Co daje konto w serwisie cdaction.pl?
Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.
Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.
Newsy | Artykuły | Magazyn | Galerie | Gry A-Z | Forum | Blogi | Konkursy | Esport |
Deus Ex: Human Revolution to hybryda shootera i RPG-a ? na pozór ?obfitsza? w elementy tego pierwszego gatunku, w rzeczywistości jednak dająca dużo większą satysfakcję z wchodzenia w rolę niż ze strzelania. W stosunku do pierwotnej wersji to prequel, a więc historia rozgrywająca się przed wydarzeniami przedstawionymi w pierwszej grze z serii i w jej nieudanym sequelu, Invisible War (z 2003 roku). Cybernetyczne implanty, w Deus Eksie powszechne, w Human Revolution są rzadkością, za to główną osią fabuły jest właśnie technologiczny przełom, za sprawą którego mają się one stać popularne. Odpowiada za niego doktor Reed, pracownica globalnego przedsiębiorstwa Sarif Industries, które dzięki temu ma szansę zdystansować konkurencję. W kluczowym dla całego przedsięwzięcia dniu, w trakcie ostatnich przygotowań do publicznej prezentacji istoty nowego odkrycia, siedzibę korporacji atakują nieznani napastnicy.Deus Ex: Human Revolution jest grą jak najbardziej nieliniową, bowiem każda z misji ma co najmniej kilka zaprojektowanych przez twórców sposobów jej przejścia. Jeśli ktoś lubi walkę, może postawić na bezpośrednią konfrontację, a wtedy na pewno znajdzie w odpowiednich miejscach dodatkową broń czy amunicję. Jeśli chce się skradać, może liczyć na to, że ścieżki, po których chodzą strażnicy, zaplanowano tak, że na pewno jest w nich jakaś luka. Kto woli eksplorować, ten powinien dobrze się rozglądać, bowiem w lokacjach roi się od tuneli wentylacyjnych i różnych innych skrótów, które pozwalają dotrzeć do celu bez wywoływania alarmu. Hut
Trzeci i ostatni epizod przygodowej serii od King Art Games. Z Muzeum Brytyjskiego w bezczelny sposób ukradziono legendarny rubin Oko Sfinksa. Legenda nieuchwytnego Ravena, który powinien być martwy, ożywa, gdy okazuje się, że sprawca pozostawił na miejscu pióro, a list do wpadającego w obsesję Nicolasa przypomina korespondencję sprzed lat. Przyznaję, że wśród wachlarzyka osób przewijających się przez fabułę niewiele było takich, których nie podejrzewałabym o bycie Ravenem ? co chwilę budowałam kolejne hipotezy. Wszystko to sprawia, że całość ogląda się jak niezły kryminał. Zwłaszcza że muzyka jest dobra, zagadki łatwe ? co sprzyja płynności akcji ? a w skrajnych przypadkach (które nie powinny się zdarzyć) pomocą służy system podpowiedzi w postaci dziennika i punktów wydawanych na podświetlanie aktywnych elementów. 9kier
Łucznik ? Z gęstwin lasu Neverwinter nadchodzi najnowsza klasa: łowca-strzelec. Strzelec posiada unikatową zdolność do atakowania przeciwników na odległość, korzystając z łuku, a także ataku w zwarciu za pomocą ostrzy. Klasa strzelca to unikatowe doświadczenie błyskawicznego przechodzenia z walki na odległość do walki w zwarciu.Ścieżki Chwały ? Czy kiedykolwiek chciałeś zmienić swojego zbrojnego strażnika na mistrza broni? Czy chciałeś, by twój czarodziej używał zaklęć ognia zamiast błyskawic? W Shadowmantle możesz sprawdzić nowe zdolności w ścieżkach chwały. Rozszerzenie dodaje nowe moce do wyboru razem z nowymi ścieżkami chwały dla każdej z klas. Każda ze ścieżek daje graczowi jedną moc nieograniczoną spotkaniową, dzienną, trzy cechy klasowe i trzy osiągnięcia. Zwiększa to różnorodność w walkach i unikatowość każdego z bohaterów. Kampania Dread Ring ? W głębinach lasów Neverwinter leży Dread Ring, olbrzymia budowla stworzona na potrzeby rytualnej magii. Kampania Dread Ring wprowadza nowe przedmioty do zebrania, nowe nagrody, niezwykłe bronie oraz potężnych smoczych przeciwników znanych z Dungeons & Dragons. W odróżnieniu od Kampanii Feywild przechodzenie Kampanii Dread Ring jest mniej liniowe. Artefakty ? Dodatek Shadowmantle jeszcze bardziej zwiększa różnorodność doświadczeń płynących z gry, m.in. poprzez system artefaktów. To całkowicie nowe przedmioty, w które możesz wyposażyć bohatera. Co więcej, przedmioty te pozwalają Ci na korzystanie z wyjątkowych mocy, a ich siła zwiększy się wraz z ich ulepszaniem. Artefakty można zdobywać jako nagrody za zadania oraz jako trofea z pokonanych potworów. Kolekcjonowanie ? Dla poszukiwaczy przygód, którzy lubią kolekcjonować przedmioty i zdobywać osiągnięcia, mamy przyjemność przedstawić system kolekcjonerski. Opiera się on na zebranych przedmiotach zamiast na wykonanych akcjach. Kolekcjonując odpowiednie przedmioty, zdobędziesz punkty, które będziesz mógł wymienić na wyjątkowe nagrody. Dodatkowo wprowadziliśmy kilka pomniejszych opcji do gry, takich jak "głosowanie za wyrzuceniem osoby". To tylko niektóre z nowości, jakie pojawiły się w dodatku Neverwinter: Shadowmantle.