9
26.04.2011, 19:56Lektura na 2 minuty

Dark Souls: Nowe informacje z Dengeki PlayStation

W japońskim magazynie Dengeki PlayStation został zamieszczony wywiad z Hidetaką Miyazakim, szefem projektu Dark Souls. Japoński twórca ujawnił kilka nowych informacji o grze, które zostały przetłumaczone przez moderatora forum NeoGaf.


Adam „Adzior” Saczko

Ponieważ moderator NeoGaf przedstawił nowe wieści w formie podpunktów, takoż i ja uczynię.

  • Zespół pracujący nad Dark Souls jest zbudowany wsparciem fanów pierwszej odsłony (Demon's Souls), lecz z tego powodu odczuwa dużą presję. Niemniej ekipa From Software jest zadowolona z kształtu gry w obecnej, zaawansowanej fazie produkcji.
  • Miyazaki przyznał, że twórcy Dark Souls próbują znaleźć równowagę między komunikacją z fanami, a zachowywaniem kilku atutów gry w tajemnicy, aby nie psuć efektu zaskoczenia.
  • Głównym bohaterem będzie Undying (Nieśmiertelny? Nieumieralny?), który po śmierci powrócił do życia. Postać ta jest wykluczona z ludzkiej społeczności. Jednakże, choć Dark Souls posiada historię, nie jest ona dominującym składnikiem gry.
  • W grze pojawi się ciekawy system Oath (ang. Przysięga). W trakcie przemierzania świata gry, możemy złożyć przysięgę wobec różnych osób i rzeczy. Niektóre z okazji do przysiężenia są wyjątkowo rzadkie, a składanie przyrzeczeń będzie determinować nasze relacje z innymi graczami. Innymi słowy - zyskamy wrogów i sojuszników, co ma bardziej nas wciągnąć w odgrywanie swojej roli.
  • Jedną z dość istotnych kwestii w procesie tworzenia Dark Souls było określenie użyteczności i dostępności przedmiotów leczących. Ekipa From Software sporo się napracowała, by rozmieścić je we właściwych miejscach, więc jeśli nie poświęcimy wiele czasu na przeszukiwanie zakamarków, znalezienie napoju leczącego może przynieść drobną dozę satysfakcji. Jednak aby mniej umiejętni gracze nie zniechęcili się do gry, mikstury będzie można przyrządzać przy ognisku.
  • Podobnie jak w Demon's Souls, poziom trudności w Dark Souls będzie odpowiednio wymagający. Rzucanie graczom wyzwań będzie czymś, co ubarwi grę.
  • Opublikowane do tej pory informacje stanowią jedną piątą wszystkich szczegółów gry, które zostaną ujawnione przed premierą.
  • A premiera prawdopodobnie pod koniec 2011.


    Redaktor
    Adam „Adzior” Saczko

    Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

    Profil
    Wpisów2882

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze