5
19.04.2011, 19:31Lektura na 1 minutę

Beeline: Czyli Capcom też kocha gry na komórki!

Capcom zwęszył dobry interes na rynku gier mobilnych i 'społecznościowych' - nic zresztą dziwnego, skoro ich dotychczasowe trzy tytuły (w tym np. Smurfs' Village) ściągnięto już 15 milionów razy. Jakie mają plany na przyszłość?


Berlin

Ledwie wczoraj zapowiedziano Resident Evil: Outbreak Survive (grę na komórki działającą na dedykowanej im platformie społecznościowej), a już dowiedzieliśmy się, że Capcom ma zamiar rzeczywiście poważnie zainwestować w rynek telefonów i innych przenośnych urządzeń do grania, które konsolami nie są.

Dzisiaj zarząd firmy zgodził się, by przemianować istniejące dwie filie Capcom Interactive na oddzielną studio Beeline Interactive, oraz rozpocząć promowanie marki Beeline jako gałęzi firmy, która zajmować ma się tylko grami "mobilnymi".

Na razie gry produkowane przez japońskie Beeline mają pojawiać się tylko na rynkach azjatyckich, ale biorąc pod uwagę ich dotychczasową popularność - to tylko kwestia czasu, zanim zaczną trafiać też do nas.

Jak na razie wszystkie gry (Smurfs' Village, Lil' Pirates, Zombie Cafe), które Capcom wypuścił na komórki okazały się sukcesem, a łącznie ściągnięto je 15 milionów razy. Wszystkie są niby darmowe, ale opierają się na mikropłatnościach, za które gracze kupują przedmioty. W ten sposób mają działać też wszystkie przyszłe produkcje Beeline.


Redaktor
Berlin

Everybody wants to be a Master — everybody wants to show their skill. Everybody wants to get there faster, make their way to the top of the hill. Each time you try you're gonna get just a little bit better. Each day we climb one more step up the ladder. It's a whole new world we live in — it's a whole new way to see. It's a whole new place, with a brand new attitude. But you've still gotta catch 'em all... And be the best that you can be!

Profil
Wpisów1396

Obserwujących9

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze