Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Halo Infinite: Multiplayer w 120 fpsach i za darmo?

Witold piątek, 31 lipca 2020, 13:22 News

Oho, Microsoft chyba w końcu zyskał naszą uwagę.

Wiecie o tym lepiej ode mnie – długo wyczekiwany pokaz Halo Infinite był... może nie aż katastrofą, ale nie bez powodu stał się obiektem żartów internetu. Twórcy zresztą nie do końca zgodzili się z zarzutami dotyczącymi grafiki, twierdząc, że w 4K gra będzie wyglądała dużo lepiej, ale nie da się ukryć: fani są zawiedzeni. 343 Industries oraz Microsoft mają jednak w zanadrzu sztuczkę, którą przekonają nad do swojego tytułu.

Wieści te są nieoficjalne, lecz potwierdziło je już kilka źródeł, co jest przyzwoitą podstawą, by w nią wierzyć. Wpierw w opisie produktu irlandzkiego sklepu Smyths Toys pojawiła się informacja o tym, że tryb wieloosobowy nowego Halo będzie free-to-play. Dodatkowo działać ma on aż w 120 klatkach na sekundę. Temat podchwycił Klobrille, zaufany leaker specjalizujący się w grach Xbox Game Studios. Sprecyzował on nieco doniesienia: 120 fpsów zobaczymy docelowo w trybie Arena (4 vs 4). Prócz tego w grze pojawi się system przepustek bojowych i niespotykane dotąd w serii opcje dostosowywania zabawy do naszych preferencji. O potencjalnej bezpłatności tytułu donosiło także przed tygodniem Windows Central.

Halo Infinite na pecetach, Xboksie One i Xboksie Series X pojawi się w okresie świątecznym.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 2 sierpnia 2020, 18:29   Scorpix
@VondesSznycel
Na reddicie ktoś opisał, że na początku podali ten luty, ale teraz menedżer społeczny przyznał, że ten build ma kilka tygodni, a nie miesięcy, więc nawet tutaj zaczynają się plątać w zeznaniach. Nie wiemy jak gra wyglądać będzie na XS, ale raczej wątpię, aby skok jakościowy był ogromny, jeśli chcą uderzać w te 120 klatek (tylko po co?). RTX ma się pojawić ponoć za rok, ale to i tak duża wtopa dla MS, który podkreślał, że ich konsola jest najpotężniejsza na rynku.
niedziela, 2 sierpnia 2020, 17:20   VondesSznycel
Łatkę dostanie później.
zapewne dlatego pojawila sie informacja o latce wprowadzającej rtx. Poziom szczegółów nie jest taki zly, ale większości z nich nie widać praktycznie golwym okiem przez znikome cieniowanie na obiektach. jak wypalą kolory na texturach będzie sporo lepiej.
niedziela, 2 sierpnia 2020, 17:12   VondesSznycel
Sorpix niestety, nie pamiętam gdzie to przeczytałem, chyba jedna z inf przekazywana wśród skarg na prace w 343.
1. Design sie nie zmieni, bo tego oczekiwało community, bardziej jak design 1-3. Jak zaczną wypalać cienie pod xbox one grafika dużo zyska na oko. Przestanie być plaska. Stanie sie bogadsza na oko w detale.
2. Poping zniknie wraz z optymalizacja.
3. BUGOW pewnie sie pozbędą na 2025.
4. Prawdopodobnie na day 0, optymalizacja bedzie na 1,5 platformy xbox 1 x i xbox 1, pc jak zwykle
niedziela, 2 sierpnia 2020, 15:32   Scorpix
@VondesSznycel
Skąd ta wiedza, że to z lutego? Ich menedżer społeczności napisał w oficjalnym oświadczeniu, że ten build ma kilka TYGODNI, a nie miesięcy. W ciągu 4 miesięcy mają:
1. Poprawić grafikę oraz design
2. Pozbyć się poppingu objectów
3. Pozbyć się bugów
4. Zoptymalizować to wszystko pod 3 platformy.
niedziela, 2 sierpnia 2020, 15:27   Scorpix
BTW: Zacznij używać duże litery oraz znaki interpunkcyjne, bo bardzo się ciężko czyta, to co wypisujesz.
niedziela, 2 sierpnia 2020, 15:27   VondesSznycel
Sorpix ty nie kminisz o co chodzi, chodzi o to ze to wersja prawdopodobnie z nie dopalonymi teksturami. Stad wrazenie plaskosci... Prawdopodobnie chcieli to odpalic z globalnym rtx ale cos nie zabanglalo... I pokazali gola wersje z lutego.
niedziela, 2 sierpnia 2020, 15:26   Scorpix
Red Dead Redemption 2 ma dynamiczną symulację oświetlenia, co widać między innymi w budynkach czy podczas burzy. Jak wymóg wydania gry na sprzęcie, który ma 7 lat nie jest kulą u nogi? MS niby miał wydawać gry na XONE jeszcze przez dwa lata, a na pokazie okazało się, że FM8 już na XONE nie wyjdzie.
Szansę na zrobienie dobrego wrażenia ma się tylko jedną, więc powinni zaprezentować grafikę od jak najlepszej strony, aby pokazać, że dla tej gry warto kupić naszą konsolę.
niedziela, 2 sierpnia 2020, 15:18   Scorpix
Nie ma obecnie gry, która wyglądałaby świetnie w każdym miejscu, ale dobry design polega na tym, że gracz nie będzie zwracał uwagi na te miejsca, bo ciekawe rzeczy dzieją się gdzieś indziej i tu świetnymi przykładami są właśnie Duch, RDR2, The Last of Us 2 czy nawet Persona 5 Royal. Przykładem spartolonego designu w tej materii jest Final 7 remake, Nier: Automata czy teraz również Halo: Infinite. Takiego popping objectu jednak nie widziałem na żadnej prezentacji (4:30 gameplay), a widziałem dużo.
niedziela, 2 sierpnia 2020, 15:01   Krax
gwarantuje takiej płynności jaką chcieli zaprezentować graczom PC dla których nie gdzieś wiadomo iż ilość klatek na sekunde to wyznacznik dobrej optymalizacji. Do tego downgrade grafiki po premierze też jest bardzo źle odbierany nawet jęśli celem jest większa płynność, dlatego pewnie materjał nie miał RT co przełożyło się na "płaskie" tekstury i brak życia oraz detali.
niedziela, 2 sierpnia 2020, 14:58   Krax
nie xbox jest bo optymalizacja na tym wygląda tak max 30fps i min detale....problem zaczyna się gdychcemy mieć 60 albo nawet te 210fps w silniku który optymalizowany jest na konsole i odpalamy to na pc. I teraz tak ja zakładam że RT jest absolutynm minimum przy oświetleniu 1 ptk. Zresztą tekstury nie świecą samistnie co mówi już samo przez siebie iż taki jest cel, nie ma go jednak na prezętacji i prawdopodobnie nie jest w wersji silnika (o ile wiem z przed 5-6 miesięcy) dla PC, a przynajmniej nie

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Halo: Plotki na temat trybu battle royale w Infinite i The Master Chief Collection z crossplayem

News
poniedziałek, 3 sierpnia 2020

halo-plotki-na-temat-trybu-battle-royale-w-infinite-i-the-master-chief-collection-z-crossplayem 343 Industries potwierdziło też doniesienia o bezpłatnym trybie wieloosobowym w 120 fpsach.

Komentarzy:
0

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z