24.09.2011, 11:11Lektura na 2 minuty

Deus Ex: Human Revolution - Bunt Ludzkości: Brakujące Ogniwo - gameplay z komentarzem [WIDEO]

Square Enix opublikowało pięciominutowy gameplay z Brakującego Ogniwa, pierwszego DLC do Deus Ex: Human Revolution - Bunt Ludzkości. Film opatrzony jest komentarzem Mary DeMarle, głownej projektantki narracji.


Piotrek66

Gameplay z komentarzem:

Z kolei producent dodatku Brakujące Ogniwo, Marc-Andre Dufort zdradził w rozmowie z Eurogamerem, że na końcu rozszerzenia na graczy czeka walka z bossem. Została ona jednak - w przeciwieństwie do tych znanych z podstawki - zaprojektowana przez samo Eidos Montreal, tak więc nie będzie tak frustrująca i wroga będzie można pokonać na kilka sposobów.

Jak mówi:


Możesz właściwie nie zabić bossa. Możesz go też ogłuszyć. Albo zlikwidować go z daleka. Możesz nawet zabić go nie dając się zauważyć. Starcie z nim jest znacznie większym wyzwaniem niż walka z bossami w innych grach.


Dufort wypowiedział się także na temat pojedynków z bossami w podstawowej wersji Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości, które były frustrujące i zmuszające graczy do otwartego ataku, pomimo tego, że w trakcie pozostałej rozgrywki gracze byli zachęcani do cichego likwidowania przeciwników. Jak mówi:


Wszystko, co zostało zrobione w Eidos Montreal, jest znacznie mniej frustrujące [od walk z bossami]. Ale wszystko zależy od sposobu, w który grasz. Jeśli stawiasz na otwartą walkę, najprawdopodobniej nie będziesz miał problemów z bossami. Umożliwiliśmy więc w tym konkretnym starciu z dodatku dostosować do niego sposób zabawy.


Jak dodaje:


W podstawowej wersji grałem stawiając po trochu na skradanie się i walkę, dysponowałem więc kilkoma dobrymi broniami. Nie miałem problemów z bossami, walki z nimi nigdy mnie nie frustrowały. Mogę jednak zrozumieć irytację ludzi stawiających w większym stopniu na skradanie się.



Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze