9
8.12.2011, 10:13Lektura na 2 minuty

Take-Two negatywnie o Call of Duty Elite i Battlelogu oraz wydawaniu nowych odsłon serii co roku

Zarówno Activision Blizzard, jak i Electronic Arts wraz z premierami Call of Duty: Modern Warfare 3 i Battlefielda 3 uruchomili usługi społecznościowe, które mają  „usprawnić doświadczenie odbiorców”. Najwyraźniej pomysł ten nie spodobał się szefowi Take-Two, który stwierdził, że jest „sceptycznie” nastawiony do tego typu przedsięwzięć.


Piotrek66

W trakcie spotkania z inwestorami na konferencji UBS Media and Communication Strauss Zelnick, prezes Take-Two negatywnie wypowiedział się o pomysłach konkurencji związanych z serwisami społecznościowymi skupionymi wokół konkretnych gier. Choć nie padły żadne nazwy, nie ulega wątpliwości, że słowa te dotyczą Call of Duty Elite i Battleloga.

Jak mówi:


Nie mogę na razie powiedzieć, czy te usługi są przydatne. Szczerze mówiąc, jestem nastawiony wobec nich sceptycznie. Podejrzewam, że chcemy różnych wrażeń na dużym ekranie niż na mniejszym, mobilnym, a to dlatego, że z obu korzystamy w różnych momentach i mają inne zastosowania.


Zelnick skrytykował też wydawanie co roku kolejnych części danych serii, co bez wątpienia jest kolejnym przytykiem do Call of Duty. Jak mówi:


Jeśli zaczniesz wydawać takie gry co roku, nie sądzę, by zachowały one wysoką jakość. Jeśli wypuszczasz kolejne odsłony co roku, z dokładnością, jak w zegarku, to nawet jeśli produkcje te są fantastyczne, istnieje ogromna szansa, że gracze się nimi zmęczą.


Prezes Take-Two poruszył również temat exclusivów, czyli gier na wyłączność danej platformy. Jak twierdzi:


Chcemy się upewnić, że wszystkie nasze produkcje są dostępne wszędzie przez cały czas, bez względu na to, jaką platformę posiada konsument. Nie faworyzujemy żadnego konkretnego urządzenia, ani nie powinniśmy tego robić.



Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze