3
2.04.2024, 09:45Lektura na 2 minuty

Haptyka Razera w akcesoriach erotycznych

Trudno w to uwierzyć, ale gamingowe wynalazki zawędrowały do branży erotycznej. Technologia haptyczna Razera znajdzie zastosowanie urządzeniach, które z graniem mają raczej niewiele wspólnego.


Grzegorz „Krigor” Karaś

To nie jest spóźniony news na 1 kwietnia. A przynajmniej takie zapewnienie otrzymaliśmy od oficjalnego polskiego przedstawiciela PR firmy Razer, który – jak nam przekazano – sam upewniał się co do charakteru tej informacji i potwierdził nam jej autentyczność.


Technologia Razera trafia do zabawek dla dorosłych

O co więc chodzi? Razer opracował technologię Sensa HD Haptics, która powstała z myślą o urządzeniach gamingowych. Sprawia ona, że gracze mogą doświadczać świata gry również poprzez dotyk i odczuwanie wielokierunkowych drgań o regulowanej intensywności. Co ciekawe, Sensa HD Haptics może działać w sposób zharmonizowany na różnych urządzeniach, również odzwierciedlając muzykę, dzięki pakietowi SDK możliwa jest zaś szeroko posunięta indywidualizacja zachowania haptycznego sprzężenia zwrotnego. Najwyraźniej wspomniany wynalazek okazał się tak dobry, że trafi do zabawek dla dorosłych.

Foto: Razer
Foto: Razer

Technologia Razera zostanie wykorzystana w produktach marki Womanizer – jednego z największych na świecie producentów akcesoriów erotycznych. Poprawi ona działanie gadżetów w dwóch obszarach: Pleasure Air Technology i Smart Silence. Pierwszy z nich zapewnia bezdotykową stymulację dzięki połączeniu pulsujących i masujących zmian ciśnienia powietrza, druga jest aktywowana tylko wtedy, gdy gadżet wchodzi w kontakt ze skórą użytkownika.


Technologia Razer Sensa HD Haptics pozwala na tworzenie zniuansowanych wrażeń, w których urządzenie znika, a doznania dotykowe mogą być dostarczane z jeszcze większą intensywnością. Cieszymy się, że nasze rozwiązania wzbogacą możliwości akcesoriów Womanizer.


Eric Vezzoli, Associate Director Haptics, Razer

Pierwszy produkt Womanizer wykorzystujący wspomnianą technologię ma zostać wprowadzony na rynek latem tego roku. Zaskoczeni? Bo my z całą pewnością. Jeśli nikt nas nie robi w konia, to bez wątpienia jest to jeden z bardziej niecodziennych przykładów „migracji” technologii, jaki ostatnimi czasy się zdarzył…


Czytaj dalej

Redaktor
Grzegorz „Krigor” Karaś

Gdyby mnie ktoś zapytał, ile pracuję w CD-Action, to szczerze mówiąc, nie potrafiłbym odpowiedzieć. Zacząłem na początku studiów i... tak już zostało. Teraz prowadzę działy sprzętowe właśnie w CD-Action oraz w PC Formacie. Poza tym dużo gram: w pracy i dla przyjemności – co cały czas na szczęście sprowadza się do tego samego. Głównie strzelam i cisnę w gry akcji – sieciowo i w singlu. Nie pogardzę też bijatyką, szczególnie jeśli w nazwie ma literki MK, a także rolplejem – czy to tradycyjnym, czy takim bardziej nastawionym na akcję.

Profil
Wpisów586

Obserwujących23

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze