Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]

Ze względu na problemy techniczne związane z logowaniem na cdaction.pl tymczasowo prosimy o logowanie przez forum, a następnie odświeżenie strony www.cdaction.pl, żeby zostać zalogowanym w serwisie.

Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Magazyn

05/2018
 05/2018
04/2018
 04/2018
03/2018
 03/2018
02/2018
 02/2018
01/2018
 01/2018
13/2017
 13/2017
12/2017
 12/2017
11/2017
 11/2017
wrzesień 2010 - okładka

wrzesień 2010

132 strony, cena 16,99 zł, DVD9

W PRODUKCJI

  • Might & Magic: Heroes VI
  • The Lord of the Rings: War in the North
  • Batman: Arkham City
  • Halo: Reach
  • Sid Meier?s Civilization V

TESTY

  • Gigabyte GeForce GTX 470 SOC
  • Asus Radeon HD 5850 Top DirectCU
  • Zotac GeForce GTX 460 AMP!
  • Gigabyte GeForce GTX 460 OC
  • Asus Radeon HD 5750 Formula 1
  • Notebook dla graczy MSI GT660
  • Netbook Asus Eee PC 1201N
  • Myszka dla graczy CM Storm Inferno
  • Myszka Gigabyte GM-M7800S
  • Słuchawki bezprzewodowe USB Logitech G930
  • Słuchawki Asus CineVibe Rumble Feedback USB
  • Sluchawki Logitech H530 USB Headset

RECENZJE

  • StarCraft II: Wings of Liberty
  • Worms: Reloaded
  • Mafia II
  • Drakensang: The River of Time
  • The Whispered World
  • Need for Speed World
  • 15 Days
  • Rig'n'Roll
  • Commander: Conquest of the Americas
  • Shank
  • Limbo
  • Castlevania: Harmony of Despair
  • Hydro Thunder Hurricane
  • Monday Night Combat
  • DeathSpank
  • Scott Pilgrim vs. The World: The Game
  • Joe Danger
  • Lara Croft and the Guardian of Light
  • Landit Bandit

PUBLICYSTYKA

  • Xbox Live w Polsce
  • Nasza Klasa i wasz Facebook
  • 25 lat z Amigą
  • 7 grzechów głównych twórców gier
  • Ultimatum Britisha
  • Niezależni twórcy gier

MEGATEST

  • Mobilny internet

INNE

  • Na Luzie
  • Action Redaction
  • Prenumerata
  • Zawartość płyty DVD

GAMESCOM 2010

  • Relacja
  • Dragon Age II
  • Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
  • BioShock Infinite
  • Diablo III
  • From Dust
  • The Secret World
  • Fable III
  • DarkSpore
  • Warhammer 40,000: Space Marine
  • Inversion
  • Guild Wars 2
  • Star Wars: The Old Republic
  • F.E.A.R. 3
  • Pro Evolution Soccer 2011
  • Assassin?s Creed Brotherhood
  • Warhammer 40,000: Dawn of War II ? Retribution
  • Homefront
  • Mortal Kombat

SPRZĘT

  • Info

Tom Clancy?s Rainbow Six Vegas

Przygoda zaczyna się w jakimś mieście w Meksyku, do którego zostajemy skierowani wraz z towarzyszami. Lądujemy jednak solo, a do reszty grupy będziemy się musieli dostać ? co jest świetną wymówką, by nauczyć nas najpierw ?obsługi? swojego żołnierza. A trochę tego jest, bo nie jest to przecież taka zwyczajna strzelanka. Zamiast frontalnego ataku z pieśnią na ustach trzeba się przestawić na znacznie bardziej realistyczne poszukiwanie osłon terenowych i prowadzenie ognia z miejsc zapewniających możliwie największą osłonę. I jest to jedna z największych zalet gry! Cała odpowiedzialna za to mechanika jest banalnie prosta: wystarczy podejść do ściany czy murku, wcisnąć jeden klawisz, a nasz dzielny wojak (ma wprawdzie imię, ale jest ono równie nieistotne jak nazwa tego meksykańskiego miasta) przyklei się do muru, jeśli trzeba ? kucając. Widok automatycznie zmienia się na TPP, dzięki czemu możemy obserwować okolicę samemu będąc ukrytym. Żeby jednak celnie odpowiedzieć na ogień, trzeba się zza osłony wychylić, co również można zrobić bardzo prosto. Wystarczy nacisnąć odpowiedni klawisz kierunkowy, by ? nadal chroniąc znaczną część ciała za osłoną ? móc prowadzić celny ogień, łącznie z możliwością skorzystania z celowników optycznych. Ale wcale nie musimy się aż tak wychylać, ogień można również prowadzić na ślepo, wystawiając jedynie rękę z bronią. To jednak przydaje się jedynie do przyduszenia wroga do ziemi, by towarzysze mogli przemieścić się bezpiecznie na nowe miejsce, bo ze względu na niemal zerową celność efekty przynosi jedynie prowadzenie ognia zaporowego, a to wymaga stosów amunicji (która, poza pistoletami, jest jak najbardziej limitowana). Allor



Hitman: Codename 47

Scenariusz początkowo nic nam o bohaterze nie mówi. Po prostu poznajmy łysego faceta z kodem paskowym na potylicy. Klimacik uderza widza niczym fortepian zrzucony z 10 piętra lub niektóre, cięższe filmy Johna Woo. Poczujesz się jak Leon Zawodowiec lub Nikita, chociaż raczej nie spotkasz kogoś w rodzaju Matyldy. Rieper ma po prostu wykonać zadanie. Dokładnie - pięć misji. Oczywiście chodzi o to, aby kogoś wykończyć. Hitman: Codename 47 nie jest jednak grą, w której biegasz z wywalonym jęzorem i pepeszą w łapie, krzycząc tratata! Aby zrealizować pięć głównych zadań w grze, będziesz musiał ukończyć 27 misji. A to przede wszystkim dokładne rozpoznanie terenu, zaplanowanie akcji w każdym szczególne i... gdy nadejdzie właściwa chwila, błyskawiczne zrealizowanie zadania i ucieczka. Oczywiście to teoria, bowiem w każdej chwili może zaistnieć nieprzewidziana sytuacja, która zniszczy twój misternie ułożony plan. W takim wypadku zaczynasz od nowa. Tu nie ma sejwów, którymi możesz się ratować, gdy dostaniesz kulkę w oko. Gra jest przez to oczywiście trudniejsza, ale przyjemność, jaką daje ukończenie misji, wynagradza tę niedogodność. Czarny Iwan



Hitman 2: Silent Assassin

Hitman 2: Silent Assassin zaczyna się, podobnie jak jego poprzednik Hitman: Codename 47, od misji treningowej. O ile jednak w "jedynce" trening odbywał się w piwnicach Firmy, w Hitman 2 odruchy bohatera sprawdza się w ogrodzie przy kościele. Są tu ruiny, gdzie można się nauczyć wspinania po drabinie, spacerowania i biegania po wąskich występach. Jest również kilka arbuzów, które Rieper rozwali z broni palnej, a także stadko płochliwych gołębi oraz cztery prosiaki na dokładkę. Oczywiście nie zabrakło manekina, z którym - jeszcze w Hitman 1 - spędziłem wiele miłych chwil. Manekina można zresztą odwiedzać po każdej misji, bowiem to w ogródku ojca Vittorio zabójca kontaktuje się z Firmą (za pomocą laptopa), przyjmuje zlecenia i zbroi się (w szopie trzyma broń, którą dobiera przed kolejną misją). Na wspomnianych gołąbkach można ćwiczyć celność strzałów. Wydawało mi się, że z kolei świnki będzie można zaszlachtować nożem. Nic z tego. 47 nadal nie potrafi uderzyć ostrzem w przysiadzie. Kilka technik, jakie opanował, wykonuje jedynie na stojąco. Dziwne to trochę i niewygodne. Pal licho wieprze. Ale w trakcie misji bywa, że Repier czai się gdzieś pod biurkiem lub w przysiadzie za szafą. Wymarzona pozycja, by dziabnąć ofiarę w podbrzusze. Wszelako 47 preferuje inny styl. Najpierw się podnosi, kłania - i dopiero wraża nóż w trzewia ofiary. Dżentelmen, jego mać... Czarny Iwan



Hitman: Contracts

Hitman: Contracts po raz trzeci wbija nas w garnitur płatnego zabójcy. Jeśli chcesz, możesz dosłownie wcielić się w Reipera, bowiem widok w FPP jest całkiem niezły i właściwie można w nim przejść całą grę (chociaż dłoń z karabinem porusza się jakoś nienaturalnie, jakby skokami, co nie robi dobrego wrażenia). Przede wszystkim jednak będziecie korzystać z TPP. Tylko wówczas można oglądać nowe wdzianka Riepera. Poza tym kąt widzenia (izometrycznie) jest o wiele większy, co ma niebagatelne znaczenie podczas gry. Twórcom udało się podbić atmosferę gry i sprawić, że jest ona o wiele bardziej mroczna, a niekiedy wręcz przygnębiająca niż wcześniej. Mocny i nieźle zaprezentowany scenariusz, wespół z dopracowanymi lokacjami, niezłą fizyką, wysokim AI i rewelacyjną muzyką Kyda, sprawiają, że gra wsysa po czubek głowy. Tej gry nie włączysz na kilka minut tak, by popykać przed kolacją. Hitman: Contracts wymaga całej uwagi, napięcia i koncentracji. Podbija tętno i przyspiesza oddech. Jeśli więc chcesz złapać zadyszkę - wystarczy, że odpalisz tę grę. Czarny Iwan



Ford Racing Off Road

Kolejna gra ze znanego cyklu Ford Racing. Tym razem przychodzi nam zasiąść za kierownicami samochodów terenowych i ścigać się w ekstremalnych warunkach. W grze Off-Road mamy do czynienia z 24 trasami, które są podzielone na 3 typy terenu. Pustynia przywita nas piaskiem i kamieniami. Podmokłe leśne dukty ? dużą ilością błota, a śnieżna kraina, w której nietrudno o poślizg ? lodem. Jeżeli chodzi o samochody, którymi możemy przemierzać bezdroża, to jest ich aż 18. Począwszy od wolnego i mało zwrotnego Forda Rangera czy Land Rovera Freelandera, na demonie prędkości Fordzie Superchief skończywszy. Licencja obejmuje przede wszystkim modele amerykańskich terenówek i SUV, dlatego spotykamy między innymi prawie nieznanego na polskich drogach Forda Bronco. Ścigać się z komputerem bądź kolegami możemy w następujących trybach: szybki rajd (losowy wyścig), kariera (kupujemy nowe samochody i gromadzimy nimi fundusze), turniej (jedziemy w 4 punktowanych wyścigach), zawody (wyścigi z różnego typu wyzwaniami m.in. wyścig z czasem czy slalom) i gra wieloosobowa (split-screen dla 2 graczy). Słów parę o fizyce jazdy. Model uszkodzeń jest całkiem realistyczny, zatem brawurowa jazda może skończyć się przed metą. Na całe szczęście trasy usiane są ?skrzynkami mechanika?, po najechaniu na które auto jest naprawiane. Wizualnie gra prezentuje się poprawnie. Szczególnie dobrze oddano modele aut, które wyglądają niemal jak ich rzeczywiste odpowiedniki. TMK



BONUS

  • Action Mag
  • Esensja
  • FAQ - wersja 3.3
  • Fotosmuggler
  • Plan lekcji z Klarą
  • QFant
  • QFant - wydanie specjalne
  • Tapety

FILMY

  • Mafia 2
  • StarCraft II - single
  • StarCraft II - multi
  • Worms Reloaded

GALERIE

  • Enslaved
  • Mafia 2
  • NFS World Online
  • StarCraft II
  • Worms Reloaded

GRY

  • Dungeon Defense
  • Gish
  • Puzzle Bots
  • Assassin Blue
  • Assault on Planet Equidon
  • Cowboy Killa
  • Guns and Spurs
  • Remaddening
  • Uin

GRY GPOTATO

  • Castle Of Heroes
  • Rappelz

MODULATOR

  • Third Age Total War
  • Call of Warhammer Total War
  • Drobnostki, ciekawostki

NA LUZIE

  • Obrazki
  • ScreenShock

PROGRAMY

  • Emsisoft Anti-Malware
  • Personal Finance Manager
  • W piśmie
  • Spis treści
  • Pełne wersje
  • Na dvd