Ridge Racer Unbounded: Nowe tryby rozgrywki, trasy i samochody
Namco Bandai ujawniło kilka nowych informacji związanych z mającym nadjechać w marcu przyszłego roku Ridge Racer Unbounded. Dowiedzieliśmy się co nieco o trybach rozgrywki, trasach i samochodach.
Namco Bandai ujawniło trzy nowe tryby rozgrywki – Domination Race (zwykły wyścig), Drift Attack (zadaniem jest przejechanie trasy określonym czasie, wydłużanym wraz z wykonywaniem kolejnych driftów) oraz Frag Attack (podobny do poprzedniego, tym że wydłużamy dostępny czas niszcząc elementy otoczenia i przeciwników).
W pierwszym wariancie będziemy mogli pojeździć na trzech trasach – Unbounded, Proving Grounds i Crash & Burn. Z kolei dla trybu Drift Attack przeznaczone będzie tor Lone Drifter. We Frag Attack o zwycięstwo rywalizować będziemy w miejscówce Public Menace. Na wszystkich trasach będziemy mogli jeździć kilkoma samochodami. Na razie ujawniono trzy nowe – wszechstronny Wolfram GS, szybki i zwinny Hurricana XC oraz niszczycielski Behemoth.
W Ridge Racer Unbounded będziemy też mogli tworzyć własne tory. W grze pojawi się bowiem edytor, w którym będziemy konstruować swoje trasy ze 150 różnych, predefiniowanych bloków w trzech różnych środowiskach – Downtown, Boroughs i Construction. Prostą miejscówkę będzie można zbudować w kilka minut i nie będzie to wymagać specjalnych umiejętności, z kolei zrobienie bardziej skomplikowanego toru wymagać będzie zaawansowanej wiedzy. Twórcy produkcji obiecują, że dzięki udostępnionym narzędziom będzie można odtworzyć wszystkie trasy stworzone przez developerów – to właśnie z nich korzystali programiści. Swoimi dziełami będzie można dzielić się z innymi graczami.
Ridge Racer Unboundend pojawi się na PC, X360 i PS3 2 marca 2012.