Co daje konto w serwisie cdaction.pl?
Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.
Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.
Newsy | Artykuły | Magazyn | Galerie | Gry A-Z | Forum | Blogi | Konkursy | Esport |
Najbardziej pozytywnie zaskoczyła mnie w R.U.S.E. dynamika, z jaką rozgrywają się wydarzenia. Jak na aspiracje do bycia nie tylko grą taktyczną, ale i w pełni strategiczną, wszystko dzieje się tu nadzwyczaj szybko. Zwłaszcza w potyczkach z komputerem lub żywymi przeciwnikami, kiedy już już kilka chwil po starcie zaczynają sunąć na siebie pierwsze oddziały piechoty ? i od tego momentu akcja nabiera tylko tempa. Zaskakuje to tym bardziej, że przy największym oddaleniu kamery ładne i bogate w detale pole bitwy zamienia się w stół ustawiony gdzieś w sztabie, a modele czołgów czy samolotów w mniejsze i większe żetony. Przy maksymalnym przybliżeniu zaś cała tajemnica wychodzi na jaw ? pojazdy i piechota poruszają się kilkakrotnie szybciej niż w rzeczywistości. Jak małe samochodziki, chciałoby się rzec. I bardzo dobrze zresztą. Bo choć perspektywa oglądania starć w zbliżeniu kusi ładnymi widokami, zwykle nie ma na to czasu. Tu trzeba działać, działać, działać! W tajniki rozgrywki wprowadza nas kampania w zasadzie przez całą swoją długość (10-12 godzin gry przy niespiesznym tempie). Osadzona w latach 1943-1945, rozpoczynająca się obowiązkowym chyba już in medias res (czyli: od środka) seria 23 zadań prowadzi nas ścieżką kariery wojskowej szybko awansującego majora Sheridana oraz kilku kręcących się wokół niego jednowymiarowych postaci. enki
Afterbomb Madness to groteskowa gra fabularna oparta na kultowych motywach postapokaliptycznych, w której gracze wcielają się w Amerykanów żyjących w czasie III wojny światowej. Nadrzędnym celem rozgrywki jest przetrwanie w potwornych realiach zrujnowanego świata.Jednak aby móc tego dokonać, postacie ? ambitni śmiałkowie silnie zdeterminowani, by działać ? będą musieli szukać sprzymierzeńców, wspierać różne społeczności i organizacje. Pasywność jest jak równia pochyła ? prowadzi w prostej linii do upadku, odczłowieczenia i ponurej akceptacji eutanazji, jaką aplikują Ameryce Obcy i komuniści. Chwyć więc kostuchy w garść i rozpocznij rozgrywkę, by zwyciężać!
The Book of Unwritten Tales to zabawna przygodówka point & click w klimatach steampunkowych. W grze bedziemy mieli możliwosć sterowania aż czterema postaciami z drużyny, która ma zadanie nie dopuścić do przechwycenie przez Armię Cieni potężnego artefaktu. Jak zwykle w tego typu fabułach, od powodzenia ich misji zależą losy toczącej się od wieków wojny i całego magicznego świata. Ponieważ to przygodówka to czeka nas rozwiązywanie zagadek, łaczenie przedmiotów, prowadzenie dialogów z napotkanymi postaciami i stworami oraz przemierzanie ponad 60 lokacji. Poszczególni członkowie drużyny wyposażeni są w unikatowe zdolności, więc czasem trzeba nieźle pokombinować, jak je wykorzystać czy połączyć. Mnóstwo nawiązań do popkultury oraz wylewający się z dialogów humor czynią z tytułu must-have wszystkich miłośników przygodówek. Ghost
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że dostaliśmy dokładnie to samo co wcześniej, tyle że z bohaterem biegnącym przez inne lokacje i szlachtującym inne niż poprzednio bitmapy. Diabeł tkwi jednak w szczegółach. Projektanci poszli po rozum do głowy i uprościli uniki ? wystarczy wychylić prawą gałkę, by Shank przetoczył się we wskazanym kierunku. To ? oraz fakt, że ciosy słabe, silne i dystansowe łączą się w płynniejsze kombinacje ? sprawia, że gra jest szybsza i jeszcze bardziej efektowna niż poprzednio.Widowiskowości dodaje jej również nowy system kontrataków ? jeżeli chwyci się napastnika w momencie, gdy nad jego głową pojawi się czerwony wykrzyknik, Shank zrobi pechowcowi potworne kuku jego własną bronią. Czasami nieprzyjaciele upuszczają coś (kij bejsbolowy, topór, rurkę itp.), co po podniesieniu zastępuje ciężką broń Shanka, siejąc większe zniszczenie, ale szybko rozpada się nadwerężone czaszkami i żebrami pokonanych. Ze dwa razy w ciągu kampanii trzeba również położyć palec na spuście stacjonarnego karabinu maszynowego, by zrobić z nadciągających wrogich mas krwawą pulpę niczym Rambo w ostatnim filmie z serii. Pod względem rozgrywki jako takiej Shank 2 jest wyśmienity, a przy tym fantastycznie wygląda, ciesząc oko zwłaszcza znakomitymi, soczystymi animacjami. CormaC
Twine w ciągu zaledwie kilku miesięcy zrobił się szalenie popularny na Zachodzie ? autorzy produkcji niezależnych oraz niespełnieni pisarze zakochali się w tym banalnym sposobie opowiadania historii i co chwilę słyszy się o kolejnym sklejonym za jego pomocą dziele.Żeby korzystać z Twine?a, nie musicie znać żadnego języka programowania ani mieć najmniejszego pojęcia o tworzeniu strony internetowej. Klikając dwa razy w odpowiednim miejscu, otrzymacie odpalany w przeglądarce plik HTML, który prezentuje się ciekawie i ? przede wszystkim ? zachęca do czytania. Możliwości, jakie daje Twine, są ograniczone praktycznie tylko wyobraźnią twórcy.