Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Hideo Kojima ujawni swoje dwa nowe projekty na E3. Jednym z nich Metal Gear Solid 5?

Piotrek66 środa, 23 marca 2011, 12:55 Plotka
Hideo Kojima
Hideo Kojima

Powoli zbliżają się tegoroczne targi E3. Nic więc dziwnego, że w sieci zaczynają pojawiać się plotki związane z czerwcową imprezą. Jak donosi jeden z magazynów, Hideo Kojima ujawni na niej swoje dwa nowe projekty. Czy jednym z nich będzie Metal Gear Solid 5?

W najnowszym wydaniu magazynu PSM3 pojawiła się informacja, jakoby na targach E3 Hideo Kojima miałby zapowiedzieć swoje dwa nowe projekty. Jak czytamy:

Mistrz MGS-a, Hideo Kojima, dokona pewnych wielkich ogłoszeń na czerwcowych E3: jedno z nich będzie kolejnym, w pewnym sensie logicznym krokiem dla już istniejącej gry, a drugie… cóż, bylibyśmy zszokowani, jeśliby MGS5 nie zostałby pokazany na scenie.

Trudno na razie stwierdzić, na ile powyższe doniesienia są wiarygodne. Niewykluczone, że wspomniany, „logiczny krok dla już istniejącej gry” oznacza po prostu rozszerzoną wersję Metal Gear Solida 4 – przypomnijmy, że podobnej doczekały się druga i trzecia część cyklu. Może nim być również zapowiedź portu „czwórki” na NGP. Pierwszy pokaz nowej przenośnej konsolki pokazał, że przeniesienie takiej produkcji na Next Generation Portable nie byłby problemem.

Konami odmówiło komentarza w tej sprawie.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Kojima Productions, Konami, E3 2011, akcja, Konami, CD Projekt, Kojima Productions,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 23 marca 2011, 19:24   skoczny

@Mati87: Engine Quake&039;a 2 został wykorzystany w 6 zewnętrznych produkcjach (nie licząc dodatków), id Tech 3 w 11 (z czego do 2003 w 8). To naprawdę nie jest tak dużo jak w UE.
Oczywiście 64 bity wnoszą dość sporo do grafiki, fizyki i ogólnie możliwości. Ale można je zastosować też tak jak zrobił to Relic. Kontrowersyjne (można było próbować to załatać), ale widać tak było szybciej.
Sam wolę single, ale biorąc pod uwagę multi Battlefielda 2 - 64 osoby wcale nie powodowało chaosu i było całkiem przyjemnie

środa, 23 marca 2011, 17:13   TreKronor

EMO grzywka pana w średnim wieku...

środa, 23 marca 2011, 16:59   Mati87

....konsole. Ilość graczy w multi, ja przy 16 już nie ogarniam a co dopiero więcej, no ale nie wypowiadam się bo multi unikam, zależy mi tylko na singlu. Ok do następnego razu. Jak chcesz dokończyć dyskusję to wyśli PM

środa, 23 marca 2011, 16:57   Mati87

@skoczny - bardzo się mylisz. ID TECH 2 to świetny silnik, pojawił się w wielu produkcjach (Anachronox kojarzysz? świetny pseudo jrpg). ID Tech 3 swego czasu był niesamowicie popularny. Star trek elite force 1 i 2? Soldier of fortune 2? Mnóstwo gier było na nim i był świetny. Kryzys nadszedł wraz z id tech 4.
OOOO czyli 64 bity nie dały nic do grafy i wydajności tylko do błędów...ciekawe, muszę poczytać. UE 4, napewno zrobią na pc, chcą kasy wkońcu, ale to nie zmienia faktu że ich silniki są robione pod ..

środa, 23 marca 2011, 16:56   skoczny

Nie sądzę, żeby z tak generowanym oświetleniem, takim modelem zniszczeń i objętością map było to dostępne na 32 bitowych systemach.
Co do Activision to fakt, że przesadziłem :D Ale może akurat nas zaskoczy. A THQ może skorzystać z jakiegoś engine&039;u, który to obsługuje. To wszystko wyjdzie, ale nie sądzę, żeby na dłuższą metę inne firmy się tym nie zainteresowały. A teraz muszę niestety opuścić PC więc nie będę mógł odpisywać :/

środa, 23 marca 2011, 16:55   Vysogota

Ja to bym chciał zobaczyć śmierć Solid&039;a.

środa, 23 marca 2011, 16:52   skoczny

Zmiany w DoW2 wzięły się stąd, że poprzednio na wersjach 32 bitowych i takich ustawieniach były błędy i to było najkorzystniejsze rozwiązanie.
Poprzednie id Techy wbrew temu co się powszechnie twierdzi nie cieszyły się specjalnie dużym uznaniem, więc nie dziwię się trochę.
UE4 - niby Epic chce tych konsol, ale obecnie także mierzy w urządzenia Portable. Skoro jest takie skalowanie nie sądzę, żeby PC został ominięty.
DICE - coś tam mówili. Dla konsolowców może to i optymalne, ale dla tych co grali BF2? CDN

środa, 23 marca 2011, 16:42   Mati87

@skoczny - ci sami pecetowcy którzy "dla jednej gry nie kupię konsoli" (gdy widzę tego samego kolesia piszącego to nasty raz) mają dla 2-3 gier ulepszać kompa? No w sumie pecetowe nerdy takie są. Ale to ułamek. Poza tym wiesz że mimo że karty są teraz przepotężne to po premierze nowej generacji jak zawsze będzie można sobie je ekhmmm. A pamiętasz wytłumaczenie Dice czemu 24 a nie więcej? I jakoś nie widzę petycji do dice o zwiększenie limitu (w sumie od petycji specjalistami są pctowcy).

środa, 23 marca 2011, 16:40   Mati87

@skoczny - zpaomniałem:D dow 2 ma marną grafę, zmiany w dodatku kosmetyczne. To raczej sztuczne napędzanie koniuktury. THQ nigdy nie zrobiło swojego silnika, zawsze outsourcing. Acti,, mówisz o tym acti co zarabia krocie na codzie na starym silniku i wszędzie szuka oszczędności? Oni mają w dupie nowy silnik dice, i tak modern warfare 3 na 6letnim silniku pobije wszelkie rekordy sprzedaży. Bethesda? Oni id tech 5 chcą tylko dla siebie nie na licencje. Epic? UE4 chcą tylko na konsole.

środa, 23 marca 2011, 16:39   skoczny

No tak. Ale wersje konsolowe będą dodatkowo okrojone. Przykładowo B3 - wersja PC 64 osoby przy takich detalach, a na konsolach nie dość, że w multi będzie tylko 24 graczy to jeszcze mniejsze mapy. Dla mnie znacznie korzystniej wypada wersja PCowa. I jeśli gier takich pojawi się 2-3 to gracze pomyślą nad upgradem sprzętu. Tym bardziej, że obecne ceny nie są takie zaporowe jak np w 2006 roku

Podobne newsy

Games with Gold: W marcu jak w Metal G(e)arncu [WIDEO]

News
środa, 27 lutego 2019

games-with-gold-w-marcu-jak-w-metal-gearncu-wideo A oprócz tego nadejdzie pora na przygodę, porządki w ogrodzie i kolejny smakowity kąsek dla fanów Star Wars.

Komentarzy:
9

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« sierpień 2020
PWŚCPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31