Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Magazyn

08/2018
 08/2018
07/2018
 07/2018
06/2018
 06/2018
05/2018
 05/2018
04/2018
 04/2018
03/2018
 03/2018
02/2018
 02/2018
01/2018
 01/2018
11/2013 - okładka

11/2013

132 strony, cena 15,99 zł, 2 x DVD9

TESTY

  • Konsola przenośna Nvidia Shield
  • Tablet Asus Google Nexus 7 16 GB
  • Smartfon Prestigio MultiPhone PAP5430
  • Gainward GT 640 1 GB GDDR3
  • Vertex3D Radeon HD 7730
  • Mysz dla graczy CM Storm Havoc
  • Mysz dla graczy Genius Maurus X
  • Klawiatura gamingowa Natec Genesis RX55
  • Fotel dla graczy DXRacer OH/F02/NR
  • Dysk Seagate Desktop SSHD 2 TB (ST2000DX001)
  • Dysk SSD Seagate 600 240 GB (ST240HM000)

RECENZJE

  • Total War: Rome II
  • Arma III
  • Europa Universalis IV
  • Rayman Legends
  • Gone Home
  • Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
  • Diablo III
  • Castle of Illusion HD
  • Memoria
  • Alien Rage
  • Disney Infinity
  • Legends of Dawn
  • Race the Sun
  • Dishonored: The Brigmore Witches
  • Shelter
  • Amnesia: A Machine for Pigs
  • Outlast
  • Skullgirls
  • Nightmares from the Deep: The Siren's Call
  • Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows
  • Killzone: Najemnik
  • Puppeteer
  • Guardians of Middle-earth
  • One Piece: Pirate Warriors 2

PUBLICYSTYKA

  • Pod ostrzałem mikrotransakcji
  • PAX Prime
  • Domowe odkrywanie kosmosu
  • Historia pism o grach cz. 5
  • Felieton: Konkret nie boli
  • Cyfrowa detoksykacja 097
  • Gry Wiecznie Żywe: Critical Mass
  • Epitafium: Warhound
  • Szpile

MEGARELACJE

  • Gamescom megarelacja (reportaż i przegląd 96 gier)
  • Digital Days (Ubisoft)

MEGAPORADNIK

  • Ekran dla każdego gracza

INNE

  • Na Luzie
  • Zawartość DVD
  • Prenumerata

Clive Barker's Jericho

Tytuł gry jest zarazem nazwą paramilitarnego oddziału komandosów. Całą ekipę dobrze poznamy, bo od drugiego rozdziału opowieści będziemy mieli okazję dowolnie przeskakiwać pomiędzy nimi. Kapitan Ross, czyli bohater, którym zaczynamy zabawę, dość szybko ?wylatuje z gry?, ale jego dusza zadomowi się w ciałach kompanów z drużyny. Co daje nam możliwość pokierowania aż sześcioma postaciami? Oprócz rozmaitych pukawek, którymi dysponują, różnią się przede wszystkim zdolnościami, jakimi można się wspomóc w walce. Większość bohaterów może korzystać z dwóch różnych mocy, jednak nie są one przed nami odkryte od razu. Jest to całkiem dobry pomysł, gdyż dzięki temu poznajemy możliwości grupy sukcesywnie, w miarę rozwoju wydarzeń, zaś nim poduczymy się kolejnej zdolności, potencjał drzemiący w poprzednich z reguły już doskonale znamy. Z ciekawszych na pewno warto wspomnieć o telekinezie (często niezbędnej, by przejść dalej), umiejętności zaginania czasu, ?pocisku ducha?, z pomocą którego możemy sterować lotem kuli i zaliczyć kilka headshotów za jednym zamachem, czy wcielenia się na moment w ciało potwora (by np. przesunąć niedostępną dźwignię).Mamy tu bez dwóch zdań jedne z najlepiej zaprojektowanych potworów w historii branży. Barker ma szczególny talent, czego wyraz dał w kultowym ?Hellraiserze?. Moim zdaniem cenobici weszli do kanonu postaci horroru głównie dzięki temu, jak wyglądali. To, co obserwujemy tutaj, jest pochodną artystycznych wizji reżysera znanych właśnie z jego filmów. Eugeniusz Siekiera



Overlord: Raising Hell

Rzadko się zdarza, by bohaterem gry była postać negatywna, do szpiku zła, prawdziwy czarny charakter. Gracze zwykle wolą (czy aby na pewno?) ratować świat przed niecnym nekromantą niż z groźną miną podpalać osady biednych wieśniaków, zsyłać szarańczę na ich żyzne, ozłocone zbożem pola czy niewolić ich córki. Jeśli już developerzy zdecydują się obsadzić nas w roli łotra i łobuza, zwykle dodają do produkcji dużą dawkę humoru, by nikt nie miał wątpliwości, że to wszystko jaja i bynajmniej nie na poważnie. Wszystko wyjaśnia animowane intro ? bohater budzi się w ciemnościach, chwilę dochodzi do zmysłów i odkrywa, że znajduje się w jakiejś pieczarze... w towarzystwie kilku paskudnych z wyglądu, ale najwyraźniej z czegoś zadowolonych brązowych stworków przypominających gremliny. Okazuje się, że oto jesteśmy świadkami powrotu Overlorda, Najszerszego w Barach Mistrza Nieskończonej Podłości, Pana Mroku, który w chwili słabości dał się wyekspediować na pobliski ? ale jednak inny ? plan astralny. Skaczące dokoła gremliny okazują się minionami ? lordowskimi sługusami gotowymi zrobić wszystko dla swojego idola i władcy. Wraz z nimi na scenę wchodzi Gnarl, najmądrzejszy z podwładnych. To on podpowiada ledwo co przywróconemu do świata żywych Overlordowi, jaki powinien być jego cel ? odbudować Zamek Ciemności i odzyskać dawną moc, a wraz z nią władzę nad okolicą, a może i światem. Wersja na naszej płycie, oprócz podstawowej gry Overlord, zawiera w sobie również dodatek o nazwie Raising Hell. Hut Sędzimir



Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu

Polskie Imperium nie jest wbrew pozorom ani grą o Polakach, ani zrobioną przez Polaków. To wyprodukowana przez rosyjskie Lesta Studio strategia, na Zachodzie wydawana pod tytułem Reign: Conflict of Nations, która opowiada równie dobrze o budowaniu potęgi państwa polskiego, jak i pruskiego czy ruskiego. W ciągu trzech wieków dzielących lata 1350 i 1650 można tu podjąć się stworzenia mocarstwa z któregokolwiek z dwudziestu państewek położonych od Odry na zachodzie do mniej więcej Moskwy na wschodzie i od Sztokholmu na północy do Morza Czarnego na południu. Gracz zajmuje się głównie ogólnym rozwojem państwa i podbojami, nie mając niestety zbyt dużego wpływu na przebieg bitew. Jest system ekonomiczny, na który składa się kilka surowców, trzeba więc wybierać, jak inwestować pieniądze i siłę roboczą. Są czekające na swoich odkrywców osiągnięcia naukowe, podzielone na trzy epoki. Miasta opisywane są wskaźnikami zamożności, lojalności i religijnych podziałów i trzeba dbać o to, by wszystkie były jak najkorzystniejsze, bo inaczej można się spodziewać buntów. Wśród opcji dyplomatycznych są takie jak zawieranie sojuszy i politycznych mariaży czy płacenie daniny. Dostępne jednostki wojskowe zależą od opracowanych technologii, postawionych budynków i prowincji, w której akurat rekrutujemy. Są bowiem i oddziały specjalne typowe dla konkretnego regionu, takie jak husaria czy lisowczycy. Phnom



World of Warplanes

World of Warplanes jest dynamiczną grą akcji/MMO rozgrywającą się w złotym okresie lotnictwa wojskowego. Jest utrzymana w klimacie World of Tanks i wrzuci graczy prosto w niekończącą się walkę o zdominowanie nieba. Ulokowane w świecie samolotów World of Warplanes pozwoli graczom na stworzenie karier wirtualnych pilotów maszyn z kilku epok, począwszy od lat trzydziestych i dwupłatowców, a kończąc na odrzutowcach z wojny koreańskiej, które były przodkami dzisiejszych modeli. World of Warplanes zaoferuje gigantyczny asortyment samolotów o wielu cechach charakterystycznych, wymagających zindywidualizowanego stylu sterowania. Wirtualni piloci będą mogli wybierać spośród trzech podstawowych klas samolotów: jednosilnikowych myśliwców, które będą specjalizować się w bliskich starciach, ciężkich myśliwców dysponujących miażdżącą siłą ognia oraz szturmowców, które będą postrachem sił naziemnych. Każdy model będzie posiadać wiele rodzajów amunicji, silników i innych krytycznych modułów, dzięki którym będzie można dopasować maszynę do stylu gry.



BONUS

  • ActionMag
  • Alterpop
  • Esensja
  • Face Noir ? nieoficjalny poradnik
  • FAQ ? wersja 3.3.1
  • Leisure Suit Larry: Reloaded ? nieoficjalny poradnik
  • The Raven ? nieoficjalny poradnik
  • Tapety

E-BOOKI

  • Milena
  • Pod krzyżem świętego Andrzeja
  • Vartheńczyk

FREEWARE

  • Big Jet
  • Circus Inferno
  • Cuban Crisis
  • Hunted
  • Return to the Dungeons of Doom
  • Fragment
  • Hoarder
  • Kenshi
  • Lens
  • Light2Live
  • Pact With a Demon
  • Sangre por Sangre
  • Zombilla

GALERIE

  • Europa Universalis IV
  • Gone Home
  • Race the Sun
  • Rayman Legends

GAMEPLAYE

  • Arma III
  • Race the Sun
  • Rayman Legends

GAMESCOM 2013

  • Gamescom 2013
  • Galeria

MACZETA ZABIJA

  • Maczeta zabija
  • Plakaty
  • Galeria zdjęć

MODULATOR

  • Modulator

NA LUZIE

  • Obrazki
  • Obrazki i animowane GIF-y
  • Marek Lenc ? AR 11/13
  • W piśmie
  • Spis treści
  • Pełne wersje
  • Na dvd