Twórcy Split/Second: "Blur? Ta gra jest jakaś taka... nijaka"
W maju fani zręcznościowych ścigałek dostaną niemal równocześnie dwie gry z tego gatunku (Split/Second i Blur) i zastanawiałem się, czy (a raczej: kiedy wreszcie) twórcy którejś z nich, pozwolą sobie na jakieś uszczypliwe komentarze na temat rywala. Pozwolili sobie...
W wywiadzie dla serwisu Total Video Games David Gillham, starszy programista odpowiedzialny za efekty graficzne powiedział:
„Przyznaję, obie gry mają tego samego odbiorcę, ale z tego co widziałem – choć przyznaję, że nie grałem – myślę, że [twórcy Blura] nie dali rady, szczególnie wizualnie to gra bardzo nijaka, która wcale mnie nie ekscytuje i nigdy nie uznawałem jej za konkurencję [dla Split/Second]”.§
Wtóruje mu inny z programistów odpowiedzialnych za efekty, Hussain Sheikh, który mówi krótko: „Biorąc pod uwagę wszystko to, co dzieje się w naszej grze, Split/Second jest po prostu lepsze od Blura”.
Ach, słowne prztyczki.
Doda kontra Edyta Górniak.
PO kontra PiS.
Split/Second versus Blur.
Na którą grę bardziej czekacie?