Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITThief ? minizapowiedź. Wizja!

Gem poniedziałek, 8 kwietnia 2013, 14:58 Zapowiedź
Thief
Thief

Nasz sześcioczęściowy cykl minizapowiedzi przybliżających najważniejsze innowacje w nowym Thiefie trwa. Tym razem – wizja.

Nie ma wątpliwości, że właściwie każdy z elementów nowego Thiefa - Miasto, bohater, wyposażenie, technologia – jest w stanie spodobać się nie tylko fanom serii. Gdybym jednak musiał wskazać jedną rzecz, która w trakcie prezentacji wywarła największe wrażenie na mnie, to byłaby to spójna wizja, w myśl której cała gra staje się zestawieniem kontrastów. Tradycyjne zderzenia bezpiecznego mroku i rażącego światła, czy natury/magii i cywilizacji/techniki zostały przy tym dodatkowo wzmocnione przez Eidos Montreal, w taki sposób, że kontrasty zaczynają odgrywać jeszcze ważniejszą rolę, niż dotychczas.

Przede wszystkim kontrasty mają za zadanie różnicować warunki rozgrywki. Mrok i mgła choćby na zupełnie różne sposoby ograniczają widoczność – w tym bycie widocznym. Ale nie tylko: chłodna paleta barw na zewnątrz skłaniać ma graczy do szukania schronienia w ciepłych wnętrzach. Te z kolei dzielić się będą na stare/ciężkie/ciemne budowle późnośredniowieczne i nową/lekką/jasną architekturę w stylu wiktoriańskim. Naturalnie ich charakter wpłynie także na grywalność: złupienie tych pierwszych, biedniejszych, będzie bezpieczniejsze, drugich natomiast – tych zamieszkiwanych przez bogaczy – bardziej opłacalne. 

Wyraźny jest także kontrast pomiędzy poszczególnymi fragmentami misji. Rozpoczynają się zwykle ma ulicach Miasta klasycznym ostrożnym przekradaniem się w miejsce akcji. Następnie – zakładając, że nie wystąpią warunki skłaniające do przyspieszenia – gra zmienia się w skrytą infiltrację lokacji połączoną naturalnie z jej łupieniem. W trakcie jednak może dojść do wykrycia, co wymusi dynamiczną ucieczkę, a w najgorszym wypadku – walkę. Na szczęście w tym ostatnich pomoże funkcja „koncentracji”, dającą szansę na drugi oddech. Niemniej widać wyraźnie, że nowy Thief ma być atrakcyjny nie tylko dla starej szkoły, lecz także nowego pokolenia. 

Więcej informacji i więcej grafiki z nowego Thiefa oraz megazapowiedź gry w najnowszym CD-Action już jutro!
 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 9 kwietnia 2013, 10:27   Deathdealer

Lol co CDA nie zrobi by zwiększyć klikalność, to już newsy na raty szatkują :P Zastanawiam się, kiedy wprowadzą odpłatny dostęp do strony :)

poniedziałek, 8 kwietnia 2013, 18:57   KoweK

Gdyby ludzie nie narzekali, to nasz poziom rozwoju zatrzymałby się już dawno. ;)

poniedziałek, 8 kwietnia 2013, 18:49   2real4game

@KoweK
Smutne to jest malkontenctwo takich jak ty. Niestety cierpi na to większość rodaków.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013, 17:41   KoweK

@2real4game, smutni są ludzie Twojego pokroju. Byleby tylko rozumieć, a jakość może być mizerna.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013, 17:15   Ganjalf

A poważnie; jeśli coś nie powinno się znaleźć w newsie, to powinno się to poprawić i tyle.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013, 17:02   Ganjalf

@2real4game
Psziąc w ten sopósb też izdei się pałoapć o co chozdi, a jdenak niebzyt dborze o wylgdąa, nie sądizsz? ;)

poniedziałek, 8 kwietnia 2013, 16:41   SomekindofDevil

W sumie Gem widziałeś więcej, więc nie próbuję podważać twojego słowa, ale na dzień dzisiejszy tak zwana "wizja" to "zerżniemy kasę ze starych fanów, nazywając grę po ich ukochanej skradance i zerżniemy kasę z nowych fanów obiecując dużo akcji". Obyś miał rację i nowy Garrett faktycznie potrafił spodobać się nie tylko nowym fanom.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013, 16:41   2real4game

A po co ci poprawianie poprzednich artykułów? Tylko głąby się nie połapią jak powinno być. W czytaniu one nie przeszkadzają.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013, 16:07   Kodaemon

A poprzednie artykuły jak nie poprawione, tak nie poprawione.

O autorze

Gem

Podobne newsy

Nowy Thief? "Zapomnijcie!"

News
wtorek, 16 maja 2017

nowy-thief-zapomnijcie Developerzy nie mają dobrych wieści...

Komentarzy:
9

Artykuły

„Wyszeptałam słowa, które kowale wypowiadają w kierunku żelaza; które mordercy wypowiadają w kierunku swoich ofiar; które ogień wypowiada w kierunku tego, co je karmi. Tylko ja wiem, czego dokonałam, ale ukształtowało to moją ścieżkę”.

Komentarzy:
7

W odcinku z tego tygodnia odnajdą się przede wszystkim entuzjaści grania we dwoje. A także ci, którzy mają ochotę rzucić wszystko i uciec do lasu.

Komentarzy:
2

To samo co każdego dnia, Pinky. Pijemy wino i mścimy się na ludzkości.

Komentarzy:
7

Czy zdecydujesz się poznać odpowiedzi na wszystkie pytania, jeśli nie będziesz mógł się nimi z nikim podzielić?

Komentarzy:
5

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z