8
19.04.2010, 14:37Lektura na 2 minuty

Halo: Reach - tryby multiplayer według słów studia Bungie

Derek Carroll, projektant ze studia Bungie, opowiedział o zupełnie nowych (dla serii Halo) opcjach rozgrywki wieloosobowej, jakie znajdziemy w grze (Halo: Reach). Będą ich cztery, z czego jedna wyjątkowo rozbudowana.


Sernik

W Halo: Reach pojawią się oczywiście klasyczne typy zabawy, takie jak Deathmatch, Capture the Flag czy King of the Hill, jednak poza tym udostępnione zostaną cztery zupełnie nowe (będące w gruncie rzeczy niczym więcej, jak wariacjami starych). Jakie?

Headhunter - rozgrywka polega na zbieraniu głów poległych przeciwników, a następnie przenoszeniu ich do specjalnego składu. Jeśli podczas transportu zostaniesz zastrzelony, wróg będzie mógł przejąć zdobycz i zanieść ją do siebie (dzięki czemu to on zdobędzie punkty, a nie ty).

Stockpile - zabawa przypominająca trochę Capture the Flag. Gracze zostaną podzieleni na dwie drużyny. Ich zadaniem będzie zebranie czterech flag, rozrzuconych po mapie w losowy sposób, dostarczenie do bazy, a następnie utrzymanie przez określony czas.

Generator Defense - po podzieleniu na trzyosobowe zespoły Spartan oraz Elite'ów gracze wezmę udział w potyczce składającej się z dwóch rund. Jedna strona będzie musiała rozwalić trzy generatory, a druga - obronić je.

Invasion - najbardziej rozbudowany z trybów. Wezmą w nim udział dwa sześcioosobowe teamy, które będą musiały wykonywać rozmaite zadania, wykorzystując do tego m.in. różnorodne pojazdy.

Jak się gra w multi Halo: Reach, będziemy mogli sprawdzić sami już 3 maja - wtedy ruszają beta testy. Premiera pełnej wersji gry została zaplanowana na drugą połowę/czwarty kwartał tego roku

§


Redaktor
Sernik
Wpisów146

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze