APB: All Points Bullletin - Będą poprawki!
Już nie „mieliście za wysokie oczekiwania”, tylko „bierzemy się do roboty”. Ekipa Realtime Worlds przyznaje, że jeśli graczom coś się nie podoba, to znaczy, że jest źle wykonane. I zamierzają to poprawić. Szykuje się totalna rewolucja w APB: All Points Bulletin!
Dwa najbardziej krytykowane elementy APB: All Points Bulletin – również w naszej recenzji – to sterowanie samochodami i walka. Oba doczekają się zmian, nad którymi już pracuje ekipa Realtime Worlds, twórcy APB.§
„Już teraz jesteśmy bardzo zaawansowani w pracach mających na celu wprowadzenie dużych zmian w modelu jazdy samochodów, by lepiej reagowały one na polecenia gracza i mniej się ślizgały” - pisze na stronie gry przedstawiciel studia, Neil Castle. „To samo dotyczy walki – przyglądamy się każdemu jej aspektowi, jakie towarzyszą jej wrażenia, jak wygląda, jak brzmi, a także cechom poszczególnych broni i taktykom, jakie są możliwe gdy gracze z nich korzystają” - dodaje.
Wszystkie te (i szereg innych, zmienić się ma ponoć praktycznie wszystko, włącznie z matchmakingiem) modyfikacje dostępne będą na specjalnym serwerze (tzw. Public Test World), gdzie gracze będą mogli na bieżąco testować nowe rozwiązania i je komentować.
Innymi słowy – wykorzystamy ludzi, którzy zapłacili za grę spore pieniądze, jako beta testerów - bo ci, którzy pomagali nam zrównoważyć tę grę przez 12 miesięcy przed premierą najwyraźniej nie wykonali swojej pracy najlepiej...