Wiemy już mniej więcej, dlaczego online w DriveClub nie działa
Jak wiecie, DriveClub zaliczył kiepski start – jak to bywa z grami skupionymi wokół rozgrywek sieciowych, produkcja miała... trochę problemów. Problem w tym, że te trwają do dzisiaj, a abonenci PS Plus w swoją wersję nie mogą grać w ogóle. Wiemy już, co zawiniło.
Jak na Twitterze przyznali twórcy:
Nie mamy limitów jeśli chodzi o liczbę serwerów albo jakość sprzętu. Sprowadza się to całkowicie do bugów kodu serwera.
Odpowiedziano też na pytanie o rekompensatę dla tych, którzy nabyli grę:
Rozważamy teraz wszystkie nasze opcje.
Pozostaje nam więc czekać, aż dziury zostaną załatane.

Jak wiecie, DriveClub zaliczył kiepski start – jak to bywa z grami skupionymi wokół rozgrywek sieciowych, produkcja miała… trochę problemów. Problem w tym, że te trwają do dzisiaj, a abonenci PS Plus w swoją wersję nie mogą grać w ogóle. Wiemy już, co zawiniło.
Przynajmniej przyznali się że błąd leży po stronie kodu 🙂
Przed premiera nie mogli tego zrobić.
Jeszcze niech naprawią niewidzialność gracza dla AI to będę bardziej niż szczęśliwy. Brutalność innych pojazdów jest tak upierdliwa, że momentami żałuję, że to nie GTA, bo bym powystrzelał tych kretynów co do jednego.
I znowu fanbaye xklocunia mogą się wyżyć na playfailnow. 😀
Jak widać to fanboje ps4 uwielbiaja jechac po xo. Widać kim sa posiadacze obu konsol.
takie rzeczy mogły występować w wersji alpha, ale już na pewno nie powinny występować w becie. w sytuacji problemów z serwerami w grze typu milti to nic innego jak skok na kasę.