25
24.11.2009, 12:40Lektura na 1 minutę

Konfigurator Live ? S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

Powrót do Zony może nie w wielkim stylu, ale całkiem udany. I do tego na poprawionym silniku graficznym. Jak to się przekłada na wygląd gry?


Gregorius

Cóż, to ciągle S.T.A.L.K.E.R. Ci, których urzekła grafika Czystego Nieba nie powinni kręcić nosem. Mnie się graficzna warstwa tytułu spodobała, choć rewolucji tu oczywiście żadnej. No, prawie. Wszystkie testy robiliśmy na standardowo ustawionym DX 9 z dynamicznym oświetleniem, choć według producenta wersja pudełkowa będzie obsługiwać również dwie następne generacje tego pakietu.

Różnice pomiędzy najwyższymi a najniższymi detalami sprowadza się przede wszystkim do rozdzielczości tekstur. Na pozycji minimal nie wyglądają co prawda jak psu z gardła wyszarpane, ale z drugiej strony – ładne też nie są. Gra również traci na perspektywie i widoczkach. Może na screenach tego nie widać dobrze, ale horyzont i światło wyglądają zdecydowanie lepiej gdy gramy „na maksa”. Inna sprawa, że obcięcie tych fajerwerków pozwoli pograć nawet graczom mniej zasobnym w CUDA. ;)

Recenzja gry wraz z tabelą wydajności na poszczególnych zestawach komputerowych w najnowszym numerze CD-Action.


Redaktor
Gregorius
Wpisów85

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze