Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

E3 2010: Konferencja Ubisoftu w detalach [GALERIA]

enki wtorek, 15 czerwca 2010, 10:58 News
Konferencja prasowa Ubisoftu na E3
Konferencja prasowa Ubisoftu na E3

Konferencja Ubisoftu, trzecia w ciągu jednego dnia, odbyła się w malowniczych wnętrzach Los Angeles Theater. I my tam byliśmy, a gem napisał na jej temat poemat, który niżej przytaczam. No dobra, to tylko powieść. ;)

Konferencja Ubi w Los Angeles Theater rozpoczęła się od... wywiadu jakiego udzielił enki dla jakichś Japończyków. Wyjaśnienia tej sytuacji są dwa – albo jest gwiazdą, której blask objał już także Japonię, albo sympatyczni Azjaci z kimś go pomylili. To drugie jest o tyle prawdopodobne, że prowadzący był do niego podobny jak dwie krople. Mimo to galę poprowadził nie enki, a Joel McHale – aktor i komik, który dał się poznać rok temu jako największy zwolennik nowego Splinter Cella na świecie. Nie zmienił się wcale i na nasze potrzeby będziemy nazywać go „człowiekiem-awesome”.

Pierwszą niespodzianką prezentacji było to, że nietypowo dla branży zaczęła się punktualnie o 17. Bez słów – od gry od gry, w jaką grali kosmici zanim ruszyli w podbój kosmosu. Był to pierwszy publiczny pokaz Child of Eden – nowego muzyczno-rytmicznego projektu Tetsui Mizoguchiego. Naturalnie przy okazji wprowadzony został najgorętszy jak dotąd temat targów – Kinect, przy pomocy którego twórca Lumines i Space Station 5 rozgrywał swe dźwięczne boje. Potem wydarzenia potoczyły się błyskawicznie.

17:09 – Assassin's Creed Brotherhood. Mamy Rzym a.D. 1505 – dobrych kilka lat po zakończeniu dwójki. Świetny zwiastun ukazuje Ezio starającego się przedrzeć przez hordy strażników strzegących jakiegoś wielmoży. To Cesare Borgia – nowy potężny wróg rodziny de Firenze w ogóle i asasynów w szczególności. Film ukazuje synchroniczne akcje asasynów – wspaniały przykład tego, jak atrakcyjny może być co-op. Rozgrywająca się w kilka lat wcześniej misja to jednak bardziej Prince of Persia. Ezio biega, skacze i pokonuje skryptowane przeszkody i licznych wrogów w sposób, do jakiego przyzwyczaiły nas poprzednie gry serii. Są jednak i nowości – m.in. walka konna i z konia, możliwosć posługiwania się działami, a także podobno zupełnie zmieniona walka z wieloma przeciwnikami naraz. Pokaz kończy rzut toporem w ostatniego ocalałego. Człowiek-amazing nie może się już doczekać własnej sesji.

17:21 – Shaun White Skateboarding w rytmie rock'n'rolla. Na scenie pojawia się sam płomiennowłosy mistrz. Mówi o złożoności motion capture i tym, jak jazda na desce przywraca radość życia. I faktycznie – sama gra okazuje się jazdą, jakiej się nie spodziewaliśmy. To coś z pogranicza Mirror's Edge i Saboteura w szarym smutnym świecie kontrolowanym przez bezduszne Ministerstwo. Naszym zadaniem będzie robienie tricków, które stworzą „falę uderzeniową” przywracającą barwy światu i powodującą rozkwitanie drzew i kruszenie murów. Możliwe jest przy tym tworzenie własnych raili i ramp. Jest na co czekać.

17:34 – BattleTag. Wśród publiczności pojawiają się ludzie z pistoletami na wodę. Wróć – nie wodę, a... no właśnie. BattleTag to bezkrwawa „strzelanka na żywo” przypominająca paintball przy wykorzystaniu Kinecta. Toczy się ją w zespołach strzelając do nowego pudełka Microsoftu. Przyznaję – nie zrobiła na nas wrażenia. Na człowieku wow – tak.

17:40 – Innergy – Take a Breath. Rewolucyjna-rewelacyjna gra (?) poprawiająca samopoczucie poprzez łagodzenie stresu „bez wódy i tablet”. Polega na Innergy Sensorze – gadżecie wkładanym na palec i... spokojnym oddychaniu. Nie wiemy na razie nic o platformach, ale chyba nie tylko Wii. Jeśli tak – jestem spokojny o jego przyszłość.

17:48 – Your Shape: Fitness Evolved – pokaz, który mieliśmy okazję oglądać już na konferencji Microsoftu. Cudowny wirtualny trener fitness korzystający z Kinecta. Uwaga, chęć do ćwiczeń wzmocni możliwość wyzywania przyjaciół na pojedynki sprawnościowe i... wsparcie Facebooka i Twittera.

17:56 – Raving Rabbids – Travels in Time, czyli kórliki i podróże w czasie. Tylko intro i tylko na Wii.

17:59 – Ghost Recon: Future Soldier – coś dla dużych chłopców. Pokaz rozpoczyna producent gry twierdzący, że wykorzystywane w niej zabawki, choćby kamuflaż optyczny zapewniający niewidzialność, już istnieją. Nie kłócimy się – podoba się nam wizja bycia niewidocznym i strzelania inteligentną amunicją. Zwłaszcza że sama gra jest zaje**sta – gdyby tak zrobili Splinter Cella: Conviction, ech... Na koniec słyszymy, że na stoisku Ubi dane nam będzie zagrać w kampanię i co-op do 4 osób, w HD i 3D!

18:09 – Driver: San Francisco – wielki powrót Johna Tannera i jego arcywroga Charlesa Jericho. Przyznaję – po ostatnich Driverach miałem serię gdzieś. Teraz nie mogę się doczekać – to Driver na miarę XXI wieku! Twórcy chwalą się, że odtworzone zostały „bullitowy” klimat i model jazdy. Pokazane zostaje także funcja „shift” - przenoszenia się pomiędzy samochodami, uwaga, licencjonowanych marek.

18:17 – Project Dust, Rayman Origins i nowe projekty Nadeo. Krótkie przedstawienie nowych „kreatywnych” produkcji Ubi. Pierwszy to chyba coś w stylu Black & White. Drugi to platformówka 2D z Raymanem i contentem generowanym przez graczy. I wreszcie trzy nowe „manie” twórców TrackManii. To nowa Trackmania 2 (wyścigi), ShootMania (FPS) i QuestMania (RPG) – wszystkie jako zestawy narzędzi pozwalających tworzyć gry (świetna grafika!) w tych trzech popularnych gatunkach.

18:27 – na sam koniec przedsmak czegoś niespodziewanego – gry tanecznej, która nauczy nas tańczyć jak Michael Jackson! Czekamy! 

A na deser zapraszamy do GALERII z konferencji Microsoftu, Electronic Arts, oraz Ubisoftu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: E3 2010, FPS, akcja, sportowa, platformówka, casual, strategia, Ubisoft, Ubisoft Polska, Ubisoft Montreal, PEŁNA WERSJA (PC) W CDA 04/2017, Ubisoft Studios, PEŁNA WERSJA (PC) W CDA 12/2015, Q Entertainment, Ubisoft Montpellier, PEŁNA WERSJA (PC) W CDA 08/2013,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 15 czerwca 2010, 15:53   alfneo18

Konferencja Ubisoftu oznaczała dla mnie tylko jedno: AC Brotherhood :)

wtorek, 15 czerwca 2010, 14:32   kuba292

No i nie ma Beyonda Good & Evil 2:(

wtorek, 15 czerwca 2010, 13:10   Krychu97

Brak Heroes 6 = całe oczekiwanie na E3 poszło się .....

wtorek, 15 czerwca 2010, 11:15   Kwad_rat

I nie wiem, już co bardziej mi sę podobało, EA, czy Ubi. Pierwsza firma na pewno miała więcej tytułów na które czekam, ale z kolei Ubi naprawdę potrafiło zaskoczyć. Na razie stawiam na remis, z lekkim wskazaniem na Francuzów. :)

O autorze

Michał 'enki' Kuszewski

Podobne newsy

Michel Ancel, „ojciec” Raymana, odchodzi z branży gier

News
piątek, 18 września 2020

michel-ancel-ojciec-raymana-odchodzi-z-branzy-gier Jak to mawiają, każda historia ma swój początek i koniec.

Komentarzy:
17

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Stąd pod koniec tego odcinka prezentuję coś ekstra.

Komentarzy:
2

Nie tam, gdzie bym się go mogła spodziewać.

Komentarzy:
6

Dla osób spoza świata gier głównym skojarzeniem z tematem polskich produkcji będzie bez wątpienia Wiedźmin. Gracze znają dużo więcej tytułów i wiedzą, jak kreatywna potrafi być nasza branża. Jednak najwięcej o sile sektora gamedev wiedzą... inwestorzy. Oni zarabiają na nim od lat.

Komentarzy:
1

Nick Waldron to jedna z tych osób, które są przez wszystkich lubiane, wszędzie ich pełno, przyjaźnią się z każdym i każdemu pomagają. Ich urok jest nieodparty, a intencje zdają się czystsze niż łza. A więc, zgodnie z prawidłami sztuki, Nick musi zginąć w strasznym wypadku.

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« listopad 2020
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30