107
7.04.2011, 11:07Lektura na 1 minutę

EA: "Battlefield 3 został zaprojektowany, by odstrzelić Call of Duty"

Nikt nie ma chyba wątpliwości, że w tegoroczna jesień w segmencie FPS-ów należeć będzie do Battlefielda 3 i nowego Call of Duty. Prezes EA na spotkaniu z inwestorami stwierdził, że pomiędzy tymi produkcjami rozgorzeje prawdziwy „bitwa na reklamy”, z której zwycięsko wyjdzie gra studia DICE. Bo jej celem jest "odstrzelenie Call of Duty".


Piotrek66

W trakcie swojego wystąpienia na konferencji Ad Age, John Riccitiello, prezes Electronic Arts, stwierdził, iż Battlefield 3 jest „zaprojektowany po to, by odstrzelić Call of Duty”.

Oczywiście wynik starcia pomiędzy obiema grami zależeć będzie nie tylko od ich jakości, ale także od marketingu, który wesprze obie premiery. Jak mówi szef EA, tej jesieni odbędzie się więc prawdziwa „bitwa na reklamy”, w trakcie której „setki milionów dolarów pójdzie na marketing w rywalizacji  pomiędzy tymi dwoma produktami”. Według Riccitiello, na promocję Battlefielda 3 i nowego Call of Duty, EA i Activision wyda z osobna ponad 100 milionów dolarów. Na same reklamy!


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze