Netflix potroił zainteresowanie swoją ofertą gier dzięki GTA
Jest to spowodowane udostępnieniem przez amerykańską korporację odświeżonej trylogii Grand Theft Auto. GTA: The Trilogy – Definitive Edition pojawiło się w aplikacji mobilnej Netfliksa 14 grudnia zeszłego roku.
Trylogia GTA jest najbardziej udaną premierą w dotychczasowej historii pod względem liczby instalacji i zaangażowania graczy. Niektórzy konsumenci najwyraźniej rejestrują się specjalnie po to, żeby zagrać w te gry.
Pomimo entuzjazmu firmy nie należy się spodziewać, że usługa growa Netfliksa będzie w najbliższym czasie konkurować z Sony i Microsoftem. Według danych CNBC z października, mniej niż 1% wszystkich ówczesnych abonentów codziennie uruchamia grę w ramach serwisu.
Netflix wydaje się być świadomy swojej marginalnej pozycji na rynku gier. Korporacja sama przyznała, że dział odpowiedzialny za gaming jest mały, zwłaszcza w porównaniu z jej działalnością związaną z filmami i serialami. Mimo to firma planuje dalszy rozwój i inwestycje na tym polu. W chwili obecnej nie podano żadnych informacji na temat plotek dotyczących wprowadzenia zakupów i reklam do netfliksowej platformy gamingowej. Wydaje się, że na razie te pomysły są jedynie przedmiotem wewnętrznych dyskusji.
Czytaj dalej
-
Twórca serii Nier przyznaje, że ostatnio pracował nad wieloma nowymi projektami....
-
Darmowe chińskie RPG z otwartym światem zalicza świetny debiut. Where...
-
Twórcy Escape from Tarkov wspierają Rosję w wojnie z Ukrainą? Gracze...
-
Krafton miał prosić o pomoc ChatGPT, by nie musieć wypłacać premii twórcom...
