61
22.02.2010, 17:59Lektura na 2 minuty

TopWare: "Two Worlds II będzie krokiem naprzód dla gatunku RPG"

Ekipa krakowskiego studia Reality Pump (Polak potrafi!) pracuje nad swoim kolejnym projektem, grą Two Worlds II. I zdaje się, że wiąże z nim spore ambicje. Zdradzając kilka informacji o trybie multiplayer, dowiedzieliśmy się, że gra będzie „krokiem naprzód” dla... całego gatunku RPG.


Piotrek66

Takie słowa padły w rozmowie, jakiej portalowi VideoGamer udzielił James Seaman z firmy TopWare, która wydaje Two Worlds II. Ostro.

Seaman ujawnił też, że multiplayer w Two Worlds II będzie podzielony na cztery tryby. Pierwszy z nich, Village, to swoiste połączenie SimCity i World of Warcraft - zabawa polega tu na zarządzaniu i obronie własnej osady, w której będziemy mogli tworzyć zbroje i bronie, wymieniane potem z innymi użytkownikami. Drugi wariant zabawy to przygotowane przez twórców misje, które będziemy mogli wykonywać w kooperacji. W tym przypadku gracze formowani będą w grupy na Xbox Live, PSN, czy PC w systemie podobnym do Battle.netu Blizzarda, zaś kolejne misje udostępniane będą regularnie za darmo.

Trzeci tryb to standardowe PvP, czyli gracz kontra gracz. Tutaj będziemy mogli bezpośrednio udowodnić naszemu rywalowi, kto jest lepszy. Co się zaś tyczy czwartej opcji rozgrywki, na razie pozostaje ona tajemnicą. Seaman określa ją jednak mianem „g*wna spoza tego świata”. Ma ona sprawić, że Two Worlds II stanie się w większym stopniu grą MMO, choć nieco inną od typowych sieciówek, głównie przez wprowadzenie pewnych unikalnych sposobów interakcji między graczami.§

Na razie jednak czekamy na premierę Two Worlds II, która (po wielokrotnych poślizgach) wyznaczona jest na połowę 2010 roku.


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze