40
4.10.2010, 19:20Lektura na 1 minutę

To by była rewolucja: Hideo Kojima chciał prawdziwie krwawej gry

Twórca serii Metal Gear Hideo Kojima poinformował za pośrednictwem Twittera o jednym ze swoich ciekawszych pomysłów, który niestety nie spotkał się z pozytywnym odbiorem. W oryginalnej wersji gry Snatcher podczas rozgrywki gracz miał poczuć zapach krwi.


Adam „Adzior” Saczko

Wynalazek miał dotyczyć dyskietek (na których ten tytuł, w swojej pierwotnej wersji z platformy PC-88, był rozprowadzany), a konkretniej specjalnej farby, którą nośnik byłby pokryty. Po zwiększeniu temperatury w napędzie pewne składniki barwnika miały się roztopić, roztaczając w pomieszczeniu zapach krwi, który znakomicie by korespondował z sensacyjną i lekko makabryczną tematyką gry.

Aktywna farba mogłaby też posłużyć do ujawnienia na dyskietce treści, która wcześniej, w pokojowej temperaturze, byłaby niewidoczna. Po śmierci jednego z bohaterów gry znajdujemy napisaną przez niego wiadomość "Przeszukaj dom!". Rozwiązanie zagadki miało pojawić się na powierzchni dyskietki.

Przenoszeniu gier w ten, czwarty, a może nawet już piąty wymiar mówimy zdecydowane: tak!


Redaktor
Adam „Adzior” Saczko

Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów2882

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze