Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITBioWare o zakończeniu Mass Effecta 3: "Poczekajcie, aż więcej graczy ukończy grę..."

Piotrek66 piątek, 16 marca 2012, 11:34 News
Mass Effect 3
Mass Effect 3

Wrzawa wokół zakończenia Mass Effecta 3 nadal nie cichnie – fani ciągle snują teorie spiskowe, twierdząc, że nie jest to ostateczny finał, a atmosferę podgrzały plotki o DLC, które miałoby być prawdziwym epilogiem gry. Oliwy do ognia dolali przedstawiciele BioWare’u w poście na swoim forum. Uwaga – możliwe spoilery:

Chris Priestly, community manager w BioWare, na forum BioWare Social Netowrk przerwał milczenie i w pierwszym poście dotyczącym zakończenia Mass Effecta 3 skierowanym bezpośrednio do fanów odniósł sie do finału. Nie wyjaśniając niczego…

Jak pisze:

Doceniamy wszystkie opinie o Mass Effect 3 i chcemy, żebyście wiedzieli, iż słuchamy ich. Aktywna dyskusja o zakończeniu jest więcej niż mile widziana i zespół ją przejrzy, wyciągnie wnioski i odpowiemy, kiedy tylko będziemy mogli. Miejcie na uwadze, że chcemy dać ludziom czas na zagranie w tę grę, dlatego nie możemy teraz wdawać się w żadne szczegóły – będziemy mogli odpowiedzieć na wasze pytania, gdy więcej graczy ukończy Mass Effecta 3.

Jak dodaje:

Rozumiemy, że bardzo dużo dyskutuje się o zakończeniu Mass Effecta 3 i będziemy szczęśliwi mogąc zaangażować się w tę rozmowę, kiedy więcej osób przejdzie grę. Słuchamy wszystkich waszych uwag.

Nie wyjaśniono więc tak naprawdę niczego, choć sam wpis jest dość dziwny. Zastanawiające jest przede wszystkim to, że BioWare nie daje konkretnej odpowiedzi, ani też nie przeczy teoriom spiskowym (co przecież można byłoby zrobić jednym zdaniem). Nie przekonuje mnie też argument czekania, aż więcej osób ukończy Mass Effecta 3 – na forach poświęconych grze, a także samym BioWare Social Network są wątki z informacją, że można natrafić w nich na spoilery. Po co więc czekać? No chyba, że developerzy mają w zanadrzu jakąś niespodziankę, której nie mogą ujawnić przed terminem…

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 23 marca 2012, 13:17   biolog271

Dustevil -> Dalej w leksykonie czytamy: "...jeśli zaś taka planeta przetrwa zniszczenie przekaźnika..." tak więc dopuszczają taką możliwość, że planeta jednak nie zostaje zniszczona.

niedziela, 18 marca 2012, 23:20   DUSTDEVIL

LOL, jak czytam kommenty to widzę, że mało kto grał w ME2 DLC Arrival... i nie czytał LEKSYKONU! Sprawdźcie sobie: Leksykon dodatkowy -> Wojna ze Żniwiarzami -> Desperackie środki. "...z uszkodzonego przekaźnika wydostaje się tyle energii, że unicestwia on położone blisko niego planety... A zresztą, sami sobie poczytajcie i napiszcie co o tym sądzicie ;)

niedziela, 18 marca 2012, 14:39   AmadiLo

poszli tylko na kasę... mając gdzieś wygląd, ideologie całej serii, czyli typowy przykład co się dzieje gdy komuś uda się zrobić dobrego, jak ME... wynik jest taki że Mass stracił w ostatniej części, jej końcówce, to dlaczego w niego graliśmy

niedziela, 18 marca 2012, 14:36   RyanSS

... było happy endu, ale ja chcę tego tylko i wyłącznie dlatego, że skoro zostało powiedziane,że twoje decyzje mają mieć znaczenie, to ja tego wymagam. I najdziwniejsze jest to, że już od dawna mogę sobie pozwolić na gry PEGI18...

niedziela, 18 marca 2012, 14:35   RyanSS

... w której gracz od początku dostawał do zrozumienia, że to on powinien podjąć decyzję bo będzie miało to kluczowe znaczenie, a wraz z nadejściem końcówki
[spoiler! - I guess...]
Żadna podjęta przeze mnie decyzja nie miała żadnego znaczenia, wszyscy ginęli tak samo bez względu czy miałem po swojej stronie gethy, korgian, quarian czy nawet samego twórcę Mass Effecta, i zakończenie nie opierało się na tym co robiłem przez całą grę. I może tak jak mówisz, większość graczy chce zmiany zakończenia bo nie ...

niedziela, 18 marca 2012, 14:33   AmadiLo

trudne zakończenie... hmmm... fajne... tylko po co te wybory? dla koloru fali... bez sensu, mogli dać jedno i bym się nie czepiał... chociaż nie, wtedy bym powiedział że brak wyborów... tak czy tak ich nie ma, a w tej serii to właśnie trudne wybory były najważniejsze (Kaidan/Ashley, Wrex, ocalenie rady, zniszczenie/przejęcie bazy zbieraczy, dużo tego było), wszystkie te wybory miały mieć konsekwencje w ME 3 i zmieniać rozgrywkę... a tu co? cieszę się że wspomnieli chociaż o jakichś tam moim decyzjach...

niedziela, 18 marca 2012, 14:32   RyanSS

@maciekitkiller
No ok, tylko akurat porównanie Mass Effecta do Titanica (już pomijam fakt, że nawet przed tym zanim zaczęto tworzyć film wiadome było, że statek zostanie zatopiony bo tak wygląda historia) jest nietrafne ze względu na to, że podczas seansu w kinie jakoś nie pamiętam żebym w trakcie emisji siedział i wybierał co ma zrobić dana postać podejmując za nią decyzję, bo gdyby tak było to może kapitan został by w odpowiednim czasie ostrzeżony i by do niczego nie doszło, a mass effect to jednak gra..

sobota, 17 marca 2012, 23:50   maciekitkiller

@Freux
No, może i tak. Miało by to inny skutek, hdy by ludzie dostosowywali się do pegi 18 :) Wtedy dojrzali gracze nie płakali by żeby zmienić zakończenie, to jak żądać zmiany zakończnia filmu, np. Titanic :)

sobota, 17 marca 2012, 19:20   marcusfenix345

właśnie skończyłem i muszę powiedzieć, że zakończenie jest zarąbiste. tylko szkody wiecie czego i ciekawe co wyniknie z pewnej sceny (ci którzy przeszli niech zrobią "wdech"). ale jednak też pozostawia niedosyt i nie pozwala na kontynuację.

sobota, 17 marca 2012, 18:23   SirGiurek

Freux - duze piwo dla Ciebie :)

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

…mamusia ubiła tylko dlatego, że zaciął się na ścianie budynku.

Komentarzy:
6

Ja też nie wiedziałam aż do piątku, a teraz dzielę się tą wiedzą z Tobą.

Komentarzy:
8

…i tracę punkt poczytalności.

Komentarzy:
3

Głuchowski to przede wszystkim ojciec Uniwersum Metro 2033 – powieści z tego cyklu zapewniły mu popularność i dały początek świetnej serii gier. Autor parę razy już jednak udowodnił, że potrafi uciec od klaustrofobicznych klimatów. Tym razem jest podobnie – ale też nie do końca. Bo klimat postapo można wyciskać z każdej ze stron.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z