59
19.10.2010, 19:39Lektura na 1 minutę

Cliff Bleszinski: "Gracze nienawidzą sequeli w shooterach"

W dzisiejszych czasach tworzenie kontynuacji jakiejś gry to normalna rzecz. Cliff Bleszinski z Epic Games uważa jednak, że gracze nienawidzą sequeli, szczególnie w przypadku shooterów. Jak twierdzi, fani większą sympatią darzą trzecie odsłony danych serii.


Piotrek66

W rozmowie z magazynem Official Xbox Magazine Cliff Bleszinski, główny projektant Gears of War 3, wyjaśnił, że z jakiegoś powodu gracze nie lubią sequeli w gatunku shooterów.

Każdy pokochał pierwsze Halo, ale większość graczy uważało, że <Halo 2 ssie!>. Każdy pokochał pierwszego CounterStrike’a, ale gdy pojawiła się wersja Source, mówiono, że <ssie!>. To samo w przypadku Quake’a 2, Gearsów 2, czy każdego innego shootera…” – wyjaśnia Bleszinski.

Natomiast o trzeciej [odsłonie danego cyklu] z jakiegoś powodu wszyscy mówią: <Oh, będzie w większym stopniu przypominała oryginał, pamiętacie go, nie?>… W pewnych przypadkach pierwowzór rzeczywiście może być lepszy, ale zazwyczaj gracze zakochani są w swoich wspomnieniach...” – dodaje.

A jak jest z wami? Też nienawidzicie kontynuacji shooterów?
§


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze