Silhouetris: Tetris, Kinect i gracz jako klocek [WIDEO]
Wyobraźcie sobie Tetris, w którym za pomocą ruchów swojego ciała jesteście w stanie wpływać na kształt spadających klocków i dopasowywać je do własnego widzimisię. Wyobraźcie sobie, że spada właśnie ten cholerny "dwa z lewej dwa z prawej", a wy wyciągając ręce zmieniacie go w kochany kwadrat. Ciekawe? Oto Silhouetris.
Grę stworzyli Maximilian Wendt i Markus Wellmann, ale raczej nie powinniśmy się jej spodziewać w oficjalnym obiegu. Niemniej jednak i tak wygląda mi na pierwszą prawdziwie hardkorową produkcję na Kinecta.
(za ewentualne przedziwne skojarzenia wywołane wyrazem "klocek" autor newsa nie odpowiada)
Everybody wants to be a Master — everybody wants to show their skill. Everybody wants to get there faster, make their way to the top of the hill. Each time you try you're gonna get just a little bit better. Each day we climb one more step up the ladder. It's a whole new world we live in — it's a whole new way to see. It's a whole new place, with a brand new attitude. But you've still gotta catch 'em all... And be the best that you can be!