296
28.11.2009, 19:16Lektura na 1 minutę

Jednak nie czytacie CD-Action: badania pokazują, że recenzje nie mają dla graczy znaczenia...

Analityk amerykańskiej firmy Cowen Group przeprowadził badania, które miały wskazać główne źródła informacji, na podstawie których gracze wyrabiają sobie opinie na temat nowych gier. Okazuje się, że recenzje, są najmniej ważne z nich...


Hut

Jak twierdzi raport, opublikowany przez Cowen Group po badaniach, recenzje "to najmniej znaczący czynnik" w procesie podejmowania przez graczy opinii na temat tego, jaką kolejną grę kupić.

Najmniej znaczący spośród ośmiu różnych, wśród których pojawiają się również takie przesłanki, jak gatunek gry (najważniejszy przy podejmowaniu decyzji), zadowolenie z jej poprzedniej części (drugi w kolejności, to dla wydawców niestety wskazówka, że ich strategia wydawania sequeli się sprawdza), cena (trzecia pozycja) i "opinia znajomych" (czwarte miejsce). Ważne jest także to, jak gra wygląda na reklamie, na pudełku, czy w sklepie - a więc jej trafiony marketing.

A recenzje? Tymi się nikt nie przejmuje i jak twierdzi analityk firmy Cowen Group, Doug Creutz (podgryzający monopol Michaela Pachtera na występowanie w newsach) są one ważne tylko dla wydawców, nierzadko próbujących nawet wpływać na oceny.

Jakie jest wasze zdanie? Jesteśmy jeszcze komuś potrzebni? Komukolwiek? Halo?


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze