39
13.10.2011, 18:14Lektura na 3 minuty

Warhammer 40K: Dark Millenium - Spora dawka informacji

Poranny news o domniemanej dacie premiery Warhammer 40K: Dark Millenium jeszcze nie ostygł, a już mamy sporą dawkę informacji o nowym MMO w świecie gier od Games Workshop. Podzielił się nimi Strategy Informer, który wszedł w posiadanie wiadomości o wielu aspektach tej produkcji.


Adam „Adzior” Saczko

Projekt gry:

  • Za stworzenie gry w głównej mierze odpowiada studio Vigil, które pomagało też przy Warhammer 40K: Space Marine. Relic pełni funkcję doradcy.
  • Dark Millenium Online skorzysta z tego samego silnika, co Space Marine
  • Stylistyka gry przypomina obie części Darksiders, które również wyszły spod igły Vigil
  • Klasy:

  • Rasy będą dzielić się na dwie frakcje – Ład i Chaos
  • W grze znajdziemy zarówno klasę Space Marine, jak i Chaos Space Marine
  • Każda z klas na początku wygląda podobnie, różnice między nimi pojawiają się w trakcie rozwoju
  • Wśród innych klas znajdą się Psyker, Techpriest i Assassin
  • Orkowie stoją po stronie Chaosu, Eldarowie po stronie Ładu
  • Klasy Orków to Nob, Mekboy, Runt Herda, Mad Dok
  • Klasy Eldarów to Scorpion, Avenger, Warlock i Reaper
  • Każda z klas będzie mogła wybrać specjalizację. Przykładowo – Marine pójdą w stronę Assault, Devastator lub Tactical, zaś Assassin/Guardsman spełni się jako Callidus, Vindicare lub Eversor
  • W przyszłości – prawdopodobnie mowa o dodatku – możemy spodziewać się Tau I Dark Eldarów. Rasy Necronów i Tyranidów pojawią się jako NPC, ale (przynajmniej początkowo) nie będą grywalne
  • Maksymalny poziom rozwoju postaci to 60
  • Rozgrywka:

  • Jedną ze stref będzie rozbity space hulk. Spędzimy też czas na krążownikach Imperium i Chaosu
  • Wypełnimy zarówno zadania w otwartym świecie, jak i instancjonowane
  • Wybór między instancjami a otwartym światem dotyczy także PvP
  • Gracze będą mogli dzierżyć dwa rodzaje broni jednocześnie
  • Jeden z rozdziałów będzie poświęcony Czarnym Templariuszom
  • Dużą rolę po stronie Chaosu odegrają bóg Khorne, Nurgle, Fabius Bile oraz Głosiciele Słowa
  • Możemy spodziewać się sekwencji akcji rodem z Gears of War i Space Marine
  • Walka wręcz przypomina tę z – zgadliście – Space Marine. Poza prostymi ciosami wyprowadzimy też kombosy
  • Wśród przeciwników znajdziemy Orków, demony, Tyranidów i wiele innych ras
  • W Dark Millenium Online znajdą się też motywy zaczerpnięte z produktów firmy Forge World
  • Nie powinniśmy narzekać na brak zróżnicowania lokacji – ośnieżone góry, zniszczone miasta, starożytne pola bitwy…
  • Styl bardzo pasuje do świata Warhammera 40K. We wszystkim widoczny jest rozmach i specyficzna masywność
  • Lewy przycisk myszy kontroluje lewą, a prawy prawą rękę postaci
  • Wszystkie zdolności mają cooldown
  • Będzie możliwość sprintu
  • Pojawią się gildie
  • Wielkość drużyny to 5 graczy, rajdu – 50
  • Nie musimy martwić się o amunicję do broni dystansowej, zamiast niej musimy przeładowywać, uważać na przegrzanie itp.
  • Broń dystansowa rzadko prezentuje wszystkie atuty w pomieszczeniach, w których musimy wciąż kryć się za osłonami i poruszać po polu bitwy
  • Na pewnym poziomie doświadczenia odblokujemy klasy heroiczne. Są nimi Grey Knight (Imperium), Chaos Sorcerer (Chaos) Ard Boy/Weird Boy (Orkowie) i Farseer (Eldarowie)
  • Inne:

  • Pojawią się funkcje międzyplatformowe
  • Mechanika strzelania będzie wsparta ułatwieniami celowania, a celownik ataków wręcz będzie można “zablokować” na wybranym przeciwniku
  • Im dłużej rozwijamy postać, tym ciekawiej wygląda broń

  • Redaktor
    Adam „Adzior” Saczko

    Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

    Profil
    Wpisów2882

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze