Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Twórca "hirołsów" o przyszłości marki Command & Conquer. Będzie... MMORTS?

Piotrek66 niedziela, 29 listopada 2009, 12:05 News
Hm... w przyszłości za pokonanie wroga będziemy musieli zapłacić
Hm... w przyszłości za pokonanie wroga będziemy musieli zapłacić

Niedawno informowaliśmy o tym, że twórca serii Heroes of Might & Magic, Jon Van Caneghem dołączył do EA, by „odświeżyć serię Command & Conquer”. W wywiadzie udzielonym serwisowi Gamasutra Caneghem odkrywa swoją wizją na temat przyszłości marki C&C.

Jego zdaniem seria Command & Conquer może w przyszłości stać się produkcją wyłącznie sieciową, zaś jej model biznesowy może być podobny do tego znanego z… Battlefield Heroes (nie wiemy czy sprzed, czy po zmianach). Caneghem wierzy w to, że gry tego typu powinny być traktowane jako "usługi", co pozwoliłoby systematycznie rozszerzać świat gry. 

W ten sposób [przenosząc grę do Internetu] można trafić bezpośrednio do konsumenta, a to jest coś, do czego zmierza teraz większość gier. Poza tym zawsze byłem fanem cyklu C&C. Moja firma [Electronic Arts] ma taką samą wizję, co do przyszłości gier i tej marki, co ja, sądzę więc, że wspaniale się dogadamy” – tłumaczy Caneghem. Zdaniem Jona usieciowienie rozgrywki "pozwala to na zrobienie wszystkiego, czego gracze oczekiwaliby od pudełkowego wydania, ale też na dodawanie do rozgrywki wielu nowych rzeczy…” – wyjaśnia. Mowa tu w szczególności o aspektach społecznościowych grania ze znajomymi, które wcześniej nigdy nie pojawiły się w strategiach czasu rzeczywistego. Zdaniem Caneghema, nadszedł odpowiedni czas na taki kierunek zmian.


Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Electronic Arts, RTS, EA Games, Electronic Arts, Cenega Poland, Westwood, EA LA, EA Polska,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
Nikt jeszcze tego nie skomentował.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
4

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z