BioShock Infinite bez trybu multiplayer?
Pierwsza część BioShocka nie posiadała trybu multiplayer. W wydanym w tym roku sequelu tryb zabawy sieciowej pojawił się. Czy oznacza to, że multi dostępne będzie także w szykowanym przez Kena Levine’a BioShock Infinite? Niekoniecznie...
W rozmowie z serwisem Kotaku Ken Levine z Irrational Games wyjaśnił, że jeśli chodzi o BioShock Infinite nie ustalono jeszcze niczego w kwestii multiplayera.
„Eksperymentowaliśmy z wieloma rzeczami, ale nigdy nie byliśmy zainteresowani robieniem trybów zabawy sieciowej, które znaleźć można w innych grach. Po pierwsze dlatego, że jest to a) kreatywnie nieinteresujące, b) finansowo to strata czasu. Gracze pójdą grać w Halo lub Call of Duty” – tłumaczy Levine.
„Jeśli zrobilibyśmyu coś nowego – coś pokroju Left 4 Dead; coś, co miałoby coś nowego do powiedzenia – ludzie sięgnęliby po naszą grę. Jeśli jednak nie zrobimy tego, nie będziemy marnować swojego czasu” – dodaje. Oznacza to, że jeśli nie pojawi się pomysł na naprawdę oryginalne tryby sieciowe, BioShock Infinite nie będzie miał multi. Szkoda?