Command & Conquer 4 bez dedykowanych serwerów i gry po LAN-ie
Command & Conquer 4 jest grą w dużej mierze nastawionej na zabawę w sieci. Mimo to produkcja ta nie będzie wspierała serwerów dedykowanych ani rozgrywki po LAN-ie. Leo, why?
Sam Bass, główny projektant gry, w rozmowie z serwisem Destructoid wyjaśnił, że decyzja ta została podjęta ze względu na to, że Command & Conquer 4 wyposażony będzie w ogólny system, zbierający statystyki wszystkich graczy.
„Będzie on obejmował kampanię single, tryb multi oraz skirmish, a wszystkie dane będą przechowywane na głównym serwerze” – tłumaczy. „Jeśli więc skorzystasz z innego komputera, czy to przyjaciela, w kafejce internetowej, czy gdziekolwiek, będziesz mógł zalogować się na swój profil, i będziesz mógł korzystać ze wszystkich odblokowanych przez siebię rzeczy. Wszystko oparte jest na naszych serwerach, co oznacza, że nie ma żadnego użytku z dedyków” – dodaje.
Zapewnia jednak, że szykowany przez EA system będzie dużo nowocześniejszy i solidniejszy od "poprzednich rozwiązań". Ciekawe jakich? ;-)§