Scrolls: Gra trafi na kilka platform i będzie posiadać kontrowersyjne zabezpieczenia [WIDEO]
Studio Mojang ujawniło nowe informacje o swoim drugim – po Minecrafcie – projekcie, czyli Scrolls. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, gra ukaże się nie tylko na PC, a w wersji komputerowej wymagać będzie stałego połączenia z internetem w trakcie rozgrywki.
Jak ujawnili przedstawiciele Mojang, prace nad Scrolls trwają od marca tego roku. Gra – w przeciwieństwie do Minecrafta – oparta będzie na silniku Unity. To ważna informacja – pozwala on bowiem tworzyć produkcje mutliplatformowe. I właśnie taki cel przyświeca ekipie Notcha – wydanie Scrolls na kilku platformach sprzętowych, choć nie sprecyzowano dokładnie jakich.
Natomiast Jakob Porser, współzałożyciel Mojang, wyjawił, że gra do zabawy z AI w trybie dla pojedynczego gracza wymagać będzie stałego połączenia z siecią. Jest to dość zaskakująca informacja – szczególnie, jeśli przypomnimy sobie, jak Notch krytykował zastosowanie podobnych zabezpieczeń w produkcjach Ubisoftu.
Poniżej z kolei znajdziecie nowy gameplay Scrolls pochodzący z imprezy MineCon: