8.02.2011, 10:15Lektura na 3 minuty
Battlefield 3: Wysyp nowych informacji
Pierwsze egzemplarze amerykańskiego magazynu Game Informer, który jako pierwszy opisze światu grę Battlefield 3, trafiły już w niepowołane ręce, dlatego od rana internet buzuje na temat nowych informacji na temat tej produkcji. Czego się dowiedzieliśmy?
Nowe informacje o Battlefield 3 - w punktach:
nad grą pracuje zespół dwa razy większy, niż nad Battlefield: Bad Company 2
kampania dla jednego gracza (choć to oczywiste, podkreślamy - zupełnie niezależna od Bad Company) będzie ważną częścią całego pakietu - jej przebieg twórcy porównują do piosenki rockowej, w której pojawiają się różne elementy, refreny, zwrotki, solówki gitarowe, dzięki czemu cały czas oddziaływuje ona na emocje
kampania zabierze nas w kilka różnych lokacji - poza znanymi wcześniej Game Informer pisze również o Kurdystanie
SPOILER - w jednym z poziomów gracz doświadczy trzęsienia ziemi, w trakcie którego wszystkie okoliczne budynki zaczną się walić
kampania wciąż jest "dla dorosłych" - jej bohaterowie będą często przeklinać
napędzający grę silnik Frostbite 2 to wynik wszystkich dotychczasowych doświadczeń studia DICE - napisano go jednak zupełnie od nowa
jednym z jego najbardziej zaawansowanych elementów jest system oświetlenia. Oświetlenie każdego miejsca na mapie zdefiniowane jest większą liczbą danych, niż cały poziom w Battlefield: Bad Company 2
poziom zniszczeń ma być wiarygodny, twórcy upierają się jednak przy twierdzeniu, że "wszystko będzie można zniszczyć"
potwierdza się informacja, że system animacji oparty jest na technologii ANT opracowanej przez EA Sports m.in. na potrzeby serii FIFA
postacie sterowane przez AI i żołnierze kierowani przez żywych graczy mają oddzielne zestawy animacji, dla jeszcze bardziej wiarygodnego efektu "pola walki"
zespół pracujący nad grą sam nagrywał większość dźwięków, jakie w niej usłyszymy - w tym odgłos lecących pocisków, czy pracę silników czołgów i helikopterów
Battlefield 3 wprowadzi nowy poziom w udźwiękowieniu gier wojennych - szczególną uwagę twórcy przykładają do tego, by odgłosy pola walki stanowiły równocześnie podpowiedź np. co do kierunku ostrzału
multiplayer przyniesie 4 różne klasy postaci/profesje
w rozgrywkach sieciowych pojawi się więcej elementów ekwipunku i innych rzeczy do "otworzenia"
o "drużynach" w rozgrywkach sieciowych nie ma na razie mowy, ale stosowne informacje pojawią się później. W przyszłości poruszony zostanie również temat "theater mode", czyli trybu pozwalającego oglądać rozegrane sesje
pojawi się tryb co-op - nie wiadomo jednak, czy będzie to odpowiednik kampanii dla jednego gracza (raczej nie) czy raczej coś a'la tryb Onslaught z Battlefield: Bad Company 2 (raczej tak)
twórcy obiecują, że - w przeciwieństwie do Battlefield: Bad Company 2 - dodatki DLC pojawią się szybciej po premierze i będą "lepsze"
wersja wiodąca projektu to wersja PC
twórcy nie przewidują na razie wydawania narzędzi dla moderów, być może nigdy się one nie pojawią. Powodem jest zbyt duża złożoność silnika Frostbite 2, by w krótkim czasie dało się przygotować zrozumiały dla moderów edytor
Dyskusja
Dodaj komentarz
Najlepsze
Najnowsze
Najstarsze
- Dodaj komentarz
- Najlepsze
- Najnowsze
- Najstarsze