Oficjalne stanowisko Wydawnictwa Bauer ws. przyszłości CD-Action
W związku z doniesieniami na temat przyszłości dotyczącej magazynów „CD-Action” i „PC Format” Wydawnictwo Bauer wystosowało oficjalne oświadczenie.
W związku z doniesieniami na temat przyszłości dotyczącej magazynów „CD-Action” i „PC Format” Wydawnictwo Bauer informuje, że oba czasopisma nadal będą się ukazywać. Dziennikarze otrzymali wypowiedzenia i mają różne okresy wypowiedzenia, w trakcie których pracować będą nad kolejnymi wydaniami. Decyzja o dalszych losach ww tytułów zostanie podjęta w nadchodzących miesiącach.
Czytaj dalej
261 odpowiedzi do “Oficjalne stanowisko Wydawnictwa Bauer ws. przyszłości CD-Action”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ponad 20 lat z Wami. Bardzo smutna wiadomość.najpierw zamknęli Playboya, teraz CdAction. Najlepiej stworzyć chyba własną spółkę i wydawać samemu lub przyłączyć się do polskiej grupy? Ale nie ma gwarancji, bo Playboy był też chyba w polskiej grupie wydawniczej. A Pixel? Jakoś sobie radzi. Proponuję żeby redaktorzy CdAction zaczęli wydawać własne pismo. Na Patronite znajdą wsparcir na pewno!
@Mizman77|No i następny.|Pisma papierowe znikają, bo jak część tu zebranych wyrzucała redakcji, „ciekawsze i szybciej dostępne treści można znaleźć w Internecie”.|Mogliby sobie przynależeć do Grupy Wydawniczej Władców R’lyeh, i tak by ich zamknęli, jeżeli nakład by się nie rozchodził.
@sadpanda|Kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy to nie jest mało. Spokojnie by zarobić na kilkanascie osób w redakcji. Ja chętnie będę kupował wersję cyfrową, bo i ekologicznej i na półkach mało już miejsca.Pixel na pewno ma mniejszy nakład i wychodzi dalej.A i jakość papieru mają wysoką 🙂 Po prostu mniej kasy dla korporacji i sami sobie poradzą z wydawaniem. Powodzenia!
@Mizman77|Mi się wydaje, że gros kasy szedł na licencje wydawców na gry, ale tu musiałby się insider wypowiedzieć, a jak znam życie to na to jest klauzula poufności.
@sadpanda – „część tu zebranych wyrzucała redakcji, „ciekawsze i szybciej dostępne treści można znaleźć w Internecie””|o to to. Tylko jakoś nikt z nich nie napisał, gdzie takie treści można znaleźć. Wiem, że zdarzają się na tych bardziej i mniej popularnych portalach, ale i tak trzeba się na nich przebijać przez mnóstwo śmieci, żeby wygrzebać coś ciekawszego. A w CD-Action czasami trafiało się coś słabszego.
Pełniaków też nie muszą dawać w dobie darmówek i licznych promocji.
@boorger ja bym za to chętnie zobaczył jakiś cyfrowy dodatek jak za dawnych czasów. Z elektroniczną formą gazetki, ActionMagiem, bonusem 1 i 2 itd. Oczywiście w normie kodu do hostowanych gdzieś treści. Ale przy obecnym wydawcy, dla którego pismo to tylko papir, to chyba marzenie ściętej głowy.
@Imbram – pewnie nie mają już mocy przerobowych, aby tworzyc bogate wersje elektroniczne. Jakby nie patrzec – wszyscy wiedzą, że nr 7/2020 to ostatni. Muszą nad nim porządnie popracowac.
@sadpanda – na to byl osobny budzet.
@Smuggler|Tego się nie spodziewałem.|@Mizman77|Jeszcze jedna sprawa: do kogo jest kierowany Pixel, a do kogo CD-Action.|Pixel sprzedaje się na nostalgii (co nie znaczy, że to źle!), i jest kierowany raczej do osób ~40-50 lat, które mogą sobie przypomnieć jak to kiedyś było fajnie. I przy okazji są przyzwyczajone do formy fizycznej.|CDA jest bardziej „na czasie”, odbiorcy są młodsi, wychowani online. Po co mają płacić, jeśli mają „to samo” za darmo w Internecie?
Też znajduję sobie recenzje, zapowiedzi online, ale np. publicystykę wolę na papierze, dłuższe czytanie z ekranu jest dla mnie niewygodne.|A tak przy okazji, to nawet nie wiedziałem, że CDA ma kanał na YT. Do głowy mi to nie przyszło i jakoś nigdy nie szukałem, jak miałem wszystko w rękach na piśmie.