Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]

Ze względu na problemy techniczne związane z logowaniem na cdaction.pl tymczasowo prosimy o logowanie przez forum, a następnie odświeżenie strony www.cdaction.pl, żeby zostać zalogowanym w serwisie.

Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Magazyn

05/2018
 05/2018
04/2018
 04/2018
03/2018
 03/2018
02/2018
 02/2018
01/2018
 01/2018
13/2017
 13/2017
12/2017
 12/2017
11/2017
 11/2017
13/2013 - okładka

13/2013

132 strony, cena 15,99 zł, 2 x DVD9

W PRODUKCJI

  • Tom Clancy's The Division
  • Aztez
  • Broken Age
  • Strider
  • IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad
  • Nosgoth
  • Tropico 5
  • Child of Light
  • Strife
  • The Moonlighters
  • Jazzpunk
  • Alum
  • Interference
  • Sunless Sea
  • The Long Dark
  • Candle
  • Spacebase DF-9 [już graliśmy]
  • Dogs of War Online [już graliśmy]
  • EndWar Online [już graliśmy]
  • World of Tanks: Xbox 360 Edition [już graliśmy]

TESTY

  • Asus Radeon R9 290
  • Mysz dla graczy Gigabyte Aivia Uranium
  • Klawiatura dla graczy CM Storm Mech
  • Klawiatura dla graczy Genius Manticore
  • Smartfon LG G2
  • Smartfon Sony Xperia Z1
  • Smartfon Asus FonePad Note 6
  • Aparat foto do smartfonów Sony DSC QX-10
  • Aparat foto z Wi-Fi Canon PowerShot SX510 HS
  • Czytnik e-booków Onyx Boox i62 HD Angel Glow
  • Czytnik e-booków Onyx Boox M92

RECENZJE

  • Battlefield 4
  • Call of Duty: Ghosts
  • Football Manager 2014
  • Assassin's Creed IV: Black Flag
  • Batman: Arkham Origins
  • Path of Exile
  • XCOM: Enemy Within
  • Dragon's Crown
  • The Stanley Parable
  • Pac-Man Championship Edition DX
  • How to Survive
  • Soundodger+
  • Deadfall Adventures
  • Skydive: Proximity Flight
  • Democracy 3
  • Girl Fight
  • The Wolf Among Us: Faith
  • WWE 2K14
  • Rocksmith 2014
  • Pokémon X/Y
  • Escape Goat

PUBLICYSTYKA

  • Żegnaj, siódma generacjo!
  • Bo jedno życie to za mało!
  • Łódź Game Summit
  • Back to 1986
  • Mordercze gry
  • Gry Wiecznie Żywe: Stars!
  • Epitafium: Van Buren
  • Szpile

PORADNIK

  • Wyciszanie peceta

KONFIGURATOR

  • Konfigurator na święta - najlepsze pecety i laptopy

INNE

  • Na Luzie
  • Action Redaction
  • Zawartość DVD
  • Prenumerata

Anno 1404

Świat Anno 1404 ma własną, unikatową poetykę Orientu. Jednak wbrew całkiem nieźle zarysowanemu tłu nie ma co spodziewać się, że z gry będziesz mógł się uczyć historii kontaktów handlowych ? tutaj przede wszystkim liczą się ramy, w których znajdujemy się, zaczynając swobodną zabawę. W kategorii ekonomicznych strategii trudno mówić o nagłych zwrotach akcji i zgodzie z kartami kalendarium. Tak też jest i w tym wypadku ? kampania, choć opowiada o przygotowaniach i dalszych wydarzeniach związanych z krucjatą i przetykana jest spotkaniami z osobnikami różnych temperamentów, jest nad wyraz spokojna, niemal rozleniwiająca. Prócz wspomnianego zestawu połączonych etapów Anno 1404 ma do zaoferowania sześć pojedynczych scenariuszy o różnych celach i rosnącym stopniu trudności, a także możliwość nielimitowanej zabawy w trybie ciągłej gry, której warunki ustalasz na początku za pomocą generatora misji. Trzeba przyznać ? za wiele tu możliwości nie ma, niemniej zwolennicy konwencji sandbox będą usatysfakcjonowani.Choć gra nie ustrzegła się drobnych potknięć, to dobrych kilkanaście godzin na kampanię można poświęcić ? tym bardziej że tytuł naszpikowany jest wprost różnymi bajerami, które da się z biegiem rozgrywki odblokować. Achievementy, dodatkowe portrety, budowle ? każdy znajdzie tu coś dla siebie. Nie jest to produkcja, przy której chciałoby się hardkorowo siedzieć, ale dla czystego relaksu ? jak najbardziej. Polecam! GregPodyskutuj o grze na naszym forum



I Am Alive

Akcja I Am Alive dzieje się w amerykańskim mieście Haventon, w niedalekiej, choć bliżej nieokreślonej przyszłości, w rok po czymś, co wszyscy tu nazywają Wydarzeniem (dokładniej The Event ? tytuł nie jest zlokalizowany). Bohaterem jest facet, który przybywa do miasta w poszukiwaniu swojej żony i córki. W dniu Wydarzenia ? czyli totalnego kataklizmu, który zniszczył Ziemię ? znajdował się on na wschodnim wybrzeżu, cztery godziny lotu samolotem od swojego domu. Niemal rok zajęło mu dotarcie do Haventon (pieszo!), teraz próbuje odnaleźć bliskich. W trakcie rozgrywki spotyka innych mieszkańców miasta, którym może pomóc ? zwykle wymagany jest gest autentycznego bohaterstwa, bowiem by wesprzeć nieszczęśników, trzeba im np. oddać apteczkę, a tych jest tu jak na lekarstwo (nomen omen) i są naprawdę cholernie cenne. W zamian możemy liczyć na wskazówki, które podpowiadają, gdzie szukać rodziny ? niestety są one bardzo oględne i nie składają się w sensowną całość, nie mają też wpływu na przebieg samej gry. Rozgrywka składa się z dwóch głównych elementów: przede wszystkim ze wspinaczki po zdewastowanych miejskich budynkach, w drugiej kolejności zaś ze starć z tymi ocalałymi, którzy w nosie mają ludzką solidarność i myślą tylko o swoim pustym brzuchu. Pierwsze sekwencje są o tyle ciekawe, że nasz podopieczny nie może wisieć na krawędzi muru bez końca. Decyduje o tym malejący z każdym wysiłkiem pasek staminy. Gdy spadnie do końca, można jeszcze pozwolić sobie na ?ekstrawyczyn?, ale zmęczenie powoduje potem, że gdy stamina się zregeneruje, jej pasek będzie krótszy (można go przywrócić do stanu wyjściowego, spożywając odpowiednią znajdźkę). W walce bohater może używać maczety, pistoletu lub łuku (który pojawia się w drugiej połowie gry) ? ciekawy system pozwala stosować chwyty psychologiczne i np. blefować, celując do wrogów nienaładowanym pistoletem (naboje są bardzo rzadkie, gdy masz w magazynku trzy, jesteś królem ulicy), co teoretycznie powinno zmusić ich do odwrotu. Hut



The Raven: Dziedzictwo mistrza złodziei - epizod 1

Z Muzeum Brytyjskiego w bezczelny sposób ukradziono legendarny rubin Oko Sfinksa. Legenda nieuchwytnego Ravena, który powinien być martwy, ożywa, gdy okazuje się, że sprawca pozostawił na miejscu pióro, a list do wpadającego w obsesję Nicolasa przypomina korespondencję sprzed lat. Gracz staje jednak trochę z boku, próbując rozwiązać zagadkę z perspektywy szwajcarskiego, chorego na serce policjanta Antoniego Jakoba Zellnera mającego półmetek życia dawno za sobą. Pierwszą połowę rozdziału osadzono w Orient Expressie, gdzie praworządny, ciekawski funkcjonariusz wtrąca się w nie swoje sprawy, a w końcu dowiaduje, że w sejfie spoczywa szmaragd, który miał zostać pokazany z Okiem Sfinksa podczas wystawy w Kairze. Najwyraźniej Raven (lub jego naśladowca) postanowił zdobyć także drugi kamień, bo po iście hollywoodzkim wybuchu gasną światła i... zaczyna się dziać. Kilka przedziałów, niewiele postaci, napędzające fabułę dialogi ? skojarzenia z Agathą Christie przychodzą bardzo łatwo. Zdecydowanie lepsza część druga, rozgrywająca się na statku zmierzającym przez Morze Śródziemne, również oferuje raptem kilka lokacji, wynagradzając to trzymającą w napięciu intrygą. Morderstwo, narkotyki wrzucone do szampana, sztuczna krew... Przyznaję, że wśród wachlarzyka osób przewijających się przez fabułę niewiele było takich, których nie podejrzewałabym o bycie Ravenem ? co chwilę budowałam kolejne hipotezy. Wszystko to sprawia, że całość ogląda się jak niezły kryminał. Zwłaszcza że muzyka jest dobra, zagadki łatwe ? co sprzyja płynności akcji ? a w skrajnych przypadkach (które nie powinny się zdarzyć) pomocą służy system podpowiedzi w postaci dziennika i punktów wydawanych na podświetlanie aktywnych elementów. 9kier



Turning Point: Fall of Liberty

Gwieździsty sztandar jest zagrożony! Druga wojna światowa przenosi się w nieznany sobie teren. Niemieckie zeppeliny i gigantyczne statki właśnie dotarły do Nowego Jorku. Mamy rok 1952.Dan Carson to ty. Gdy niespodziewająca się niczego Ameryka zostaje zaatakowana, zajmujesz się akurat ciągnięciem drutów. No co, jesteś jednym z robotników wznoszących kolejny nowojorski drapacz chmur! Okazuje się jednak, że wykonałeś kawał dobrej, ale niepotrzebnej roboty. Lawinowo spadające z nieba bomby niszczą wszystko, co się da. Nie zastanawiając się więc długo, zaczynasz uciekać. Na jednej z ramp natrafiasz na niemieckiego spadochroniarza, który zaplątał się w swoje linki. Ot, idiota, jakich jeszcze wielu spotkasz wśród najeźdźców. Szybko zabijasz go gołymi pięściami i zabierasz mu broń. Teraz już pozostaje tylko przyłączyć się do ruchu oporu i wybrać na wycieczkę do Waszyngtonu... Uprzedzam: jeśli kiedyś znajdziesz się w USA i w barze zaczepi cię przypadkowy robotnik, lepiej nie ryzykuj, że jest z tego samego miotu co Carson, tylko od razu bierz nogi za pas. Dziecko Rambo i Robocopa byłoby przy nim mięczakiem. Nic dziwnego, że gdy dołącza do amerykańskiej partyzantki, szybko dostaje najtrudniejsze zadania. No właśnie. Choć wydawałoby się, że Stany powinny mieć jakieś gotowe do walki siły zbrojne, to główny opór najeźdźcom stawia zorganizowany pospiesznie ruch oporu. Nie wiadomo, czemu Wuj Sam ma tak słaby wywiad, że nie spodziewał się ataku nazistów, mimo że ci zajęli całą Europę (wszystko dlatego, że w Wielkiej Brytanii zabrakło Churchilla, który zginął w 1931 roku w Nowym Jorku ? od tego właśnie zaczyna się alternatywna wersja historii w grze). I choć wśród partyzantów również są zawodowi żołnierze, najcięższe zadania i tak spadną na twoje barki. Qn`ik



Oozi: Earth Adventure

Ekipie Awesome Games zamarzył się tytuł oddający ducha klasycznych, dwuwymiarowych platformerów, ale obleczony we współczesne szaty. Ich debiut z pozoru niczym nie różni się od dziesiątek podobnych pozycji. Wraz z Oozim wyruszamy w podróż przez cztery krainy, walczymy z setkami niemilców (mały plus należy się za ciekawych bossów) i unikamy coraz to zmyślniejszych pułapek. Nie byłoby to specjalnie zajmujące, gdyby nie jeden ważny szczegół. Krakowscy programiści są nieziemsko kreatywni i wyjątkowo szczodrze wprowadzają do rozgrywki nowości. W toku zabawy kosmita uczy się m.in. podwójnego skoku, przyczepiana do ścian czy walki za pomocą bomb, a coraz ciekawsi przeciwnicy zyskują porządne zaplecze technologiczne ? kamery, wyładowania elektryczne czy samonaprowadzające się pociski. Tylko czekałem, aż źródełko innowacji wyschnie, ale ? ku memu zaskoczeniu ? przez ponad sześć godzin kampanii (uzupełnionej o drugie tyle etapów bonusowych) twórcy ani razu nie złapali zadyszki i praktycznie w każdym etapie wprowadzali jakiś nowy, zajmujący element. Papkin



BONUS

  • ActionMag
  • Alterpop
  • Esensja
  • FAQ ? wersja 3.3.1
  • Tapety

E-BOOKI

  • Powrót do służby
  • Stwórca cieni
  • Świt ebooków nr 1

FREEWARE

  • Barren Universe
  • Glob the Blob
  • Goblin Problem
  • Hide And Seek
  • Marble Genesis
  • Slave of God
  • The Burrow
  • Bullet Ride
  • Chefesaurus

GALERIE

  • Democracy 3
  • Girl Fight
  • How to Survive
  • Pac-Man Championship Edition DX
  • Soundodger+
  • Strife
  • The Stanley Parable

GAMEPLAYE

  • Assassin's Creed IV: Black Flag
  • Batman: Arkham Origins
  • Battlefield 4
  • How To Survive

MODULATOR

  • Modulator

NA LUZIE

  • Obrazki
  • Obrazki i animowane GIF-y
  • Marek Lenc ? AR 11/13

ZWIASTUNY

  • A-Men 2
  • Fighter Within
  • Need for Speed Rivals
  • Ryse: Son of Rome
  • The Walking Dead: Season Two
  • X Rebirth
  • W piśmie
  • Spis treści
  • Pełne wersje
  • Na dvd