto to pisal? :/

czwartek, 29 marca 2012, 10:24   Indrid

Mi się grało świetnie w Call of Duty Modern Warware I widziałem sztuczność w niektórych scenach ale mi to nie przeszkadzało te naciągane akcje 2 amerykańców komando bosów na 200 wrogów itp podobało mi się to nawet czasami można się było pośmiać z akcji jak typ dzidę wywalił hahaha xD , ale oczywiście bardziej preferuję Battlefielda ponieważ gram głównie multiplayer w Play For Free i dlamnie jest spoko spore mapy taktyczne podejście pojazdy i przede wszystkim wolność, tak czy inaczej te gry sa inne i [beeep]is

czwartek, 29 marca 2012, 10:02   Tesu

A ja sie wciaz dziwie, ze ludzie stale porownuja MW3 do BF3 i sprzeczaja sie o wyzszosci jednej produkcji nad druga przytaczajac w kolko te same argumenty. To sa zupelnie rozne gry i jesli juz je porownywac, to MW3 do MW2 i BF3 do BF2. Zauwazcie, ze prezentuja zupelnie inne podejscie do rozgrywki, budowy map, tempa gry, tworzenia postaci itd. Dlatego lubie grac w obie serie, bo kazda oferuje co innego. Sprzeczac sie o to ktora z nich jest lepsza to jak starac sie udowodnic wyzszosc sernika nad szarlotka. ;)

czwartek, 29 marca 2012, 9:34   TrenejQQ

Zombie raczej będzie ^^ Tak jak w dwóch poprzednich odsłonach od Treyarch. World at War oraz Black Ops. Zwiastuny gier Activision zazwyczaj wypuszcza w maju. Miesiąc czekania ^^

czwartek, 29 marca 2012, 8:25   kaczka090

A ja mam nadzieje ze zrobią coś z hackerami i nie zawiodą mnie twórcy tej gry bo w mw3 hackerzy są wszędzie

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Przyniosłam w plecaku trochę Nintendo, trzecią część To the Moon oraz ostatnią grę twórców No Man’s Sky. Smacznego! 

Komentarzy:
0

Jeszcze ciągle się łudzę, że zasnął…

Komentarzy:
4

Przez 17 lat swej historii seria Far Cry zasłynęła między innymi pamiętnymi antagonistami. Przy okazji premiery „szóstki” warto zarówno zapoznać się z brylującym w niej Antónem Castillo, jak i przypomnieć sobie jego barwnych poprzedników ze starszych odsłon.

Komentarzy:
8

Czytaj artykuł dziewiątki! 

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z