World of Warcraft: Keine grenzen, czyli Real ID i przygody między serwerami
Rozpoczęły się testy ciekawej funkcji Real ID - systemu identyfikacji kont graczy Blizzarda, który opiera się na komunikacji między różnymi grami i używaniu imion i nazwisk użytkownika. Gracze World of Warcraft mogą zacierać ręce - twórcy testują możliwość wypraw do instancji z postaciami z różnych serwerów.
Warunkiem jest skonstruowanie listy przyjaciół korzystających z Real ID, bo tylko ich będziemy mogli "przywołać" z innych serwerów. Jeśli zgromadzimy czterech chętnych, nic nie będzie stało na przeszkodzie, by wspólnie ruszyć do instancji w poszukiwaniu wymarzonych przedmiotów.
Należy jednak pamiętać, że chętnych poszukuje lider grupy i tylko jego lista znajomych jest brana pod uwagę - znajomi znajomych nie wchodzą w grę. A jeśli lider nie znajdzie czterech osób, resztą zajmie się dobrze znany automat Dungeon Finder.
Jest jeszcze jeden powód do zmartwień - dopiero pod koniec testów Real ID Blizzard określi, które funkcje nowego systemu identyfikacji będą darmowe. Miejmy nadzieję, że będzie ich jak najwięcej.
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.