Starfield: Aktualizacja z DLSS3 wychodzi z bety
Choć Starfield wykręcił niesamowity wynik na premierę, to czegoś mu zabrakło, by przetrzymać to dłużej. Najpierw dowiedzieliśmy się, że na tegorocznym The Game Awards najnowsza gra Bethesdy otrzymała tylko jedną nominację, a potem pisałem, że na Steamie już więcej osób gra w Skyrima niż w Starfielda. Cóż, jest jakaś szansa, że sytuację uratuje aktualizacja z DLSS3, która w pierwszej połowie listopada weszła do bety na Steamie. Zwłaszcza że wynik testów Digital Foundry napawał optymizmem.
Dwa tygodnie – tyle wspomniana aktualizacja spędziła w fazie testowania. Mogliśmy już zobaczyć, jak Starfield wygląda razem z tym patchem, ale pojawiło się kilka warunków, w tym jednym z nich było niezapisanie postępów rozgrywki. Nie powinno to być jednak dłużej problemem – w ogłoszeniach na Steamie developerzy dali nam znać, że aktualizacja 1.8.86 jest już oficjalnie w grze.
Aktualizacja wprowadza wsparcie dla DLSS firmy Nvidia dostępne dla graczy PC. Posiadacze kompatybilnych kart graficznych z układami Nvidia mogą od teraz korzystać z funkcji DLSS Super Resolution, Deep Learning Anti-aliasing (DLAA), niskiego opóźnienia Nvidia Reflex i generowania klatek obrazu DLSS.
To jest ta najważniejsza informacja, ale – jak już zresztą pisałem ostatnim razem – update jest całkiem spory. Obejmuje poprawki i usprawnienia w obrębie wydajności, stabilności, rozgrywki czy misji. A ponadto przypominam, że od teraz nie będziemy musieli zbierać jedzenia do ekwipunku, a możemy je zjeść prosto ze świata gry.
Czytaj dalej
-
Pacific Drive niespodziewanie zadebiutowało na Xboksie. Premierę zaliczył też dodatek...
-
EA zapewnia, że wartości firmy po sprzedaży się nie zmieniają, ale znani twórcy...
-
Cthulhu: The Cosmic Abyss z datą premiery. Lovecraftowski horror psychologiczny...
-
Gra weteranów Telltale ze świetnym przyjęciem na Steamie. Dispatch zbiera fantastyczne...
