Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITTotal War: Warhammer – Realm of the Wood Elves [Zapowiedź cdaction.pl]

Papkin czwartek, 17 listopada 2016, 17:04 Zapowiedź
PC

Wybyliśmy z poselstwem do Creative Assembly, skąd przywieźliśmy i duży tekst, i screeny, i zwiastun, i plany na przyszłość studia, i pierwsze informacje na temat kolejnego "historycznego" Total Wara! 

Dyżurni eksperci od Wojen totalnych rozrośli się w ostatnim czasie do 450 pracowników, co czyni ich ponoć największym developerem w Zjednoczonym Królestwie. Spuchnięcie wymogło na Creative Assembly wykup kolejnego biura, ale i pozwoliło na pracę nad pięcioma różnymi projektami równocześnie. Przy współudziale 343 Industries powstaje Halo Wars 2, kolejny człon ekipy duma nad DLC do Warhammera, jeszcze inny – nad jego pełnoprawną drugą częścią. Osobny zespół dłubie przy Total War: Arena (które całkiem niedawno przygarnęli autorzy World of Tanks), a w preprodukcji znajduje się także niezapowiedziana jeszcze, kolejna historyczna odsłona cyklu! Ciągnięcie twórców za języki na niewiele się zdało – nie wiadomo, do jakiego okresu tym razem nas zabiorą… aczkolwiek ponoć nie będzie to sequel (fani Medievala – odmaszerować!).

Wróćmy jednak do związku Total Wara z najpopularniejszą marką Games Workshop, który – co recenzenci orzekli niemal jednogłośnie – okazał się czymś więcej niż małżeństwem z rozsądku. Popularność DLC (niedawne Call of the Beastmen to ponoć najlepiej sprzedający się dodatek w historii marki!) zaowocowała zmianami w totalwarowych planach. Przede wszystkim – Brytyjczycy zamierzają kłaść większy nacisk na cyfrową zawartość. Przyszłoroczny debiut drugiej „dużej” odsłony Warhammera jest oczywiście niezagrożony, ale i ją studio podepnie pod kroplówkę bonusowych lordów, nacji i regimentów. Jako i uprzednio – płatnych i nieodpłatnych. Trzeba zresztą przyznać, że Creative Assembly podsuwa nam rozszerzenia zręcznie. Nawet jeśli nie zdecydujesz się na wykup paczuszki, jej zawartość (w niegrywalnej formie) pojawi się w grze... a trudno nie skusić się na wyłożenie kilku złotych koron na goblińskiego króla Skarsnika czy Volkmara Ponurego, gdy już zbierzemy od ww. dżentelmenów uczciwy oklep.

A choć dyżurny stratedzy Albionu rzadko kiedy spotykają się z oskarżeniami o przebiegły drenaż portfeli, w rozmowie, jaką odbyliśmy w podlondyńskim Horsham, postanowili nieco tę politykę usprawiedliwić. – Warhammer funkcjonuje inaczej niż inne odsłony Total Wara. Jesteśmy wielkimi fanami marki, ale pamiętajmy, że to, nad czym my pracujemy przez kilka lat, Games Workshops rozwijało przez lat 30 – tłumaczy Ian Roxburgh, reżyser produkcji. – Prace wymagają ogromnej ilości czasu. I nie mówię tu o rozpisywaniu statystyk czy balansie. Nie możemy zmocapować War Hydry, bo akurat nie mamy żadnej na stanie (śmiech). Nad jedną jednostką pracujemy niekiedy tygodniami. Odpowiadający za markę Rob Bartholomew dopowiada, że choć Creative Assembly bardzo chciałoby przenieść na komputery osobiste jak najwięcej kanonicznych frakcji i oddziałów, najważniejsze jest trzymanie się polityki różnorodności. – Nie chodzi o to, by wepchnąć do gry masę jednostek, ale by uczynić każdą nację faktycznie wyjątkową.

W ostatnim z dużych rozszerzeń do gry dołączy kolejne stronnictwo. Po Beastmenach pod nasze myszki i klawiatury wybierają się chorągwie…

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 20 listopada 2016, 18:07   stefciok
Odkąd mody Radiousa przestały działać na nowych wersjach gry, przestałem w Warhammera grać. A szkoda bo z tymi modami gra była super. A teraz? imperium ma z 3-4 jednostki piechoty, wampiry nic ciekawego nie mają. Wogóle o kant d*** tą nową część potłuc. Serdecznie olewam jakiś tam dodatek z krasnoludami bo i tak go nie kupię. J**** DLC i tyle w temacie. Kupujcie dalej te badziewia to będzie tylko gorzej
sobota, 19 listopada 2016, 9:32   kiogu1
który będzie opierał się na Bogach chaosu. Chaos ogres się nie pojawią bo w grze nie ma modeli ogrów i nie będzie do momentu pojawienia się 13 dlc (ogre kingdoms) Gdyby CA udostępniło do modingu model ogrów na 2 lata przed wyjściem dlc, szybko powstał by odpowiedni mod i po 2 latach nikt by nie czekał na nowe dlc. Reszta raczej trafi do chaos deamos.
sobota, 19 listopada 2016, 9:28   kiogu1
Tu masz brakujące jednostki do CW
Chaos Ogres
Hellstriders of Slaanesh
Chaos Warshrine (unit & mount)
Chimera
Skullcrushers
Slaughterbrute
Mutalith Vortex Beast
Najprawdopodobniej zostaną dodane w 3 dodatku. Bądźmy szczerzy - wszystko to są demony, które od początku miały trafić do roster Deamon of Chaos nie warior of chaos. Kawaleria slenesha to jedyna jednostka która ma jakiś sens ale znowu - jest to jednostka związana ze slenesha więc pojawi się w 3 dodatku
sobota, 19 listopada 2016, 9:13   kiogu1
Czego brakuje wojownikom chaosu? Jednej jednostki kawalerii? Imperium nie ma wszystkich jednostek - to akurat prawda. Tylko widzisz Imperium ma najwięcej jednostek w tabletopie. W samej grze i tak mają więcej jednostek niż inne frakcje.
Co do twojej tezy to sorry ale to trochę śmieszne. Nie zdajesz sobie sprawy ile czasu zajmuje obróbka graficzna animacje, testy itp. Ca miało problemy z wydaniem gry w terminie, a ty piszesz, że mieli wszystko gotowe w dniu premiery? To trochę bez sensu nie?
sobota, 19 listopada 2016, 1:16   ares354
A skąd Wy wszyscy możecie wiedzieć ile z tych rzeczy które dostaliście w DLC było gotowych w dniu premiery, a CA, SEGA wycięła to z gry i teraz wam rzuca ochłap, gadając że ciężko na tym pracowali...Imperium wciąż jeszcze nie ma wszystkich jednostek w sobie. Do tego by Chaos był kompletny brakuje dużo...
piątek, 18 listopada 2016, 18:10   kiogu1
Czy wolałbym zapłacić 70 zł za wszystko? Wolałbym. Ale to niemożliwe. Przy warhammerze mam przegrane prawie 400h (tak twierdzi steam) czyli więcej niż przy niżej wymienionych książkach.
piątek, 18 listopada 2016, 18:05   kiogu1
Tak samo było z każdą częścią totalwar po 2 medievalu. Nie jest to wina CA tylko Segi i Gameworkshop.
Mówiło się, że przed warhammerem rozważano dwa inne uniwersa ale to właśnie licencja na starego warhammera była najbardziej opłacalna (najtańsza?) Mimo to ca robi dobrą robotę, oddając klimat starego świata, o animacjach i gameplayu nie wspomnę. Co do opłacalności to tak było zawsze. Na sagę wiedźmina wydałem w sumie 320 zł, Na endera 200, Harry potter to 280, Saga maowanego człowieka 320, a to nie koniec.
piątek, 18 listopada 2016, 16:50   Shaddon
@kiogu1
Oj, ale możemy sobie tak odbijać piłeczkę do jutra. Ważne jest to, że na pół roku po premierze gra zdołała już obrosnąć w DLC o łącznej cenie niemal 250 złotych. I choć to niemal dwukrotność ceny nowej gry powstającej przez ładnych kilka lat ogromnym nakładem pracy i kosztów, chłopcy z CA jęczą, że muszą dłubać kilka tygodni nad czymś, co później SEGA rzuci na rynek za kilkanaście dolarów. Naprawdę nie dostrzegasz w tym wszystkim niczego złego?
piątek, 18 listopada 2016, 15:47   kiogu1
Ludzie tego ie zauważyli. Nikt nie narzekał w shogunie 2 czy empire, że ma 20 identycznych frakcji. Że dodatki do nich to zwykle parę nowych jednostek a reszta to re-skin. Czy widziałeś trailer? Jednostki z kompletnie nowymi animacjami, 2 nowe lore of magic, nowa mechanikaa w kampanii, to dlc jest o poziom wyżej od większości dodatków do total war. Przegrywa jedynie ze zmierzchem samurajów.
piątek, 18 listopada 2016, 15:40   kiogu1
No tak, bo to zbrodnia zrobić darmowy dodatek do płatnego, nie? Co do beastman to brakuje im tylko 4 jednostek. Tak, słownie 4.
Chaosowi od początku brakowało niewiele a wood eles mają kompletny roster.
Bo widzisz, mówisz o zmianacha, ale co dodawał dodatek do 2 medievala? Kilka frakcji? Nie, raczej stare frakcje ze zmienionymi teksturami, kilkoma nowymi jednostkami i mapą. Elfy to coś nowego w stosunku do warhammera i ogólnie total war.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Artykuły

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

40 lat temu frachtowiec kosmiczny USCSS Nostromo otrzymał sygnał pochodzący z księżyca o oznaczeniu kodowym LV-426. Komputer pokładowy, nazywany Matką, wybudził załogę, która zdecydowała się sprawdzić sygnał...

Komentarzy:
6

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z