Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITWiedźmin 2: Zabójcy Królów - Patch 1.3 już dostępny, wiele zmian!

Berlin środa, 20 lipca 2011, 17:08 News
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Wreszcie doczekaliśmy się patcha 1.3 do Wiedźmina 2, a razem z nim - między innymi - darmowych DLC, obsługi rozdzielczości panoramicznych, schowka na przedmioty, kategorii "rupiecie" w ekwipunku, a nawet szybkiego ładowania pod klawiszem F9.

Jeżeli macie już wersję 1.2 i chcecie zaktualizować ją do wersji 1.3, to ściągnijcie aktualizator STĄD.

Jeżeli jednak instalowaliście grę po raz pierwszy i jakimś cudem nie zaktualizowała się sama - ściągnijcie patch STĄD.

A oto lista wszystkich zmian i dodatków, które wprowadza patch 1.3:

  • Nowy darmowy DLC – „Wór pełen piór” to nowe zadanie dostępne w drugim akcie gry. Aby je rozpocząć, należy udać się do ekscentrycznego Elthona mieszkającego w samotnej chacie niedaleko kamieniołomu w pobliżu Vergen. Największa nagroda czeka u Elthona dla najbardziej cierpliwych graczy.
  • Gra obsługuje formaty obrazu 4:3, 5:4, 16:10.
  • Dodano schowek na przedmioty. Gracze mogą przechowywać przedmioty z ekwipunku w karczmach. Aby pozostawić przedmioty w schowku lub je z niego odebrać należy porozmawiać z karczmarzem.
  • Do ekwipunku dodano kategorię „Rupiecie” zwiększającą przejrzystość klasyfikacji przedmiotów.
  • Dodano nową kategorię w menu „Dodatki” umożliwiającą odgrywanie animowanych sekwencji (wspomnień Geralta, snów ukradzionych przez harpie, itp.) poza grą.
  • Wprowadzono opcję Szybkiego ładowania gry pod klawiszem F9.
  • Wprowadzono opcję chowania HUD aby umożliwić tworzenie zrzutów z ekranu bez wyświetlonych paneli. W przypadku nowych instalacji opcja ta dostępna jest domyślnie pod klawiszem „H”. Użytkownicy, którzy dokonali modyfikacji w konfiguracji klawiszy muszą przejść do panelu „Ustawienia klawiszy” w narzędziu konfiguracyjnym Wiedźmina 2, a następnie przypisać tej opcji wybrany klawisz. Uwaga: nie ma możliwości kontynuowania gry przy schowanym HUD.
  • Dodano licznik przedmiotów umieszczonych w kieszeniach.
  • Do panelu alchemii dodano opcję tworzenia kilku przedmiotów naraz.
  • Usunięto błąd polegający na braku obsługi rozdzielczości 2560x1440.
  • Rozwiązano problemy związane z technologią nVidia 3D Vision. Gracze nie muszą już odinstalowywać powiązanych sterowników.
  • Wprowadzono poprawki do obsługi funkcji 3D Vision, SLI oraz Crossfire przez grę.
  • Poprawiono obsługę funkcji Ubersamplingu przez karty nVidia
  • Wprowadzono poprawki do panelu opcji „Ustawienia klawiszy” umożliwiając konfigurację przycisków myszy dla osób leworęcznych.
  • Wprowadzono dodatkowe opcje ustawień klawiszy umożliwiające konfigurację przycisków służących do szybkiego wyświetlania paneli użytkownika.
  • Usunięto problem związany z resetowaniem opcji gry w momencie aktualizacji. Instalacja patcha nie resetuje już opcji gry.
  • Plik konfiguracyjny nie zostaje nadpisany w momencie aktualizacji i nadpisania launchera oraz urządzenia konfiguracyjnego.
  • Podczas aktualizacji launcher ulega zamknięciu zapobiegając pojawieniu się błędu aktualizacji.
  • Launcher zostaje całkowicie zamknięty i nie działa dłużej w tle.
  • Błąd aktualizacji „Zainstalowana wersja gry jest niewłaściwa lub niekompletna” pojawiający się w przypadku braku wystarczającej ilości miejsca na dysku systemowym został przeformułowany aby lepiej informować o przyczynie problemu.
  • Mutageny pełnią również funkcję składników alchemicznych. Częstotliwość pojawiania się słabszych mutagenów jest dużo wyższa niż silnych mutagenów, a ogólna częstotliwość pojawiania się wszystkich mutagenów została zmniejszona.
  • Wprowadzono poprawki do częstotliwości pojawiania się mutagenów oraz w sklepie Thoraka.
  • Sekcja w prologu obejmująca ucieczkę przed smokiem pozostaje niedostępna do momentu ukończenia wszystkich części prologu związanych ze szturmem na twierdzę, łagodząc tym samym poziom trudności na początku gry.
  • Podczas walki z kejranem po zawaleniu mostu na mapie, na końcu mostu pojawia się pinezka mająca na celu pomoc graczowi w odnalezieniu właściwej drogi i ukończenie zadania.
  • W wielu zadaniach pinezki na mapach zostały poprawione.
  • Osłabiono moc znaku Quen – czas trwania znaku zmniejsza się o 20% szybciej po otrzymaniu ciosu od przeciwnika. Wprowadzono również inne, mniejsze poprawki związane z balansem tego znaku.
  • Usunięto problem związany z brakiem możliwości stosowania olejów na srebrnych mieczach.
  • Usunięto problem związany z petardami Smoczy sen. Sztylety zadają bossom połowę obrażeń.
  • Wprowadzono szereg optymalizacji w karczmie w Vergen.
  • Usunięto błąd podczas odgrywania muzyki w sekwencjach skradania się.
  • Usunięto błąd związany z siłowaniem się na rękę z Bartoszem Szkutą. Gracze nie mogą dłużej bez końca wzbogacać się na siłowaniu z tym przeciwnikiem.
  • Usunięto możliwość rozpoczęcia walki na pięści z kobietą modlącą się pod pomnikiem w Vergen.
  • Przeciwnicy w mini grze w jednej z karczm zmieniają swoje pozycje we właściwy sposób nie blokując się nawzajem.
  • Usunięto błąd związany z mieczem Fenna podczas walki.
  • Usunięto błędy związane z Rękawicami zielarza.
  • W prologu Geralt zachowuje swój długi stalowy miecz przez cały czas, tzn. podczas sekcji szturmu nie jest ekwipowany domyślny miecz.
  • Usunięto błąd związany z nieśmiertelnością niektórych nekkerów.
  • Usunięto błąd związany z pojawianiem się podczas gry czarnego ekranu uniemożliwiającego dalszą rozgrywkę.
  • Nad gniazdami nekkerów po ich zniszczeniu nie pojawiają się dłużej ikony interakcji.
  • Po ukończeniu zadania „Zapach kadzideł” nie pojawia się informacja o zakończeniu zadania niepowodzeniem.
  • Usunięto nagłe przejście do gameplay’u tuż przed rozpoczęciem przerywnika z Cynthią i Filippą.
  • Usunięto Triss, Roche’a i Iorwetha podczas końcowej animacji tuż przed rozpoczęciem wyświetlania napisów końcowych.
  • Poprawiono ścieżki patroli strażników.
  • Usunięto możliwość zabicia wysłannika Redanii w namiocie Henselta, uniemożliwiając jego respawn.
  • Elfka w Vergen nie zastyga dłużej w pozie „stracha na wróble”.
  • Zgnilce pożywiające się zwłokami nie pojawiają się po spaleniu danego ciała.
  • Wprowadzono szereg poprawek związanych z funkcjonowaniem społeczności w grze.
  • Wprowadzono szereg poprawek w ustawieniach kamery w dialogach.
  • Wprowadzono niewielkie zmiany do sekwencji dialogowych (m. in. poprawiono gestykulację króla Foltesta na murach miasta w prologu).
  • Usunięto blokadę postępu w zadaniu „W szponach szaleństwa”.
Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 28 lipca 2011, 8:27   Ciasteczko

Kurde no ja ciągle czekam na patcha ktory mi pomoze uruchomic wiedzmina 2 bo ciagle mam pudelkowa wersje , jesli tak dalej pojdzie to plyne na karaiby

poniedziałek, 25 lipca 2011, 18:00   Mundus

Tylko wiesz korn1987 że gra na patchu 1.2 jest łatwiejsza a to ze względu na znak Quen w tej wersji go osłabiono, a tak to rzeczywiście nie widać większości z tych błędów. Chociaż ja miałem parę razy błąd z mieczem, który polegał na tym że po wyjęciu miecza nie dało się atakować (postać nie machała mieczem) ale po wczytaniu gry działało.

poniedziałek, 25 lipca 2011, 10:43   korn1987

Ja mam wersję 1.2 i szczerze większości tych błędów nie zauważyłem. Mam kartę nvidii i najnowsze stery oczywiście karta nie jest najnowsza ,ale gra czasem mi sie bardzo tnie a czasem wcale. W lesie zawsze bardzo zwalnia a w miastach nie ma problemów.

piątek, 22 lipca 2011, 21:39   Szary96

@JAxD Tych kodów juź nie trzeba wpisywać. Wszystkie DLC sa zawarte w łatkach(to z CDA też).

piątek, 22 lipca 2011, 14:14   JAxD

To co? któryś z kolegów, bądź redaktorów pomoże?
Gdzie wpisać kod dodający zbroję i inne gadżety, który był dodany miesiąc temu w Cd-Action?

piątek, 22 lipca 2011, 12:52   Vysogota

Pamiętam jak na premierze, w Łodzi, padło pytanie, dlaczego w grze nie można się upić? A panowie z CDP RED, powiedzieli, że muszą jeszcze szybko załatwić coś w Warszawie xD. Ale jak widać trzeba jeszcze poczekać.

czwartek, 21 lipca 2011, 22:35   aleksdraven

no więc wszystko fajnie i ok tylko jak mam zebrać ze 60 sztuk tego czegoś gdy "Sępy" się nie respawnują następnego dnia po uprzednim ubiciu??

czwartek, 21 lipca 2011, 19:03   Regnar

Ja mam Wiesia, i specjalnie nie instalowałem bo gdy się dowiedziałem, że wychodzi pierwszy patch, to po doświadczeniach z innymi grami wiedziałem, że nie opłaca sobie psuć wspomnień z gry, tylko poczekać na patch finalny!

czwartek, 21 lipca 2011, 17:44   Redram

DO WSZYSTKICH, KTÓRYM GRA SIĘ TNIE, A MAJĄ GRAFIKĘ NVIDII!!!
Może nie uwierzycie, ale mi ściągnięcie najnowszych sterowników do karty graficznej poprawiło wydajność PIĘCIOKROTNIE! Wcześniej na najwyższych detalach bez uberpróbkowania miałem około 10 klatek. Po ściągnięciu ilość klatek skoczyła do 60 (a z uberpróbkowaniem 19) Spróbujcie, może wam też pomoże.

czwartek, 21 lipca 2011, 17:25   noniewiem

Heh... Cytując Laskowika: "Żeby wam było dobrze i żebyście jeszcze mieli na co narzekać" :/

O autorze

Berlin

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Obchodzę na Twitchu miesiąc urodzinowy i prawie w nic nie gram, a potem przychodzi weekend i panikuję, bo nie mam nic do „Sprawdzam”!

Komentarzy:
0

A nie, to moja bohaterka w uroczym kostiumie!

Komentarzy:
7

Oraz szukanie organów w piaskownicy.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z