Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITBilly Thompson: "Dzisiejsze gry są zbyt łatwe"

Piotrek66 wtorek, 27 kwietnia 2010, 13:03 News
Ruffian Games - logo
Ruffian Games - logo

Coraz więcej osób narzeka, że "obecne gry są zbyt łatwe", że "kiedyś było znacznie lepiej" ("dawniej to nawet mleko było jakieś takie bielsze"). Podobnego zdania jest dyrektor kreatywny Crackdown 2, Billy Thompson, który chciałby móc jeszcze kiedyś stworzyć coś naprawdę "hardkorowego".

W rozmowie z serwisem Develop jeden z szefów studia Ruffian Games, Billy Thompson, zdradził, iż obawia się, że tworzone i wydawane w dzisiejszych czasach gry zbyt łatwo się przechodzi.

Nadal czule wspominam dni pierwszych gier na Spectruma, które czasami były szalenie trudne do ukończenia” – tłumaczy twórca Crackdown 2. Wyjaśnia jednak, że decyzja o obniżeniu poziomu trudności we współczesnych produkcjach podejmowana jest tylko i wyłącznie ze względów biznesowych.

Wiem, że nie możemy stworzyć gry, która posiadałaby tak wysoki poziom trudności. Celujemy w nowych odbiorców, więc byłoby to komercyjnym samobójstwem, ale nie przeszkadza mi to tęsknić za prawdziwie egoistyczną szansą stworzenia produkcji, która byłaby rzeczywiście trudna nawet dla ludzi, którzy ją zrobili” – dodaje.

Czy to ciągłe narzekanie na zbyt łatwe / krótkie / drogie gry was już nie nudzi...?

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Rynek gier, akcja, Ruffian Games, Microsoft Polska, Microsoft Game Studios,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 30 kwietnia 2010, 14:06   H4ku

Ja tam osobiscie nie lubie trudnych gier, bo wyprowadzaja mnie z rownowagi i zaczynam sie denerwowac i przeklinac, a przeciez gry sa po to, zeby sie zrelaksowac.

czwartek, 29 kwietnia 2010, 23:35   UncleKaNe

To może jednak wrócimy do Atari?

środa, 28 kwietnia 2010, 19:51   Swirex

Mnie nie nudzi, a wręcz ostatnio sam zauważyłem, że gry się robią, na najwyższych poziomach także, coraz łatwiejsze. Szczególnie na konsolach.

środa, 28 kwietnia 2010, 18:21   Pszczolek

@JCraft - Jak mówiłem w mój sprzęt ma swoje lata i w prawie żadne gry z okresu ostatnich 3 lat nie grałem, więc nie mogę powiedzieć jak wygląda poziom trudności w Hawx :P po prostu mówię to co myślę, częściowo bazując na tym co czytam. Jak na moje w miarę dobrze wygląda sprawa w WoWie, insty same w sobie są łatwe, ale żeby zdobyć niektóre achievmenty (szczególnie z najnowszych inst i raidów), to już trzeba się naprawdę postarać.

środa, 28 kwietnia 2010, 13:44   luczador

To samo sie tyczy serii Rainbow Six kiedyś trudna gra bez savów trzeba było przejść misje od początku do końca na jednym życiu. Co oni potem zrobili z tą serią w VEGAS ??! Owszem gra fajna ale powinna mieć inny tytuł to już nie Rainbow Six! Brak tej satysfakcji z wykonania zaplanowanego zadania :( Tak na marginesie czekam tez na powrót serii COMMANDOS w stary dobrym stylu.

środa, 28 kwietnia 2010, 11:37   kartofelek

Cóż, ja wole łatwiejsze gry, bo przynajmniej mogę ją przejść.
Ciekawe dlaczego nikt nie pomyślał o specjalnym poziomie trudności ?

środa, 28 kwietnia 2010, 8:53   Asasello

Dlaczego w tym wpisie jest obrazek Steam ?

środa, 28 kwietnia 2010, 8:25   Professor00179

Teoretycznie w wiekszosci gier takie poziomy trudnosci istnieja. Problem w tym, ze obecnie nawet najtrudniejsze poziomy trudnosci sa mocno oslabiane po to zeby mogli przejsc je kazuale i sie dowartosciowac. Seria CoD jest tutaj niezlym wyznacznikiem. Zawsze (z tego co pamietam) uzywala tych samych poziomow trudnosci. A mimo to: Veteran w dwojce byl ciezszy niz ten z CoD, ktory z kolei byl ciezszy niz ten w MW2. Dla mnie Hard z CoD2 to Veteran w CoD4. W MW2 w singlu za dlugo nie gralem, ale wydalo sie gorzej

środa, 28 kwietnia 2010, 8:10   Maciejka01

Powinni dawać do każdej gry trzy tryby (prócz klasycznych poziomów trudności), dla każuali, dla normalnych graczy i dla hardcorowców. Wtedy wszyscy byliby zadowoleni.

wtorek, 27 kwietnia 2010, 23:36   Reel Mixer

Czy tak cholernie ciężko jest pomyśleć nad jakimiś utrudniaczami dla chętnych? Kilka opcji więcej w menusach, chętni włączają, reszta nie i pasuje...Nie jest to jednak jednoznaczna kwestia, bo w niedawno skończonym MW2 na trzecim od dołu poziomie dostawałem po tyłku i zgony były częsta - a widzę tu narzekania na singla MW2. Weteranom multi byle jakim skryptem się nie zaimponuje.

Podobne newsy

Ruffian Games: Twórcy Crackdowna 2 pracują nad "wieloma" nowymi grami

News
wtorek, 29 listopada 2011

ruffian-games-tworcy-crackdowna-2-pracuja-nad-wieloma-nowymi-grami Szkockie studio Ruffian Games, twórcy Crackdowna 2, pracują nad kilkoma nowymi projektami. Taka informacja pojawiła się w nowym ogłoszeniu o pracę opublikowanym przez firmę.

Komentarzy:
2

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

…polega na zabraniu mnie do kasyna i czytaniu razem okultystycznych książek. To ty nie wiesz?! 

Komentarzy:
6

A i tak najwięcej emocji wywołał we mnie Saper.

Komentarzy:
2

Gamingowe laptopy mają to do siebie, że ich budowa jest dość przewidywalna. Oto bowiem mocnej karcie graficznej towarzyszy dobry procesor, całość zaś jest zamknięta w dość dużej, przewiewnej obudowie. Gigabyte Aero 15 OLED YD nieco się z tego schematu wyłamuje. A przy tym zachwyca ekranem.

Komentarzy:
7

Rodzice o tym nie wiedzą, ale do jednego z domów w mojej szkole magii przyjmuję osoby głupie, ale bogate. Win-win!

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z