Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HIT[10 dni z M&M Heroes III HD] Frakcje ? Nekropolia

Papkin poniedziałek, 26 stycznia 2015, 12:40 O grach inaczej
PC
homm3_nekropolia1
homm3_nekropolia1

Tylko jeden strzelec. Słabe jednostki startowe. Kościane smoki, których statystyki mogą być powodem do podśmiechujek. Efekt? Miasto tak silne, że bywa zakazywane w herosowych turniejach. Żeby było jeszcze zabawniej - na dużych mapach Nekropolia dzieli i rządzi, na mniejszych bywa z kolei chłopcem do bicia.

Zarówno tutejsi czarownicy, jak i rycerze śmierci zaczynają przygodę z umiejętnością nekromancji (na poziomie podstawowym przywraca – w formie szkieletów – 10% poległych podczas walki stworzeń, na mistrzowskim – 30%). Warto wzmocnić tego skilla wybierając specjalizującego się w nim Isrę (bezwzględnie zakazanego zresztą w co bardziej oficjalnych rozgrywkach). Na późniejszym etapie można zastanowić się nad włączeniem w poczet aromatycznych herosówTamiki (specjalizującej się w czarnych rycerzach), Vokiala (wampiry, którymi jeszcze się w tym tekście pozachwycamy), a z postaci władających magią - Thanta (czar ożywienie) i Aislinn (deszcz meteorytów). Jest zresztą w czym przebierać – liderzy pozostający na usługach Nekropolii stanowią interesujący miszmasz przydatnych zdolności i specjalizacji.

W kosztorys należy włączyć właściwie wszystkie surowce. Przy czym, gdy idzie o budynki produkujące jednostki, poza mauzoleum (5 jednostek siarki), zasobów innych niż złoto, drewno i kamień wymaga jedynie smocza krypta oraz ulepszenia. Jako że armie nieumarłych bazują w pewnej mierze na legionach szkieletów, dobrze jest wznieść zwiększający skuteczność ich pozyskiwania nekromatron (zwłaszcza, że tysiąc sztuk złota nie obciąża zbytnio budżetu), ewentualnie szkieletornię, dzięki której przekształcimy w chodzący kościec jednostki innych frakcji. Niewielkie profity przynosi natomiast kuźnia (bo i na co komu namiot medyka?).

Szkielet, jaki jest, każdy widzi. Statystyki ma niespecjalne (choć wciąż zjada chochlika na śniadanie), a jego jedyną siłą jest liczebność. Ożywieniec punktuje wytrzymałością, kuleje natomiast na pozostałych frontach – uderza słabiej niż kościej, rusza się raptem 3 pola na turę, a jego mizernego potencjału wcale nie poprawia awans na zombie (przy ataku ma 20% szans na nieznaczne obniżenie ataku i obrony przeciwnika). To jedna z gorszych (jeśli nie najgorsza) jednostka drugiego poziomu.

Tak naprawdę armia Nekropolii bywa groźna dzięki legionom szkieletów, liszom (niezwykle kompetentny strzelec), wampirzym lordom (ulepszeniu wampirów, które to należy poczynić niezwłocznie i bez dyskusji) oraz czarnym rycerzom. Kuzyni Roberta Pattisona mają bardzo dobre statystyki, a w dodatku blokują kontrataki i, dzięki wyssaniu życia, które wskrzesza poległe wąpierze przy każdym uderzeniu, zasługują na miano herosowego perpetuum mobile. Przy umiejętnej grze nie stracicie podczas starcia ani jednego krwiopijcy. Czarny rycerz to natomiast (obok nagi z Fortecy) najlepsza jednostka szóstego poziomu, która w dodatku w swej ulepszonej wersji ma 20% szansy na przeklęcie przeciwnika i tyle samo na zadanie podwójnych obrażeń! W jakimś stopniu rekompensuje on słabość kościanych smoków (które po awansie wciąż prezentują się mocno tak sobie, są natomiast szybkie i mają przydatną zdolność postarzania atakowanego przeciwnika, co na 3 tury odbiera mu połowę punktów zdrowia).

Dodajmy, że nieumarli nie posiadają morale (to akurat miecz obosieczny), są odporne na strach, oślepienie oraz hipnozę, truciznę, czy plagę. Nekropolia ma mniejszy potencjał na małych mapach i dobrym pomysłem jest zaatakować ją szybko. Z każdym tygodniem szanse na jej zwycięstwo rosną.

Jednym zdaniem: Grywalna Armia Czerwona - potęga, która braki w wyszkoleniu nadrabia liczebnością.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 4 lutego 2015, 10:10   Prince580

Moja ulubiona frakcja w każdych Heroesach

sobota, 31 stycznia 2015, 12:22   Shedra

Necropolis ,miasteczko jedno z najlepszych. Umarlaki odporne na już wymienione czarki ,to dodam coś więcej na ten temat. Są tego plusy i minusy. sto procent odporności na klątwy magii ognia i mniejszego działu magii umysłu ,plus plagi i wskrzeszenia (choć zamiast tego mają ożywienie). Ale są niestety także odporne na jakiekolwiek buffy magii wody. Jednak to nie problem ,jako że żaden necruś nie może się jej nauczyć :)
Tutaj prosta sprawa szkielety jak wcześniej napisałem ,a później support lisze i rycerze

sobota, 31 stycznia 2015, 11:59   Shedra

Zanim przeczytam komentarze powiem jedno. Od SoD&039;a na dużych mapach wymiata ,bardzo szybko i łatwo (płaszczyk) ,jednak nie o SoD&039;zie tutaj gadamy. Zawsze jak patrzę na nekropolię przy wyborze miast przypomina mi się duch w pierwszych KB i hirkach. Choć w hirkach o sto kroć bardziej (nie sprzeciwiały ci się w trakcie rośnięcia w siłę). ps. ostatnio widziałem bardzo rozbudowaną gierkę flash na podstawie w 90% KB. Tutaj duchów nie ma ,ale jest szkieletornia i tawerna :) (za 5koła ,100 lub więcej szkieletów) :)

wtorek, 27 stycznia 2015, 7:37   Ganjalf

Mój ulubiony zamek. Satysfakcja z zalania przeciwnika kościejami - bezcenna. A ulubieni herosi to Sandro i Tamika.

poniedziałek, 26 stycznia 2015, 19:56   Veldrim

Dość silny zamek chociaż czasem miewałem problemy z rozkręceniem go gdy miałem mało czasu na zebranie lepszych jednostek

poniedziałek, 26 stycznia 2015, 16:52   ewerlord

*DuncunIdahho Heroes 3 HD jest remakiem Heroes 3: The Restoration of Erathia czyli podstawki.
Oznacza to ze nie będzie póki co artefaktów kombinowanych, chyba że UbiSoft coś jak zwykle spaprze.

poniedziałek, 26 stycznia 2015, 16:47   ewerlord

Zdolność postarzania posiadają tylko Widmowe Smoki czyli wersja ulepszona.
Dzięki UbiSoft&039;owemu tłumaczeniu nie mamy już Wampirzych Lordów tylko Władców Wampirów.
Uważam osobiście, odwrotnie niż autor tekstu, że Nekropolia ma właśnie przewagę na małych mapach gdzie szybko może dokopać się do wrogiego zamku i zalać go znaczną przewagą szkieletów, niż na dużych gdzie szkielety są masakrowane przez duże ilości lepszych jednostek.

poniedziałek, 26 stycznia 2015, 16:28   DuncunIdahho

Jedna z najpotezniejszych frakcji w grze, w polaczeniu z mistrzowska magia ziemii, wymiata kazda nacje, Kosciane smoki z duza szybkoscia, przydaja sie tylko do kolejnosci ruchu, 1 czar grupowe spowolnienie, potem kontratak i tarcze ognia na wampirzych lordow, plus 2 arcylisze w armii, reszta nawet nie musi brac udzialu w walce. wampir i lisze zrobie cala gre. A tak jak pisal ktos nizej w SoD praktycznie nie do pokonania, bo buty trupa, amulet grabarza oraz kaptur wampira bardzo latwo zdobyc/ kupic.

poniedziałek, 26 stycznia 2015, 16:25   ravandil

Widać nie tylko ja uważam Vidominę, za "must have" w Nekropolis :)

poniedziałek, 26 stycznia 2015, 15:23   ZAGGI

@Tweed: Też zawsze brałem Vindominę, moja ulubienica z tego zamku :)

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Ludzie, ludzie, Heroes VII i Heroes III HD za bezcen!

News
wtorek, 9 czerwca 2015

ludzie-ludzie-heroes-vii-i-heroes-iii-hd-za-bezcen 60 złotych - tyle wynosi obecnie w internetowym sklepie Ubisoftu cena pakietu Might & Magic Heroes VII - Digital Deluxe Edition, zawierającego między innymi dostęp do wersji beta gry, ekskluzywne DLC oraz Heroes of Might and Magic III w wersji HD. Z racji, że normalna cena wynosi 240 złotych... warto chyba się pospieszyć?

Komentarzy:
33

Artykuły

Którą wybierzesz? Pieśń o przygodzie, wolności i historii, pieśń o zdegenerowanych bandytach na Dziwnym Zachodzie, a może pieśń o niedającej się opisać grozie?

Komentarzy:
5

Popularnemu Pac-Manowi stuka właśnie 40 lat. Takiej rocznicy nie możemy zignorować. Ale, że na jego temat pisałem dość obszernie ze 2 lata temu (CDA 02/2018), dziś tylko w telegraficznym skrócie przypomnę najważniejsze informacje na jego temat.

Komentarzy:
2

Machamy biało-czerwoną flagą i gramy na baczność, pożerając ogórki kiszone, bo w tworzeniu każdej z tych gier brali udział Polacy. 

Komentarzy:
1

A gdyby tak spróbować czegoś nowego?

Komentarzy:
15

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z