Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITWorld of Warcraft: Legion – Legion powraca!

Radeghost środa, 24 sierpnia 2016, 20:00 Zapowiedź
PC

Illidan, Król Lisz, Deathwing, Garrosh i Archimonde. Przybyliśmy, zobaczyliśmy, zwyciężyliśmy. Teraz, gdy Płonący Legion przybył do nas – wrócimy z tarczą, czy na tarczy?

World of Warcraft: Legion jest szóstym dodatkiem do nieśmiertelnego MMORPG ze stajni Blizzard Entertainment. Premiera odędzie się 30 sierpnia, ale developerzy zadbali, żeby ten miesiąc był pracowity, przygotowując preludium do nowej ekspansji. I to jakie!


Inwazja Legionu
W ramach eventu przed Legionem, gracz ma szansę wziąć udział w ataku na Zniszczony Brzeg, gdzie Gul’dan otworzył przejście dla Płonącego Legionu. Jest to krótkie scenario ze świetnymi* przerywnikami filmowymi i przytłaczającym klimatem – pierwszy raz grając w World of Warcraft poczułem się naprawdę osaczony. Po powrocie czeka na nas żywiołak Khadgara z nową misją, w której odwiedzimy m.in Ulduar i Karazhan, a także będziemy mieli okazję bronić Dalaranu przed demonami. W związku z wydarzeniami, które zaszły podczas walk z Legionem, doczekamy się zmian w strukturach zarówno Hordy jak i Przymierza.

W Azeroth czekają nas za to inwazje – Płonący Legion otwiera portale w różnych krainach, a naszym zadaniem jest odparcie jego ataku. Całość wygląda jak mieszanka znanych z Warlords of Draenor bonusowych celów na mapie i scenariuszy. Za stłamszenie każdej inwazji dostajemy nagrodę – Nethershardy, które możemy wymienić na różne przedmioty, oraz części ekwipunku o wysokim (700 item level) poziomie, porównywalnym z przedmiotami z Hellfire Citadel w wersji heroicznej. Blizzard bardzo się postarał i sprawił, że zagrożenie ze strony Legionu jest na tyle poważne, że nawet w stolicy nasza postać nie jest bezpieczna – niektórzy gracze mogą usłyszeć mroczne szepty obiecujące niezrównaną moc. Ci, którzy się im poddadzą, zostaną sługami Legionu. Nie na długo, rzecz jasna.


Łowcy i zwierzyna
Z odsieczą przybywają nam Łowcy Demonów, czyli druga po Rycerzu Śmierci klasa heroiczna. Startują na 98. poziomie, wymagają postaci o poziomie 70. lub wyższym, a jedynymi dostępnymi dlań rasami są Nocne i Krwawe Elfy. Ich największym atutem jest mobilność – po raz pierwszy w World of Warcraft został zastosowany podwójny skok i długi skok, znany z gier takich, jak np. Devil May Cry. Strefa startowa Łowców jest bardzo dobrze zaprojektowana i bardziej przypomina gry cRPG z krwi i kości, niż MMO. Liczba graczy jest idealna dzięki grupowaniu między realmami – nie będziemy tam sami, spotkamy innych Łowców Demonów, ale nie będzie sytuacji, w której zabraknie mobków do zabicia.

Premiera
Za parę dni będziemy mieli szansę zmierzyć się z Płonącym Legionem. Już teraz możemy zakupić wersję pre–purchase bezpośrednio od Blizzarda, która od razu da nam szansę pograć Łowcą Demonów, albo można zaczekać do 30. Sierpnia. Wtedy to dodatek pojawi się na półkach sklepowych – a w nim dodatkowe 10 poziomów doświadczenia, dwunasta klasa, nowy kontynent i kompletnie przerobiony system PvP. Nowości jest jeszcze więcej, zapraszam więc do gry, bądź do recenzji, która pojawi się w CD–Action niebawem.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 17 września 2016, 21:54   loson12
https:www.g2a.com/r/world-of-warcaft-promocje
czwartek, 25 sierpnia 2016, 20:18   Manioss
@AkarZaephyr Jak w większości gier a zwłaszcza w MMO ludzie idą po najmniejszej linii oporu (zresztą nic w tym dziwnego ^^). A w WoWie jest tyle questów, że spokojnie można wylevelować parę postaci i nadal mieć skończone jedynie mały procent wszystkich questów bo praktycznie zawsze jest jakieś alternatywne miejsce do expienia.
czwartek, 25 sierpnia 2016, 18:04   Maciejka01
Parę milionów osób wróci, potem odejdą wraz z milionem tych co jeszcze w Cataclysm grają. Lepiej byłoby gdyby zrobili retcona (aka: całego WoW-a dać jako alternatywną rzeczywistość), a zrobić WarCrafta IV (który zaczyna się dekadę po TFT i opowiada fabułę WoW-ów bez tych wszystkich idiotyzmów które miał). Ale to się nie stanie po tym jak spaprali SCII i DIII.
czwartek, 25 sierpnia 2016, 17:00   AkarZaephyr
No właśnie, @Manios, ma niesamowity lore którego nie chce się czytać w miniaturowych okienkach pisanych maczkiem, i bardzo nad tym ubolewam :) Tym bardziej jak się leveluje instami to nie wiadomo nic o lore. A expi się instami bo nikomu nie chce się robić 5000 questów po raz enty na każdej kolejnej postaci, i w tym widzę problem :) Mnie najbardziej WoW podobał się na początku - pierwsza postać, eksploracja, wczytywanie się w lore - to były niesamowite chwile! (jeszcze w trakcie BC). Miło wspominam :)
czwartek, 25 sierpnia 2016, 16:16   Manioss
@AkarZaephyr WoW ma niesamowite lore, historię, postacie itp. tylko mało kto się tym interesuje. Każda strefa (zwłaszcza w nowych dodatkach) ma jakąś historię, którą świetnie opowiadają questy i scenerie tylko jak napisałem wyżej wystarczy się zainteresować. A propos tego, że w SW: ToR są questy grane przez aktorów głosowych to w WoWie też takie są a w Legionie chyba wszystkie takie będą chociaż nie jestem pewien no i nie wiem czy wiesz, ale w WoWie jest pewnie z ~5000 questów jak nie więcej :]
czwartek, 25 sierpnia 2016, 12:49   AkarZaephyr
Sagan - oczywiście że jest największym MMO, nie ulega to wątpliwości :)
Problem w tym że levelowanie przez insty powoduje że nie wiem co się dzieje w krainie i dlaczego, a umówmy się - nikt nie czyta już tekstów questowych, stąd kompletne oderwanie postaci od środowiska i lore'u. Moją uwagę w SW:ToR przykuwa właśnie fabuła i splecenie postaci z otaczającym światem.
Stąd słuszny wniosek, iż dla mnie (i tylko dla mnie, jeśli masz inny pogląd to spoko :) ) lepsze jest SW:ToR. Pozdro ;)
czwartek, 25 sierpnia 2016, 12:43   Sagan51
AkarZaephyr Chyba gramy w inne gry. Wymaxować krainę udaję nam się do granicy 15lev. Potem spamujemy insty i exp leci jak szalony, nawet bez herluma. Mi nie raz, nie dwa zdarzało się wyjść z krainy po zrobieniu tylko kilku q. Natomiast nagrywanie każdego q przez aktora uważam za głupotę w MMORPG. Szkoda na to czasu i pieniędzy, które swotr nigdy się pewnie nie zwrócą. Nadal wow jest największym płatnym mmo i jeszcze długo tak pozostanie :)
czwartek, 25 sierpnia 2016, 12:20   KmP900
I tak Guild Wars 2 lepsze ;)
czwartek, 25 sierpnia 2016, 12:08   AkarZaephyr
Przebiegałem w WoW dwa lata życia i muszę przyznąć że SW:ToR bije WoW na łeb. Nie dość że wszystkie questy są grane przez aktorów głosowych, to EA podbiło expa za story line quests i nie trzeba walić wszystkich najdrobniejszych pobocznych questów żeby awansować level. Tego najbardziej brakuje mi w WoW, bo zniechęciła mnie właśnie konieczność robienia wszytkich nudnych questów pobocznych.
Przez to nie mogłem już patrzeć na Durotar i nigdy nie wybiłem więcej niż jednej postaci na max poziom.
czwartek, 25 sierpnia 2016, 9:35   Kudzu
@Maniutek7, zgadzam sie. Powinny byc dwie recenzje kazdego MMO, premierowa i po, powiedzmy, pol roku, zeby dac czas grze na rozwiniecie (lub zwiniecie) skrzydel ;)

O autorze

Radeghost

Podobne newsy

Artykuły

Całe lata już minęły od ostatniej naprawdę dobrej gry single player z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Wygląda jednak na to, że znów się doczekaliśmy, a Fallen Order będzie jednym z ważniejszych tytułów tego roku. Przekonałem się o tym, przechodząc pokaźny jej fragment na specjalnym pokazie, jaki Electronic Arts zorganizowało w Los Angeles.

Komentarzy:
15

Myśl na dziś: W związku z obecnymi cenami warzyw wegetarianie wracają do jedzenia mięsa.

Komentarzy:
1

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
10

Myśl na dziś: Lepiej późno niż wcale!

Komentarzy:
4

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z